הכי נוצץ, הכי שווה: צימרים יוקרתיים לזוגות במיוחד לאירועים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-01-2017
הכי נוצץ, הכי שווה: צימרים יוקרתיים לזוגות במיוחד לאירועים

יש לכם תאריך זוגי מיוחד שמתקרב? אולי יום הולדת של בן או בת הזוג? תכננתם הצעת נישואין מושלמת? זה בדיוק הזמן להכיר לכם עשרות צימרים יוקרתיים לזוגות שיעמידו עבורכם הפקה סולידית ומדהימה שאין סיכוי שתשכחו.

בעולם שבו כל הפתעה ומתנה היא מרגשת ומפתיעה יותר מקודמתה, גם צימרים יוקרתיים רבים הופכים לאמצעי ראוי וטוב עבורכם ועבור האירוע המיוחד שאתם מבקשים לקיים. מדובר בסמל סטטוס, ברמה הגבוהה ביותר שניתן לקבל ובדרך הנחשקת ביותר להביע אהבה ליקיריכם. כמעט ואין זוג שלא היה מעוניין להתנסות בחוויה המסחררת הזו של אירוח במתחם יוקרה חלומי ואם עדיין לא התמזל מזלכם כדי להגשים אותו, עכשיו כמובן יש לכם הזדמנות לבדוק ולבחון אותו מקרוב, לדעת מה הוא כולל וכמה זה בכלל יעלה לכם.

 

החופשה הטובה ביותר שתוכלו לדמיין...

 

דמיינו לעצמכם מקום פרטי וזוהר, שמעוצב ומרוהט כמו ארמון מלוכה אמיתי. מיטת קינג סייז ענקית וגבוהה שאפשר "להתרסק" עליה בכיף משקיפה אל מסך קולנוע עצום ולצידה כורסאות בוטיק, מכונת אספרסו ובר מים, בר מעוצב שבו מחכה לכם יין משובח ומספר נשנושים שווים, מטבחון שחושף עוד כמה משקאות ותפנוקים המצויים חופשי עבורכם במקרר וחדר רחצה... מהחלומות! מתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות מלווים לרוב גם בנוף פתוח ומקסים מבעד לחלון וכן במתחם גן פרטי שבו אפשר ליהנות עד הקצה מבריכת שחייה ענקית וג'קוזי ספא – כשהכל נמצא כאן אך ורק עבורכם. חוויית האירוח של צימרים יוקרתיים באמת הינה פרטית ואינטימית לגמרי ובה מובטח לכם אירוח אישי ברמה שאינה פחות מחמישה כוכבים בלבד. כאן אפשר לתכנן אירוע מושלם מכל הבחינות, למלא את הסוויטה בבלונים, פרחים ונרות, להוסיף עוגה או אולי "להשתגע" אף יותר ולהזמין שף פרטי שיבשל לכם או נגן שילווה את הערב כאשר את הכל ניתן לתאם ולארגן מראש מול המארחים המסורים שנמצאים כאן עבורכם כבר מרגע ההזמנה הראשונית.


הבריכה המחוממת בסוויטת היוקרתית Fanstasy של מתחם שאטו פרסטיז

 

צימרים יוקרתיים לזוגות מומלצים לאירוע הרומנטי שלכם


כדי שתוכלו ליהנות מהטוב ביותר, הנה שני מקומות אקסקלוסיביים שישמחו להעניק לכם אירוח פרטי וחגיגי מכל הבא ליד: הראשון – מתחם שאטו פרסטיז' השוכן במושב הגלילי הנפלא עין יעקב. כאן בלב האווירה הכפרית והפסטורלית, בין ההרים המשקיפים עד לים התיכון וראש הנקרה, אפשר למצוא מתחם צימרים יוקרתיים לזוגות המונה שתי סוויטות פרטיות מרשימות במיוחד, כל אחת מהן עומדת בפני עצמה ומציעה ריהוט מעצבים ייחודי, מבחר פינוקים ובריכת שחייה חלומית. בנוסף להן נמצאות כאן שתי סוויטות יוקרה נוספות עם בריכה חיצונית משותפת מול נוף מרהיב ביופיו – תענוג מושלם לכל רביעיית חברים שרוצה לשתף ולחלוק יחד את החוויה.

המתחם השני הוא פרטי ומבודד לגמרי, שוכן באחת מתצפיות הנוף המדהימות והנדירות ביותר שתפגשו. אלין - סוויטות יוקרה מתהדרת בחוויית אירוח רכה ומפנקת שתציע לכם החל מנוחות מיטבית בתוך הסוויטה ועד מפרט טכני עשיר שבו לא תצטרכו להוסיף דבר. גם כאן לרשותכם גן פרטי עם בריכה וג'קוזי, גינה אחורית עם מרפסת גדולה ופינת ברביקיו מקצועית ונוף ב-360 מעלות אל יערות הגליל, הרי הגליל והכנרת שמציצה מביניהם.

צימרים יוקרתיים לזוגות הם אינם בעלי מחיר אחיד ועלותם נעה בין 1,100 ₪ ועד 2,500 ₪ ללילה – תלוי כמובן בסדר גודל החוויה שתרצו לקבל. אין לנו ספק שבמחיר ובאיכות כאלו, כל שנותר לכם הוא להזמין את בני הזוג האהובים לבילוי רומנטי ומפתיע במיוחד, בו תוכלו לחגוג ולחוות בדרך שלעולם לא תשכחו. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים