כל הנוצץ זהב: 6 צימרים מפוארים עם בריכה פרטית שלא האמנתם שקיימים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-02-2017
כל הנוצץ זהב: 6 צימרים מפוארים עם בריכה פרטית שלא האמנתם שקיימים

דברים נוצצים ונחשקים כמו צימרים מפוארים עם בריכה פרטית המוצעים במגוון יעדים בצפון, תמיד משכו את האדם מאז ומעולם. הנה, קחו למשל את המאה ה-16: חרבות מוזהבות עשו את זה לאנגליים הרבה יותר מגלימות מלך אדומות, בזמן שבצד השני של העולם נפוצו שמועות על אוצרות אבודים נעולים בתוך תיבות עמוסות להתפקע שהוציאו כל פיראט זוטר משלוותו. אין ספק שאנחנו זוכרים חסד נעורים לארכיטקטורה שופעת מאגרי מים חלומיים שהביאה איתה מאז אל בני המעמד הגבוה, אבל מאז למדנו איך לשלב ביניהם בצורה הרבה יותר טובה ונוחה לכל אדם באשר הוא: המים והיוקרה.

לכן, צימרים מפוארים עם בריכה פרטית הם דוגמה טובה ועדכנית לשילוב שבין אלמנטים נוצצים ופולאריים ותפנוקי מים חלומיים. כאשר התחרות גבוהה, כל צימר יוקרתי שואף להיות התגלית הבאה ומרעיף על אורחיו פינוקי מים חלומיים יותר זוהרים וחד פעמיים – הכל על מנת לתת לכם את הדבר הטוב, המושקע והמושך ביותר שניתן לקבל בעולם החופשות.

 

צימרים מפוארים עם בריכה פרטית – שלושת הגדולים בגזרת הבוטיק

 

נסיה - הסוויטה הזו תגרום לכם להרגיש האנשים החשובים ביותר בעולם. זה כמובן מתבטא בעיצוב המושקע והנהדר של בית אצולה אנגלי וויקטוריאני שזוגות נהנים ממנו ללא גבולות, מתחם גן מהעשירים והמטופחים שפגשנו וכמובן טרקלין אירוח עשיר ומפואר כל כך, שיוכל בקלות לארח את דונאלד טראמפ בביקורו הנשיאותי הראשון בארץ הקודש.

לויט האוס – מתחם צימרים יוקרתיים לזוגות שיגרום לכם להזיל ריר ולא רק בגלל קינוחי השף שיגיש לכם המקום ללא הפסקה. מדובר בחופשת בוטיק מוגזמת במובן החיובי ביותר, שמציעה לכם, משפחה גדולה המבקשת לחלוש על מקום בלעדי לחגיגות, חופשת תענוגות בבריכה מול נוף לאגם ונמנום צהריים בסוויטה אקזוטית.

דוריתא – וכך נראים צימרים מפוארים עם בריכה פרטית שמכבדים את עצמם באמת. למקום הזה קשה למצוא את המילים המדויקות. ודיוק אצל דוריתא, זה בדיוק מה שעושה את כל ההבדל: בריכות פרטיות בכל סוויטה, עיצוב מרשים וזוהר, בריכה מרכזית, חדר כושר, זוג אופניים לכל זוג להרפתקה זוגית שנגמרת בחוף הים הצמוד וכמות צמחייה שכנראה הפכה משתלה אחת ברת מזל לעשירה כקורח.

 

צימרים מפוארים עם בריכה פרטית בצפון


טופ 3 – האלופים ביופי ורומנטיקה

 

סיאלוצימר יוקרתיומרשים במיוחד ניצב מול נופי הגליל ונותן פרשנות חדשה משלו למושג "יופי פנימי". ברגע שתיפתח בפניכם דלת  הסוויטה לא תרצו לעזוב. אצולה, איי ליסט, אלפיון עליון, מחלקה ראשונה, היי טק – הכל נכון כשיש לכם חתיכת סוויטה פרטית וחלומית להתעורר בתוכה, עם ג'קוזי ספא וגן אישי עצום מימדים.

ברטמנס – שלושה צימרים מפוארים עם בריכה פרטית שלקחו כל מה שיפה ונכון בחוויית היוקרה המושלמת והניחו אותם על מרחבי הפרא המרשימים של רמת הגולן והצמידו לכל אחד מהם בריכת שחייה ענקית ומפנקת. האירוח כאן נחשב לפורץ גבולות בכל הקשור לחוויה הזוגית (עם לא פחות מ-101 חוות דעת!).

קאזה מוזס – ואיך אפשר בלי לקנח במקום שעושה הכי הרבה כבוד לחוויה הטרופית-מודרנית של כל זוג בישראל. כאן מדובר במתחם ענק שיכול להיות שלכם בפרטיות מוחלטת עם בריכה ענקית, ג'קוזי ספא וכל עשרות אלפי המתקנים והתפנוקים שרק תרצו.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים