הכי שווה: צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות גדולות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-02-2017
הכי שווה: צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות גדולות

איזה כיף להביא את כל המשפחה למקום מושקע ונפלא שצופה לנוף מדהים ויש בו בריכה ענקית! אפשר להתחלק ללינה בסוויטות איך שמתחשק ולהחליט ברוגע כבר מאתמול מה תאכלו לצהריים מחר. עם צימרים יוקרתיים בצפון למשפחותאתם יכולים לקחת את הזמן וליהנות באמת כפי שמגיע לכם ליהנות, ללא פשרות.


כמה טיפים למחפשי צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות


כדי שתוכלו לבחור את המקום המושלם שלכם, עליכם לוודא מיהם המצטרפים לחגיגה. האם המשפחה המורחבת? האם משפחות חברות? האם רק אתם והילדים? ככל שתקפידו לדייק בפרטים הללו, כך תוכלו למצוא צימרים יוקרתיים בצפון למשפחותבקלות וביעילות יתרה. לאחר שבידכם כמות האנשים, תוכלו לערוך השוואת מקומות מבחינת נראות, אסתטיקה, המלצות קודמות ומחיר. למחפשי צימרים יוקרתיים עם בריכה נמליץ להוסיף גם השוואת בריכות על מנת לראות ולהעריך כמה נפשות יוכלו להיכנס לבריכה יחדיו ולשכשך בחופשיות. אם התמונה איננה מסגירה מסיבה מסויימת את גודל הבריכה – תמיד תוכלו לשאול טלפונית את הבעלים. באותה נשימה אף נציין, שכל מתחם יוקרה המכבד את עצמו ואתכם, יקפיד לשלב תמונות גדולות ואמיתיות בהן ניתן להעריך סדרי גודל, חפצים וריהוט בצורה ובאיכות נכונה. על כן אם מצאתם בריכה שאתם לא בטוחים עד כמה היא קטנה או גדולה – יכול להיות שהמקום לא כל כך יוקרתי כמו שחשבתם.


מצאו צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות


צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות ממוקמים בסביבות טבע ולצד שורה ארוכה של אטרקציות מובילות. אם אתם מחפשים פעילות טובה שתתאים לטווח נרחב של גילאים מגדול ועד קטן, כדאי שתיצמדו לאטרקציות השטח הפופולאריות: טיולי ג'יפים, סוסים וטרקטורונים שבהחלט מתאימות לכולם. ניתן גם למצוא או לברר עם המארחים לגבי השכרת אופניים באזור ולצאת לטיול מדהים בחיק הטבע, ליהנות ממסלול הליכה ירוק ומרענן או לבקר באחת משמורות הטבע או גני החי שבהם תוכלו לבלות ללא הפסקה עם הילדים. בעונת הקיץ נמליץ לכם לבדוק את האפשרות לנפוש בצימרים יוקרתיים ברמת הגולן וכך ליהנות מנוף מרהיב וממסלולי טיול רבים, ובמרחק נסיעה קצר גם לנצל את החופים של הכנרת לפעילות משפחתית ענפה וטובה. כאן בעצם תוכלו למצוא את מיטב היוקרה כאשר מתחמי החוץ הינם גדולים במיוחד ומאפשרים לכל משפחה ליהנות מ"ספייס" נרחב ומושלם.


יוקרה למשפחות... בלי הילדים? טרנד חדש בעולם האירוח:


טרנד חדש בעולם היוקרה למעשה מציע צימרים יוקרתיים בצפון למשפחות שאינם מותאמים לילדים. למה הכוונה? קחו אך ורק את הבוגרים במשפחה המעוניינים לנפוש יחד אך ללא ילדים ותקבלו חופשה מפנקת מסוג חדש ושונה. כך למשל במתחם לה וילה בלנקההמרהיב מחד נס שסמוכה לכנרת, קיימות ארבע סוויטות בעיצוב בלתי רגיל, כאשר כל אחת מהן מותאמת לזוגות בלבד. יחד עם זאת, גודל הבריכה החיצונית יכול להתאים מאוד למשפחה ואם תבחרו במקום זה לחופשתכם הקרובה, תזכו להמון פרטיות ושלווה מתבקשים וכן תוכלו לחלוש ממש על כל ארבעת היחידות ובכך לזכות במקום בלעדי אך ורק לכם. כל זאת מבלי להביא הנה את הילדים. כל צימר יוקרתי באשר הוא מחוייב לספק לכם חופשה מפוארת ובתנאים מעולים ביותר, כך שתוכלו להוסיף לחוויה שלכם בכל שלב גם ארוחת בוקר, צהריים או ערב מפנקת, תוספת של סדנאות לכל בני המשפחה (מה דעתכם על סדנת אפייה חווייתית בתוך המטבח העצום של מתחם הנופש?), עיסויים והמלצות טובות על מקומות בסביבה. אם אתם מתכנסים לרגל אירוע מיוחד תוכלו להיעזר במארחים לקישוטים ולהפתעות מתאימות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים