צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית לוהטת לחורף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-02-2017
צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית לוהטת לחורף

עזבו אתכם משמש ושיזוף, כולם כבר יודעים שהיום חורף הוא "אין" ובעיקר כשמדובר בעולם החופשות. כשקר ורוב האנשים נוטים להסתתר בבתיהם, מתפנים מסלולי הטיול, האטרקציות וגם מתחמי הנופש ומאפשרים לכל המעוניין דווקא לנצל את המצב לטובתם ולהימנע מעומסים כבדים, לחות וסכומי עתק. צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה בחורף יתנו לכם בדיוק את ההנאה המדוברת הזו: חופשה אישית בה אתם יכולים לטבול כאוות נפשכם במים חמימים מבלי שאף אחד רואה ואפילו ליהנות מזה בהנחה משמעותית ביותר.


אותה החופשה, ללא הצפיפות בפחות כסף


אם עד לפני שנתיים-שלוש, כשמתחמי צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית היו בחיתוליהם נהגתם לשלם כ-1,500 ₪ בממוצע ללילה זוגי, היום אתם יכולים לזכות בתענוג ובהרבה פחות – באזור ה-1,100 ₪ במתחמי אירוח מפוארים, פרטיים וטובים. אלו הצנועים יותר, המאמינים בחזרה להווי האותנטי במקום זה הגרנדיוזי שמוצע מאז בעשרות מתחמי אירוח יוקרתיים מציעים חופשת חורף אפילו בפחות: עד 1,000 ₪ לכל היותר. צימר היוקרה אגדת הקסם למשל הוא דוגמה טובה לשילוב המשובח שבין עיצוב יוקרתי-מודרני ובין אווירה כפרית אותנטית שאנחנו אוהבים לאהוב. באופן כללי, החורף הוא זמן מצויין לניצול המחירים הנמוכים ממילא על מנת ליהנות דווקא מחופשה אקסקלוסיבית ופרטית ולשם כך, יש לחפש את אלו המעניקים דיל לסופ"ש הקרוב או צימרים פנויים למחר בהנחת הדקה ה-90. מושבים רבים אף מציעים צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית משולבת ספא, ארוחה או אטרקציה כאשר אלו כלולים מראש במחיר וללא תוספת תשלום. כך למעשה מוענקת לכם חבילת נופש חורפית על כל המשתמע מכך ואין בכלל צורך לשבור את הראש בנוגע לפעילויות ואפשרויות בסביבתכם.


צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית


הג'קוזי נשאר, ערוצי הסרטים השתדרגו וקמין העצים חוזר לאופנה


ואם לשבת בתוך הצימר המפואר ולצפות דרכו אל הנופים הגשומים עושה לכם את זה, רק דמיינו עד כמה נלהבים תצאו מכאן כאשר זכיתם להתחמם בבריכה סגורה ועטופה בקירות זכוכית כאשר מסביבכם הגשם או אפילו שלג! פרט לבריכה המחוממת היטב, מקפידים צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית גם על פריטים מחממים נוספים דוגמת מתקני ג'קוזי ספא גדולים, מכונת אספרסו ואיך לא... קמין עצים מפואר ומפנק במיוחד שבשנה האחרונה שב בסערה אל סצנת היוקרה המבוקשת. חוץ מאלו, כל מקום יוקרתי ידאג להציע את מיטתכם במצעי פוך יוקרתיים ולספק לכם תפריט סרטים רחב, שהכי שווה ליהנות ממנו מכורבלים כשהשוקו או העוגה הביתית שהוגשה לכם נמצאים בהישג יד. גם הג'קוזי הוותיק והאהוב לא יצא מכאן מעולם והוא עדיין מחכה לטובלים בטמפרטורה גבוהה ועם הרבה רומנטיקה שממלאת את החדר.


צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית והאטרקציות החורפיות שנמצאות סביבם


אלו מכם המעוניינים להתארח במתחמי צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית בצפון ותרים אחר מוקדי בילוי אפשריים, יוכלו ליהנות באזורי הגליל ממבחר אטרקציות שטח כמו טיולי טרקטורונים וג'יפים העוברים בנחלים ולאורך הנוף ובאזורי הגולן מסיורי שלג מדהימים בג'יפים סגורים או סגווי העובר במקומות פראיים שאליהם לא ניתן להגיע רגלית. בכנרת תיהנו כמובן מנופים ללא גבולות ובכל אחד מהאזורים הללו תזכו לנוף מדהים במיוחד, מסלולי טיול חורפיים קסומים ורומנטיים וכמובן מסעדות איכותיות בעלות תפריטים מושקעים ומגוונים. שווה!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים