צימרים יוקרתיים למשפחות בצפון לפי מספר חדרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-02-2017
צימרים יוקרתיים למשפחות בצפון לפי מספר חדרים

אם יש דבר שאנשים האמונים על ארגון דברים ממש לא יכולים לסבול, זה טענות. המארגן הוא זה שלרוב מקפיד ודואג להכל, משקיע מזמנו הפרטי ועושה שמיניות באוויר כדי לוודא שכולם מרוצים. ואז מגיע השלב הזה שלמישהו יש משהו להגיד וכמו מחט ובלון – שניהם מתפוצצים ברעש. לנו באופן אישי אין איך לפתור את כל מחלוקות העולם ובעיות ארגוניות שמתלוות אליו, אבל בהחלט אנחנו יכולים לסייע כשמדובר במתחמי צימרים יוקרתיים למשפחות בצפון והשהות שלכם בהם לפי מספר חדרים.

למעשה הרעיון מתחיל בשורה התחתונה: השכרת מתחם נופש גדול רק לכם ולמשפחתכם. ומדוע? מפני שמתחמי צימרים יוקרתיים למשפחות בצפוןהם אמנם מפוארים ומפנקים עד הקצה, אך גודלם בכל אחת מיחידות האירוח איננו מאפשר לרוב שהות של יותר מזוג עם ילדים ולמעשה כל המשפחה לא תוכל להסתפק בסוויטה אחת, על אחת כמה וכמה לא יאשרו זאת בשום אופן המארחים.


צימרים יוקרתיים למשפחות בתפון


שואלים שאלות חשובות


כל מתחם צימרים המונה מספר יחידות נופש מעוצבות יכול להתאים לכם. כדי למצוא את המקום המושלם לכל המשפחה עליכם לוודא לפני הכל את כמות המשתתפים – כמה מבוגרים וכמה ילדים? האם יש דרישות חשובות והכרחיות בקהל כמו מקום שאין בו מדרגות רבות (למתקשים בהליכה) או עצים נשירים (לסובלים מאלרגיה)? בדרך הזו תוכלו לסנן לפחות מחצית ממתחמי צימרים יוקרתיים למשפחות בצפוןהמוצעים לכם. לאחר שווידאתם במדוייק מי האנשים שיצטרפו לחוויה אפשר לגשת לסידורי הלינה אך גם כאן חשוב לדעת מראש האם יש מי שנשארים במתחם צימרים ללילה אחד בלבד או שיש כאלו המתכננים להרחיב את השהות מעבר למתוכנן וטפלו בנושאי העלויות. כמו כן הקפידו לעדכן בכל דרישה את בעלי המתחם.


צימרים יוקרתיים למשפחות בצפון עם בריכה פרטית או מרכזית?


מכאן תוכלו להתפצל לחלוקה לחדרים מראש ובדרך נוחה ומהירה. צימרים יוקרתיים בגליל המערבי המותאמים מאוד למשפחות לדוגמה, יכולים לכלול 6 ואפילו 8 יחידות בתוך המתחם כך שכל משפחה מצומצמת תוכל לדור במקום פרטי משלה, אך מנגד קיימות הוילות היוקרתיות בעלות מספר חדרי השינה, כאשר כולם תחת קורת גג אחת. הציגו בפני המשפחה את האפשרויות ותנו להם לבחור את האופציה הנראית בעיניהם כטובה יותר – האמינו לנו שזהו טריק מונע לכל תלונה ומחלוקת בין מארגן הנופש לבין בן המשפחה הנופש. וגם כאן עולם האפשרויות שלכם רק הולך וגדל: האם תרצו מקום המכיל סוויטות עם בריכת שחייה פרטית לכל אחת, או מתחם משותף בו כולכם נהנים מבריכה אחת גדולה ומקסימה? כאן הנושא כבר טמון בעיקר במחירים השונים ובעלויות של כל מתחם נופש פר לילה. אחוזת פרונסין למשל השוכנת בגליל המערבי, מציעה וילה יוקרתית ברמה גבוהה מאוד ולה בריכת שחייה מרכזית שמתאימה מאוד גם לילדים.


ואם בילדים עסקינן, כדאי לדעת שמתחמי צימרים יוקרתיים למשפחות בצפון יכולים להציע בנוסף הבנייה פנימית בתוך הסוויטה עם חלוקה לחדרי הורים וילדים, או שהינם בנויים כחלל אחד פתוח בו כולם שוהים יחד. האופציה השנייה מתאימה הרבה יותר לאלו המעוניינים לפצל את הקבוצה כולה כאשר הילדים זוכים לסוויטה משלהם והמבוגרים נחלקים מטעמי נוחות אף הם לחדרים הסמוכים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים