תשכחו ממלון שגרתי באילת: זו החוויה שמשנה את פני התיירות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-12-2017
תשכחו ממלון שגרתי באילת: זו החוויה שמשנה את פני התיירות

אחרי 15 שנים שבהם אף מלון חדש לא תקע יתד בעיר הדרומית והמתויירת ביותר במדינה מתחילה ההתחדשות: תוך 3 שנים צפוי להיפתח מלון הלואו-קוסט הראשון בעיר ובעולם בכלל ובמקביל העיר מתחילה לרקום עור וגידים חדשים, לייצר פעילויות מגוונות יותר, תנאי פנאי משובחים יותר והמון אופציות למטיילים מכל הסוגים.

אבל לא באמת חשבתם שגררנו אתכם לתוך הכתבה הזו רק כדי לפאר איזה מלון אילתי בר פוטנציאל, נכון? לנו יש וילות יוקרתיות באילת שהן הרבה יותר שוות לסדר לכם החל מעכשיו. כמה שוות? יותר מכל מה שדמיינתם...

בעצם ההבדל העיקרי בין מלון לבין וילות יוקרתיות באילת הוא תנאי הפרטיות. בעוד שמרכולתו של המלון מוצעת ל-300 אנשים שמתחלפים בקירוב בכל 10 דקות, וילה אילתית עם בריכה מחוממת יפה ומפנקת נועדה לשרת אך ורק אתכם – הזוג או המשפחה הספציפיים שתיאמו איתה דייט. האווירה נייטרלית ורגועה, היחס הוא אישי והמיקום? קרוב מספיק לשלל האטרקציות, אבל רחוק במידה שתאפשר לכם שלווה ורוגע, בעיר הכי מיוחדת שאפשר.


נוף מטריף ועדכניות בולטת הם רק הספתח


בנוסף לרמת הפרטיות וחוויית השירות הגבוהה ביותר, עצם העובדה שאילת טרם התחדשה בשורת מלונות עדכניים לשנים האחרונות מבחינה עיצובית מודרנית, רק מוסיפות עוד סיבה טובה להגיע לוילה. אלה סאן אילת למשל, הוא אחד ממתחמי הפאר החדשים והמפוארים ביותר בעיר שכבר הספקנו לשים עליו עין. מדובר בארבע וילות יוקרתיות באילת השייכות לאותה "רשת בעלים", לכל אחת מיקום נפרד הצופה אל הים האדום או הנוף המדברי החלומי שמקיף את העיר. וזה כמובן רק הספתח – לכל וילה מספיק מקום למשפחה שלמה, חדרי אירוח ענקיים, בריכה מחוממת פרטית וג'קוזי ספא שאפשר להתפנק איתם בכיף גם בחורף וגימור מודרני יפה ואסתטי לעין. אז נכון, בל בוי לא תמצאו כאן, אבל במקום שמתוחזק כל כך טוב כמו זה, באמת שאין צורך בעשרות בעלי מקצוע שיסתובבו סביבכם למקרה של תקלה. סביר להניח שאם קרתה, היא אותרה ותוקנה כבר הרבה לפני שבאתם.


נוף פנורמי מרהיב להרי אילת והים האדום הישר משפת הבריכה


מציעים הרבה יותר


וזהו היופי האמיתי של השכרת וילת נופש באילת על פני המלון – תשומת הלב. בשל התמקדות אישית במספר מצומצם של ריזורטים וחדרי אירוח, אפשר להציע לכם פשוט הרבה יותר. וזה מתבטא בשירות, בארוחות הגדולות, ברמת הניקיון ובהתאמה לכל אירוע שרק תרצו לחגוג בשרב הערב האילתי ושמיכת הכוכבים הטבעית. ועם תנאי ספיישל מפנקים, מיקום מוצלח וכאמור, בריכה מחוממת שלא צריך לחלוק עם המונים נוספים, אין לנו ספק שבגיחה הקרובה לעיר כבר תדעו בדיוק לאן פניכם מועדות. תבלו!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים