במקום הכי נמוך ברמת הגולן: צימרים יוקרתיים ברמות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-01-2017
במקום הכי נמוך ברמת הגולן: צימרים יוקרתיים ברמות

איפשהו בדרך לרמת הגולן הוא תמיד מתנוסס באופק. גם כשנוסעים על סובב כנרת או בדרך לחמת גדר, איכשהו פשוט וקל להבחין בו. אנחנו מדברים כמובן על מושב רמות המרהיב שממוקם בדיוק מעל כל הכנרת והנוף ממנו נחשב לאחד היפים ביותר בצפון כולו. על כן זה ממש לא פלא גדול שהמון צימרים יוקרתיים ברמותהחלו לצוץ כאן בשנים האחרונות לצד מתחמי נופש כפריים וותיקים ופופולאריים מאוד. כאן החוויה היא למעשה עדיין כפרית מאוד, אך בעלת ניחוח הרבה יותר משובח ממושבים אחרים העוסקים בחקלאות ותיירות. הכניסה למושב רמות עוברת דרך מפותלת אל קצה ההר כשכבר בדרך ניתן להבחין בנוף הכנרת המנצנצת המחייכת אלינו מבעד לחלונות הרכב. בתוך המושב – חגיגה צבעונית שלמה! אנשים חייכנים וטובי לב, המון צמחייה ירוקה שנראית כמו כפר טרופי, משקים, בעלי חיים והנוף המקסים שמלווה מכל פינה. המושב הקטנטן מכיל צימרים יוקרתיים ברמותהמעניקים לאורחיהם מכל הבא ליד וללא גבולות.


שילוב כשרוני בין כל תפנוקי היוקרה לבין הוויה פשוטה של טבע וכפר


כל צימר יוקרתי בצפון היה חולם להשתלב בנוף ובאווירה שזוכה לה רמות. ועל כן, המושב הפסטורלי משמש כמקור השראה לא קטן בכל הנוגע לחוויית השירות והשהות האיכותית של כל אורח. למעשה ראשונים כמעט, היו כאן כפר הנופש רמות שהציבו סטנדרט מפואר ביותר כבר מן הרגע הראשון. עם התדמית ההולכת וגוברת שאכן מדובר במושב איכותי מאוד מעל המים, החלו להגיע נופשים בהתאמה. אלו המחפשים כמובן את חיק הטבע והיכן ניתן לשתות קפה מול הכנרת, אך באיכות מתאימה וחסרת פשרות לחלוטין. אחריה החלו לצוץ בקו הראשון צימרים יוקרתיים עם נוף פנורמי בהחלט אל המים וכל אזור הכנרת בשלמותו. מתחמים אלו מכילים גינות רחבות ידיים בהם יכולים כלל אורחי המתחם להתיישב בחוץ וליהנות מהנוף הנפלא. כיום קיימים במושב עשרות צימרים, ביניהם יוקרתיים ואיכותיים מאוד וכאלה המיועדים לחוויה צנועה יותר. מה שבטוח – מתחמי צימרים יוקרתיים ברמות מקפידים לשלב בדרך כשרונית ומיוחדת בין כל תפנוקי היוקרה לבין ההוויה הפשוטה של הכפר והטבע.


מגוון צימרים יוקרתיים ברמות


צימרים יוקרתיים ברמות והדברים שאפשר לעשות סביבם


הגישה לכנרת עצמה ולמבחר הפעילויות בה היא קלה וקצרה מאוד. בניגוד למושבים סמוכים ולמתחמי נופש יוקרתיים לא פחות כמו צוק גמלאהמפורסמת שממושב גמלא (אף היא צופה לנוף מרהיב לכנרת), מכאן ברכב תוכלו לצפות לחמש דקות נסיעה בלבד שכוללות גם חיפוש חוף מתאים וחנייה. בנוסף לכך, לא הרבה יודעים אך קיימים שבילים קטנים ופנימיים מתוך המושב העוברים בין המטעים החקלאיים ומובילים לבסוף אל חוף כינר שנמצא בדיוק למרגלות המושב. המסלול הרגלי מצריך כמובן בירור מתאים מול בעלי הצימר על מנת שלא תסטו מהדרך ומתאים מאוד לאורחים שומרי שבת המעוניינים לצאת לטיול קטן בחיק הטבע. בנוסף, כל צימר יוקרתי בצפון ימליץ לכם על שלל פעילויות ואטרקציות וכך קורה גם כאן, אלא שזמן הנסיעה בהחלט קצר: חמת גדר, הכנרת, שמורת הנשרים בגמלא, כל אתרי רמת הגולן והנחלים פרושים כאן בפניכם ורק תצטרכו להחליט לאן תגיעו. כאן במושב וסביבתו נמצאות מסעדות מן המפורסמות והטובות באזור וכן צימרים יוקרתיים ברמות ישמחו להפנות אתכם אל האטרקציות הנמצאות כבר בתוך המושב עצמו: טיולי ג'יפים פרטיים מלהיבים, רכיבה על סוסים ועוד המון חוויות. אם חיפשתם מקום מקורי ומסקרן שיש בו נוף, אטרקציות, פעילויות וכמובן איכות – כנראה שהרגע מצאתם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים