וולנטיין איז קומינג: צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-03-2017
וולנטיין איז קומינג: צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית

איזה כיפית התקופה הזו סתם ככה באמצע פברואר. חג יפה לאוהבים שבא עלינו לטובה בדיוק במזג האוויר החורפי המתבקש, כך שאפשר להתכרבל ביחד וליהנות מפונדו שוקולד עשיר ויין טוב, או בעצם כל דרך אחרת להתפנק יחד שעולה על דעתכם. אדון וולנטיין מציע גם השנה בגזרת מתחמי היוקרה הרבה פסיליטיז מגוונים ופינוקים מיוחדים לאורחים. עוד לא סגרתם מקום? זוהי קריאה אחרונה לנוסעים צפונה, שכן הרבה צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית כבר נסגרו עקב המאורע.


על רמה גבוהה ופינוקים אחרים


נפתח בכך שכל צימר יוקרתי המכבד את עצמו באמת, יעניק לזוג המאושר את האפשרות לטבול בבריכת שחייה לוהטת ומקורה כך שהקור והגשמים ממש לא יפריעו לכם. הבריכות שבמתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית בולטות ברמת גימור זוהרת ומשובחת למדי, ברוב המקומות מרוצפת פסיפס או קריסטלים וגודל טוב גם לשחיינים פוטנציאליים. השכשוך נעים במיוחד במקומות בהם מובטחת לכם חוויה פרטית לגמרי, בה חברים רק אתם והנוף שלנגד עיניכם.

בכל הקשור לחוויית הפנים, חלק מהמקומות יקבלו את פניכם באהבה עם בלונים ופרחים, שוקולדים ואלכוהול איכותי. המעוניינים בהפתעות חגיגיות יוכלו להוסיף להרפתקה הזוגית גם שלט מפתיע שהוכן מראש או ארוחת שף, עיסויים ואטרקציה מעניינת שאפשר לבלות בה בסביבה. תוכלו להסתובב בחלוק מגבת חמים ונעים מחדר השינה ועד לג'קוזי או הג'קוזי ספא ועדיין להמשיך וליהנות יחד מאווירה סולידית ומרגיעה במיוחד. צימרים יוקרתיים בגליל העליון למשל נוהגים לפנק את אורחיהם גם בנופים פנורמיים מבעד לכל חלון ובמרפסות רחבות הצופות אל הנוף הפראי המקסים.


צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית


מתאורה חכמה ועד מסעדות ליום האהבה – כל מה שיש לעשות במתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית


צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית אמורים להיות חוויית מופת ועל כן הם מחוייבים לספק לכם את האבזור המלא והטוב ביותר לקיום החופשה. לצורך העניין, התגייסו מיטב מוצרי האלקטרוניקה והמודרניזציה למשימת התענוגות כך שתשודרג לאלתר חוויית הצפייה שלכם בסרטים או במרתון הסדרות שתכננתם, המיטה האורתופדית המתכווננת והתאורה החכמה שאפשר לשלוט בה בקלות. בחלק מהמקומות יונח לצד מיטתכם טאבלט אישי או מסך טלוויזיה נשלף. סתם ככה, כדי שתמשיכו להיות מפונקים באמת.

חלק מהמתחמים יכולים להציע מתחם גן משותף למספר סוויטות, כשכל אחת מהן כוללת בריכה פרטית מפוארת משלה. אלומות יוסף שבגליל המערבי הוא דוגמה מצויינת לשילוב המופתי שבין רומנטיקה, יוקרה ובריכה אישית שכזו. כאן במתחם, לכל אחת מארבע הסוויטות מצפה בריכת שחייה מחוממת ומקורה גדולה ומפנקת במיוחד, כאשר במתחם המרכזי הפינוק ממשיך ולוקח אתכם עד הקצה עם בריכת שחייה נוספת חצי אולימפית ולצידה בריכת זרמים ובריכה רדודה – גם הן מחוממות ומקורות היטב למשך כל עונת החורף.

על העיצוב המרשים כמובן להיות חסר פשרות לחלוטין ומטרתו העיקרית היא לספק לכם מרחב שהייה נוח ומקורי שבו תוכלו להשוויץ אחר כך לחברים ולהתענג על כך שזכיתם לבקר בו. הריהוט התואם רק מוסיף לאווירה וכמעט ואין צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה פרטית שאינם מתאפיינים בניחוח קלאסי מיוחד או אמירה אלגנטית נוצצת וראוותנית ביותר. מחוץ לסביבת הנופש החלומית של כל צימר יוקרתי, תוכלו למצוא מגוון אטרקציות מעולות כמו טיולי סוסים רומנטיים, טיולי ג'יפים וטרקטורונים בתוך המים והבוץ. עשרות מסעדות יציעו לכם תפריטי וולנטיין מיוחדים במחירים אטרקטיביים ומסלולי הטיול יכילו אף הם, הנאה רומנטית מושלמת בחיקו המפואר של הטבע. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים