צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון: מצעד הבריכות השוות ביותר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-06-2017
צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון: מצעד הבריכות השוות ביותר

אם ישאלו אתכם אי פעם לפי מה אתם בוחרים את החופשה שלכם, כנראה שהתשובה תהיה "לפי הבריכה". הרבה לפני שבודקים את רמת השירות, את הפינוקים המוצעים והקרבה לכל מיני אטרקציות בסביבה, יש לנו נטייה בלתי מוסברת להימשך קודם כל – לבריכת השחייה.

טוב, אולי הנטייה הזו בעצם מוסברת. בריכה משדרת עושר, יוקרה, חיים ברמה גבוהה ובריאות, בדרך שלא בדיוק מושגת עבור רוב האנשים. לכן כל צימר יוקרתי יקפיד להציב אותה בחזית ובעיקר לצלם אותה באופן משכנע, כדי לעורר בכם את הרושם הנכון. בריכה היא מעמד, סמל סטטוס ויש לה המון יכולת השפעה על האם להזמין חופשה באותו מקום או שלא. צימרים יוקרתיים לזוגות בצפוןכבר יודעים היטב שאם לא תסופק בהם בריכה שכזו ושתתאים גם לחורף באותה מידה כמו בקיץ (הכוונה שתהייה מחוממת ומקורה היטב) – נופשים פשוט יבחרו במקום אחר.

לא פעם אנחנו נתקלים בבריכות בעלות מראה יוצא דופן, שמעניקות להוויה הרומנטית שלכם עוד משהו טוב ליהנות ממנו במסגרת החופשה. אז כדי שלא תאלצו להפוך את האתר במטרה למצוא את המקום היוקרתי המושלם שגם כולל בריכת "עשירון עליון" שכזו – אספנו כמה צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות שמציעים אותה.

 

צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון עם הבריכה השווה ביותר:

 

בקתות גן עדן למשל הוא דוגמה מעולה של צימר בגליל בעיצוב "קונספט" ייחודי ומרענן – שהבריכה בו תואמת לעיצוב המקום הכללי. לא ברור אם לכך כיוונו מראש המארחים, אבל המתחם כולו בנוי כמעין כפר נופש אפריקאי מבחינת הצבעים והצמחייה, כאשר הבריכה שבמרכז דמויית אגם פראי עצום ומרענן.


הבריכה המיוחדת בבקתות גן עדן בישוב כלנית


ואם אתם מחפשים צימר יוקרתי הרבה יותר סולידי – דורנ'ס בשבילכם! סוויטת תענוגות מודרנית, פרטית ומעוצבת עד הפרט האחרון, שכוללת בריכה חדשנית לא פחות: במת שיזוף מובנית בתוך המים תאפשר לכם להשתזף או להתיישב עם כסאות בפנים, להניח בקבוק שתייה או כוס ממש לידכם וליהנות מהרבה יותר סטייל.


ועוד מתחם צימרים יוקרתיים עם בריכה לזוגות בצפוןשבטוח תאהבו לאהוב הוא לא אחר מאשר פול ויו! ארבעה מתחמי קונספט יוקרתיים ומרהיבים, כשלכל אחד בריכה משלו הצופה ישירות למסך קולנועי עצום! בנוסף לכך העיצוב הכללי כולו עטוף באווירה "הוליוודית" עם פינוקים תואמים כמו כורסאות טלוויזיה, מפרט סרטים וסדרות עצום והמון אווירת לייף סטייל מתבקשת.

ולקינוח - אם מתחשק לכם לנפוש במתחם צימרים בגליל התחתון וליהנות מהנוף המרשים ביותר שבריכת השחייה יכולה להציע – הרי לכם מתחם הנופש באווירת הפאנג שווי – איזזולה. כאן ניצבים 3 צימרים מפנקים, על קו התפר שבין הגליל המערבי לכנרת ומכילים בריכת שחייה עם הנוף היפה והמרגיע ביותר.


איך לבחור בריכה נכון


על מנת למצוא את הבריכה היוקרתית הטובה ביותר, עליכם לנסות ולהבין מהי טכניקת הבנייה שיושמה כאן. בריכת בטון מרוצפת או מקושטת בפסיפס היא כמובן היוקרתית ביותר, שככל שגודלה גדול יותר – כך גם גודל התקציב וההשקעה בחופשה שלכם. בנוסף לכך, גם לחימום ולקירוי השפעות על מידת היוקרה של צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון. אלו שאינם כוללים אותם, פשוט אינם נחשבים החל מהשנים האחרונות ליוקרתיים באמת. התבוננו בתמונות הצימר שבחרתם ונסו להסתכל גם על מה שסביב לבריכה: כיצד נראות פינות הישיבה הסמוכות ומיטות השיזוף? האם ישנן שמשיות בנמצא? האם קיים נוף פתוח מתוך הבריכה עצמה? האם קיימת גדר בטיחות שמעידה גם על הגעתם של משפחות למתחם? ומה לגבי תאורת לילה? ככל שתקפידו לזהות יותר איכויות בנוגע לבריכה שלכם, כך תדעו שאתם נהנים ממקום מפואר בהחלט.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים