צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית – המקומות הכי שווים למסיבות רווקות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-09-2017
צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית – המקומות הכי שווים למסיבות רווקות

אחח, כמה חיכיתן לרגע הזה. ממש בקרוב החברה תהפוך לנשואה טרייה ואיזה כיף שאתן שם לפרגן, לתמוך ולשמוח יחד איתה. אבל כמובן שאין שום חגיגה מושלמת בלי מסיבת רווקות מטורפת... אז ריכזנו עבורכן מספר צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית שיהוו מקומות מקוריים ומפתיעים למסיבת השנה. לכל אחד מהמקומות המהווים צימרים מומלצים ברמה מעולה, הצמדנו קונספט מסיבתי מיוחד ואתן מוזמנות לשכלל אותו, לפתח ולשנות ככל העולה על דעתכן. העיקר שהכלה תהיה בעננים!


אם זה מה שאומרים עליה – ככה צריך לחגוג לה:


אם הכלה-חברה היא בכלל סטייליסטית מהלכת, מאוהבת בכל דבר שקשור במילה "בגדים" ולעולם לא תסרב לשופינג, כנראה שמתחם הנופש שאטו פרסטיז' יתאים לה בול! מדובר במתחם צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית המציע ארבע סוויטות, כאשר לשתיים מהן בריכה משותפת ולשתיים הנותרות בריכה פרטית אישית לכל אחת. ההמלצה שלנו היא להשכיר את השתיים המשותפות – סוויטות אמור ופרסטיז' ובכך ליהנות משתי סוויטות המתפקדות כמתחמי הלינה. בחוץ על המים תתקיים כמובן החגיגה האמיתית. ומה הקונספט אתן שואלות? באווירת המקום הקלאסית אך אופנתית נציע את פריז: אלמנטים קלאסיים בורוד-שחור-לבן, מניפות, קיסמי שפמים וחד-משקף מצחיקים להצטלם איתם, מתנות קטנות בסגנון "שאנל", מקרונים, קרואסונים וקאפקייקים עם פפיון. 


%@%@%p-2309x


המקום הבא שלנו הוא מגבש מאוד, בעיקר בשל הפרטיות הרבה שבו שהופכת אותו למוביל מבין הרבה צימרים יוקרתיים בצפון. אחוזת טוהר היא סוויטה פרטית עצומת מימדים שתתאים מאוד לחוגגות שמעוניינות קצת "להתפרע", לרקוד עם המוזיקה ולהזמין הפעלה קורעת. גם כאן מדובר בצימר יוקרתי עם בריכה פרטית הצופה על נוף מדהים לגליל המערבי ויאפשר לכם להתעורר בבוקר עם אוויר צח שיעזור לחמרמורת להיעלם מהר. והקונספט? אין מתאים יותר מדרום אמריקאי קליל והורס עם כובעי סומבררו ומראקאס צבעוניים, טאקו, נאצ'וס והמון אלכוהול. 


%@%@%p-6958x


צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית – ההתאמות המושלמות לחוגגת ולכל החברות


ואם מתחשק לכן לא להסתכן ולהביא את כל הבנות אל מתחם צימרים מומלצים שלא יאכזב אתכן מבחינת האיכות והשירות – אורבן לרשותכם. סוויטה עם בריכה פרטית והאט טאב ענק, מול נוף פנורמי מקסים לטבע הגלילי, פרטיות מובטחת ועיצוב מתחם יפהפה ומפתיע. אם הכלה היא בחורה אופטימית שאוהבת טבע וטיולים אבל בעיקר לבלות עם החברות, המקום הזה יהיה פשוט תפור עליה! והקונספט? ברור – מסיבת הוואי מדהימה עם הבריזה הגלילית והבריכה ברקע, קוקטיילים ומטריות קטנטנות, חצאיות הוואי, פירות טרופיים והמון נשנושים קטנטנים וצבעוניים.


מבין הרבה צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית, אפשר לסווג את אורורה – aurora החדשה ממושב עין יעקב כאטרקטיבית ביותר למסיבות. מתחם החוץ גדול מאוד ומקורה בחורף כך שתמיד יש סביבה טובה לחגוג בה, להכין עשרות משחקים משעשעים וליהנות מהפעלה שווה. הפרטיות הרבה של המקום לצד התאורה החושנית והתפנוקים הרבים כמו ג'קוזי פנימי, בריכת שחייה ענקית ונוף חלומי רק מוסיפים לחוויה ואת הקונספט אפשר להפוך לרומנטי למדי: פתקים עם משפטים מעוררי השראה כקישוטים, קיר תמונות של הזוג המאורס שירגש כל כלה, חטיפים בצורת לבבות ועוגה... אתן יודעות. אחרי כמה משחקים אפשר לעבור לקריוקי על מסך הסמארט טי וי ולרגיעה משותפת בבריכה, רגע לפני שההתרגשות מגיעה לשיאה. 




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים