כך תמצאו צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות תוך 5 דקות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-01-2017
כך תמצאו צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות תוך 5 דקות

מי מכם לא חלם פעם על כפתור הפעלה קטנטן שייקח אותו מפה למקום יפה ומפנק שאין בו דאגות? עד לפני לא הרבה זמן היו דברים הזויים שכאלה. העשירון העליון הם נקראים והיו להם עוזרים קטנים שדואגים לתאם עבורם את כל פרטי הנופש – אם צריך אפילו תוך מספר דקות.

אבל מאז גם מנועי החיפוש ואתרי הזמנות לצימרים יוקרתיים לזוגות הפכו לנגישים ביותר לא רק לבעלי האמצעים אלא לכל הקהל הרחב. אז אמנם לא תוכלו להעסיק אף אחד שינקה לכם את הבריכה, אבל לפחות את כל המאמץ הלא כל כך גדול תוכלו לעשות לגמרי לבד, בסך הכל בכמה דקות.

 

רוצים להזמין מהר? אספו 8 צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות שהאתר מציע

 

כל צימר יוקרתי בצפוןהמכבד את עצמו, יתנוסס בגדול ובאופן בולט באתר ויזמין אתכם להגיע. כל שעליכם לעשות זה לשלוף לכל היותר 7-8 צימרים שכאלה ולערוך ביניהם תחרות קצרה. ומדוע רק 8 צימרים יוקרתיים בצפוןלזוגות לכל היותר? מפני שייתכן שבפחות מכך לא תספקו במה שמצאתם וביותר מכך כבר תגיעו לתחושת מיצוי ולחוסר החלטיות בנושא. ולא. זו ממש לא המטרה. כל הרעיון הוא שתיהנו מהדקה הכי ראשונית שיש ועד לנסיעה חזרה מהסוויטה היוקרתית שלכם הביתה – עם הרבה טעם של עוד. הזוכה בתחרות שלכם הוא זה שהרשים אתכם ביותר: היופי שלו, האיכות והמתקנים המפנקים "קנו" אתכם בשניות ואתם בטוחים עכשיו שכאן בדיוק אתם רוצים להיות. מכאן – הדרך סלולה ובטוחה אל עבר היעד המיוחל. עליכם רק לשוחח עם המארחים, לברר מתי ניתן להגיע ולסגור לכם את החופשה. נכון שכל זה לא יגזול מכם יותר מ-5 דקות גג?

 

צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות


כמה דברים נוספים שכדאי לחשוב עליהם

 

אמנם צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות לא עולים מעט. ההפרש בין לילה במתחם צימר יוקרתי בצפון לבין לילה במתחם צימרים כפרי סטנדרטי עומד על מאות שקלים אך בתמורה כמובן שתזכו לאיכות מושלמת, למיטות קינג סייז ומזרנים אורתופדיים שיתנו לכם את הזכות לישון כמלכים אמיתיים, ארוחות שחיתות ושלל פינוקים, מסך קולנועי ששווה להיכנס בשבילו לפוך (טיפ לקיץ – הדליקו מזגן ורוצו להתכרבל!) ולתפוס סתם ככה איזה סרט מעניין, בריכה פרטית שווה ונוצצת שחושפת תצפית חלומית אל הנוף שממול ועוד אינסוף תענוגות שרק ברי המזל (או אלו שמשקיעים בעצמם עד הקצה וללא פשרות) יכולים ליהנות מהם – אך לא רק!

 

היות ומתחמי צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות נחשבים לחופשה שמתבצעת אחת ל... , הביקוש בה יורד בתנאים מסוימים. מחוץ לעונה או החג המתקרב הצימרים מלאים בדילים כרימון ששווה לחגוג איתם את הזוגיות שלכם. כך למשל באזורי הגליל התחתון תמצאו סוויטות יוקרה פרטיות ברמה הגבוהה ביותר, שיקבלו אתכם בחצי מחיר! וזה כולל בפנים גם ארוחה... צימרים יוקרתיים בגליל העליוןלעומתם יפנקו בהנחות לדקה ה-90 ויתנו לכם ליהנות מהם כראוי ובאופן הכי ספונטני שרק אפשר. היות והמקום "נחשב", הוא לעולם לא ירשה לעצמו לרדת באיכות המוגשת ועל כן – גם אם מצאתם מקום חלומי וזוהר באחד מימי אמצע השבוע, בחורף, לא רק שתזכו בו להנחה גדולה (מאוד.) אלא גם לשירות האכפתי והטוב ביותר שזמין עבורכם בכל שעה, בכל זמן. בהזמנות שאינן בסופי השבוע תוכלו ליהנות מסגירת צימרים ללילה אחד ובכך לזכות לטיול מלא בפינוק ספונטני מפואר, כזה שאולי הזמנתם לעצמכם רק לפני כמה שעות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים