צימר יוקרתי עם בריכה פרטית מחוממת... בחרמון?!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-01-2017
צימר יוקרתי עם בריכה פרטית מחוממת... בחרמון?!

אם אתה יוקרתי ומכבד את עצמך, כנראה שיש לך בריכה פרטית מחוממת בחורף. אם אתה ממש יוקרתי וסופר מכבד גם את עצמך – תהיה לך גם בריכה פרטית מחוממת 365 ימים בשנה. כי ככה זה כשאתה צימר יוקרתי עם בריכה פרטית מחוממת. זכית בפריבילגיה המדהימה של לשמח אנשים באמצעות הרעפת כל הטוב האפשרי וזה מן הסתם כולל בין היתר חגיגת מים שאסור שתיגמר לעולם!


בריכה בקצה ההר על הנוף או בתוך הגן מוקפת חלונות זכוכית – תלוי במה שרצו "לנפנף" בו יותר.


מים הם שפע, הם חיים והם גם מצביעים על מעמד מסויים. עם כמה שהיינו רוצים לגרום לכל חלוקת התקציב ליישר קו עם הכיס של כולם, עדיין מי שמציב בחצר הוילה שלו בריכה פרטית נחשב לבעל כבוד.אך בעוד שהבריכה בחצר היא לא כל כך מושגת וכמעט בלתי אפשרית לבנייה ותחזוקה מבחינת העלויות, במתחמי צימרים יוקרתיים עם בריכה אישית היא פשוט נכס נפוץ שממש חבל שלא לנצל בהקדם. אחוזת כתמר יפרח למשל – מחזיקה בשיא הצפון בבריכות שחייה יוקרתיות ופרטיות כשהיא מציגה לראווה 7 סוויטות יוקרה עם בריכה פרטית לכל אחת, לחלקן גם ג'קוזי ספא צמוד. כמובן, כל בריכה היא מחוממת לטמפרטורה גבוהה ומקורה כדי שחלילה לא תפסיקו להתפנק ברמה הגבוהה ביותר.

צימר יוקרתי עם בריכה פרטית מחוממת הוא דרישה שלעולם הצימרים והאירוח הכפרי בצפון כבר יהיה קשה מאוד להתעלם ממנה. הביקוש עבורה התפשט תוך שנתיים-שלוש כמו אש בשדה קוצים וכעת הסטנדרט היוקרתי קובע, שאם אתה מגדיר את עצמך כיוקרתי באמת – הצב מערכת חימום תת מימית בחורף למען ישחו אורחיך בשלווה. חוץ מזה, כאן נוהגים להציב את הבריכה במקומות מעניינים במיוחד. בעולם היוקרתי התחרות אדירה וכל מתחם נופש מעוניין להגביר את ההתעניינות והאירוח בו בזכות עיצובים מוטרפים וריהוט גרנדיוזי וכן – גם מיקום ממש לא שגרתי לבריכת השחייה. כך יוצא שתפגשו בבריכות פרטיות שמונחות על צוק מעל כל הנוף, צימרים יוקרתיים לזוגות שכוללים צלילה פנימה מתוך המרחב הפנימי וחצרות גן עצומים עם מגרש פרטי שבתוכן בריכה מוקפת קירות זכוכית למען יישמר לנגד עיניכם תמיד הנוף המושלם, או הגינון המושקע. תלוי במה שהחליטו בעלי המקום "לנפנף" בו יותר.


מידע על צימר יוקרתי עם בריכה פרטית מחוממת

גם לנופשים באזור החרמון מגיע לקבל צימר יוקרתי עם בריכה פרטית מחוממת!


האמת היא שלמרבה ההפתעה, אזור החרמון והאתרים המושלגים נותרו חפים מבריכות מחוממות ולמרבה צערם של הנופשים, לא ניתן למצוא בו דבר למעט בקתות עץ סטנדרטיות גרידא. כאן לא תמצאו אף צימר יוקרתי עם בריכה פרטית מחוממת אך בשל העובדה שדווקא בחורף חלה כאן שיא העונה – המחירים תואמים את אלו של צימרי היוקרה החלומיים. לכן אנו קוראים בזאת לבעלי מתחמי הנופש באזור החרמון ושלוחותיו לפתוח גם כאן מתחמים מפוארים שאפשר למצוא בהם צימר יוקרתי עם בריכה פרטית מחוממת ולהנגיש את החוויה גם לטובת אלו המגיעים הנה לקצת שלג אמיתי. מדובר במהלך שיכול להזרים עוד תיירות לאזור ואולי גם לייצר מחירים אטרקטיביים, אך עד שהדבר יקרה, אתם מוזמנים לבחור לעצמכם כל מקום שעונה על הפנטזיות המלכותיות ביותר שצצו בראשכם ולשלב בין נסיעה של כחצי שעה עד לאזורי השלג ובין מתחם נופש פרטי ומפואר בו תוכלו לחזור ולהתחמם, להתפנק וליהנות מכל הבא ליד. 


עוד באתר


צימרים יוקרתיים עם בריכה מחוממת ומקורה


צימרים יוקרתיים עם נוף

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים