צימרים יוקרתיים למשפחות עם בריכה פרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-02-2017
צימרים יוקרתיים למשפחות עם בריכה פרטית

יש איזשהו קסם בעולם הצימרים שקשה מאוד להסביר. בעיקר כשמחפשים נופש משפחתי. גם אם הרבה פעמים נעדיף דווקא לטוס או להשתמש בצורות נופש אחרות, בדרך כלל יישארו הצימרים כאופציה הטובה והנוחה ביותר לחופשה מרוכזת בה כולם יכולים להשתתף. צימרים יוקרתיים למשפחות עם בריכה פרטית רק מעצימות ומגבירות את ההנאה ומסוגלות להתאים את עצמן לכל טווח הגילאים המשפחתי שלכם ולספק לכם מקום איכותי ואקסקלוסיבי בו ניתן לנפוש אך ורק בדרך שלכם. זה אומר שהבריכה תמיד תהיה פתוחה ונגישה מבלי הצורך להתחשב באורחים נוספים או בשעות פעילות, הארוחות יוגשו לכם אך ורק מתי שתגידו ובכלל כל ה"ספייס" הוא אך ורק שלכם ואתם מוזמנים להשתמש בו בחופשיות. לכאן אף גורם זר לא ייכנס ומעצם היותו צימר יוקרתי, הוא יאפשר לכם גם לקיים בו אירועים פרטיים, ימי הולדת, מסיבות הפתעה וכל חגיגה משפחתית אחרת שתבחרו.


טיפים לחיפוש צימרים יוקרתיים למשפחות עם בריכה פרטית


אז איך בכלל מוצאים כאלה מקומות? ראשית עליכם לדעת פחות או יותר מהם הדברים החשובים לכולם, על אחת כמה וכמה אם אתם מגיעים לנופש עם כל המשפחה המורחבת, בה לכל משפחה מצומצמת יש הרגלים והעדפות משלה. האם תעדיפו לכלות את רוב זמנכם במתחם הגן והבריכה? אם כן, העדיפו מקום שהחצר בו גדולה ומטופחת מאוד, יש בה המון פינות ישיבה, בריכה גדולה ואסתטית ומקום מרווח לאכילה משותפת. האם תרצו לטייל בסביבה וליהנות מטיול טרקטורונים סוער? כדאי לחפש מקום הסמוך לאזור הבילוי הרצוי שלכם. צימרים יוקרתיים למשפחות עם בריכה פרטית יכולים לאפשר לכם גם קיום סדנאות פרטיות והבאת פעילויות אל מתחם הנופש למען הגיבוש וההנאה של כולכם: סדנאות אפייה ובישול, הפעלה מיוחדת לילדים, זמר אורח לכבוד יום ההולדת של הדוד או מעגל תופים משמח לרגל חתונת הכסף של ההורים. אם ברצונכם להשתמש במתחם לטובת מסיבה רועשת, יש לקבל על כך אישור מהמארחים, שכן לא כל צימר יוקרתי ממוקם באזור נפרד מהמושב בו הוא שוכן ויש להתחשב בשכנים השוהים בסמוך.


טיפים למציאת צימרים יוקרתיים למשפחות עם בריכה פרטית


אפשר לקשט, להוסיף אבזור ולהקצות מקומות לינה נוספים לילדים


לפי כמות האנשים שאתם תוכלו לדעת כבר מהרגע הראשון איזה סוג של מתחם יוקרתי עליכם לחפש. האם סוויטה אחת מפוארת עם בריכה לזוג הורים וילדים? האם שתי סוויטות עם חצר משותפת? או אולי בכלל וילת יוקרה בה לכל אחד חדר שינה פרטי ולכולם יחד מתחם גן חיצוני מול הנוף? צימרים יוקרתיים למשפחות עם בריכה פרטית יוכלו להוסיף עבורכם במידת הצורך לול או מזרוני לינה וכן במרבית המקרים יש בהם חדרי שינה נוספים ופנימיים לטובת מספר רב של נופשים. השירות כאן הוא כמובן ממעלה ראשונה ואמור להיות איכותי ומשובח הרבה יותר מכל מקום אחר, מה שאומר שניתן להשלים עבורכם את כל הדרוש למהלך החופשה – ממיחם לשבת ועד הוספת בלונים או שף פרטי. מתחם הסוויטות אצולת הנוף למשל, כולל בריכה פרטית לכל אחת משתי הסוויטות שבו, כך שהמפגש ביניכם יכול להתקיים אך ורק בחצר הקדמית המשותפת או על מסלול הטיול שאליו אתם יוצאים. זוהי גם אופציה טובה עבור אלו המבקשים לנפוש בפרטיות מוחלטת ובמקביל ליהנות מבילוי יחד עם בני משפחה נוספים. ניתן גם לחפש צימרים ללילה אחד בימי אמצע השבוע, שבדרך כלל ישמחו לספק לכם תנאי מלוכה שווים במיוחד ובמחיר נמוך יותר. מה שבטוח – צימרים יוקרתיים למשפחות עם בריכה פרטית הם תענוג מושלם. אולי המושלם והמהנה ביותר שאי פעם תוכלו לפגוש.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים