צימרים מפוארים – למה בכלל זה כדאי?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2017
צימרים מפוארים – למה בכלל זה כדאי?

דמיינו שיחה עם חבר/ה שבה אתם זורקים לחלל האוויר את הרצון שלכם לצאת לחופש במקום יפה ומרוחק. עכשיו דמיינו שהחבר/ה מייעצ/ת לכם לבדוק צימרים מפוארים באזור הצפון – נכון שהרמתם גבה?

כנראה שמתחמי צימרים יוקרתיים עם בריכה אישיתונוף מקסים הם לא בדיוק הדבר הראשון עליו חשבתם. אתם דמיינתם חוף, בונגלוס מדליקים וקוקטייל על המים. אבל אם התקציב היה מאפשר, הדימיון היה לוקח אתכם הלאה, אל סוויטה יוקרתית מהחלומות בה אתם זוכים לבריכה פרטית מול הים הפתוח ומיטת קינג סייז עצומה לבלות בה את שארית היום. ואם זו בעצם הפנטזיה הכי גדולה שלכם – מדוע לא לנסות ולהגשים אותה בתוך צימרים מפוארים?


הכל על צימרים מפוארים


כן, אתם אמורים להשוות את הרמה, את המפרט ואת הפסיליטיז

אז נכון, אין פה ים בדרך כלל ויש בעיקר נוף ירוק והמון טבע. אבל מי אמר שיחסר לכם משהו? כל מתחם נופש יוקרתי אמור להציע לכם חוויה חד פעמית, טובה וסופר איכותית שתשוו מעכשיו בינה לבין כל מקום אחר בארץ ובעולם בו תבחרו לצאת בעתיד לנופש. גם הרף לשירות, לריהוט, לארוחות ולמוצרים נקבע על פי סטנדרטים עולמיים – תו התקן של ענף האירוח היוקרתי, אם תרצו. החופשה שלכם אמורה להכיל לא רק צימרים יוקרתיים עם בריכה אישית, אלא גם אבזור מלא לכל תעסוקה אפשרית: ציוד מלא לבישול במטבח, טכנולוגיה מתקדמת בסלון וגינות נוי משורטטות עם מתחמי ישיבה ל"סטלבט" מוחלט של שמש ובריכה. גם הריהוט תואם את ההפקה המרשימה וסביר להניח שרק הכסאות בר עלו כמו הסלון מאיקאה. במחיר של 1,500 שקלים, אתם אמורים לקבל מוצר ללא תחרות, שאמור להשביע את רצונכם עד כדי כך, שלא תשכחו את המקום לעולם.


מי מגיע לנופש צימרים מפוארים – יותר זוגות או משפחות?


למרות הרצון הגדול של ענף היוקרה לפנות גם אל המשפחות המבקשות אירוח איכותי מושלם, צימרים מפוארים היו ונשארו עניין זוגי ורומנטי ועל כן רוב האורחים כאן מגיעים לנופש של אחד על אחד במהלך רוב השנה. בעקבות הדרישה הוקמו גם בריכות שחייה פרטיות בהמון מתחמים שכאלו המפרידות את הזוג לחלוטין מהעולם החיצון – הפרדה שלפעמים מתבקשת. אולם בחגים עצמם הגלגל מתהפך והחוויה הרומנטית הופכת לאירוע צימרים יוקרתיים למשפחות רב משתתפים שבו כל המשפחה מתכנסת יחד לארוחת חג, חופשה משותפת וחגיגות מפנקות כמובן. כך למעשה במקום לקבל מקום רעוע ומיושן שאולי גם אינו בטיחותי לילדים, ניתן להשכיר מתחם נופש שלם בעל מספר צימרים הכוללים בריכת שחייה וג'קוזי ספא ובכך לנפוש בראש שקט וליהנות מכל הבא ליד, ללא מאמץ לזכור אפילו את הפותחן של השימורים – פשוט מפני שמישהו כאן חשב על הכל.

הנה, קחו למשל את סוויטת פלז'ר כדוגמה טובה: מתחם נופש הכולל סוויטה אחת ענקית ומרהיבה, שיכולה להתאים גם לזוג וגם למשפחה עם ילדים. האווירה בפנים מחבקת ורומנטית, כאשר מתחם הגן מציע שלל תענוגות ובראשם הבריכה והספא מול נוף פנורמי מרשים. גם למיקום יש חשיבות בעולמם של צימרים מפוארים, כאשר הגישה נוחה יותר אל מקומות הבילוי. רבים כמו סוויטת פלז'רממוקמים בלב מסלולי הטיולים, מתחמי הקניות והבילוי וכמובן המסעדות ואפשר לקבל על כל אחד מאלו המלצה מהמארחים ועוד קצת עזרה בתכנון החופשה המושלמת שלכם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים