חורף חם: מלונות יוקרה בצפון שיפשירו אתכם מהקור

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-01-2017
חורף חם: מלונות יוקרה בצפון שיפשירו אתכם מהקור

החורף הזה לא עובר עלינו עד כה בקלות. בחודש אחד זכינו להיפגש עם כמות משקעים גדולה מהצפוי, רוחות חזקות, סופות וקור עז גם בשעות הצהריים שאמורות להיות חמימות יחסית. בדיוק בשלב הזה אתם בטח תוהים לעצמכם למה אתם עדיין כאן, בתנאי עבודה-בית שגרתיים ואיך זה שעדיין לא ביצעתם גיחה לאיזה מתחם צימרים יוקרתיים באזור הצפון. סתם ככה, להרגשה הטובה ולחמימות שתשוב אל הגוף לפחות ללילה או שניים.

אלו מכם המחפשים מקום יוקרתי מושלם שיספק פתרונות מחממים במיוחד – ישמחו לשמוע על מלונות יוקרה בצפון, שהם אמנם פחות פרטיים כמו הצימרים היוקרתיים שמספקים רק בריכה למשל לזוג אחד בלבד, אבל יש בהם מספר יתרונות בולטים, כאלה שאתם בטח מחפשים במזג אוויר סגרירי שכזה.

 

מחפשים מלונות יוקרה בצפון שיחממו אתכם? הנה ההצעה הראשונה

 

כמובן שבחורף יש לנו הישראלים המטיילים שתי אפשרויות עיקריות כאשר מדובר באירוח מלונות יוקרה בצפון: ביקור באזור החרמון ובילוי במרחבי השלג החביבים, או פשוט פינוק אמיתי במים הלוהטים והמרפאים של חמת גדר. וכאן בדיוק מחכה לכם מלון ספא וילג', מתחם התענוגות היוקרתי של חמת גדר המציע שילוב בין מי המלחים והגופרית הרותחים לבין מלון נעים וחורפי בדיוק להפשרה מהקור הנוכחי.

חמת גדר היא למעשה מיני-פארק מים חם ומפנק שבחודשי החורף מקבל למלון שלו זוגות בלבד. יש כאן 29 סוויטות עץ כפריות באווירה טרופית רומנטית, לצידן בריכות המרפא המחממות שנפרדות מהאזור הציבורי של האתר כולו. שלוש מהסוויטות אף כוללות סאונה פינית לאלו מכם שמעדיפים את החום הרבה יותר מהרגיל. מעבר לכל אלו מציע המלון חדר כושר, מסעדה ואטרקציות נפלאות באזור.

 


מלונות יוקרה בצפון הארץ


האהבה החדשה שלכם לחורף – זרקא מלון בוטיק

 

ואם נמאס לכם ממלונות שגרתיים, אולי מלון זרקא יעניין אתכם הרבה יותר. מדובר בחוויית בוטיק חדשה לחלוטין ויוקרתית ביותר בחומות עכו העתיקה, שתוכל לקבל אליה אך ורק 4 זוגות – זוג אחד לכל אחת מארבע סוויטות הפאר המפוארות שהוקמו כאן. מלונות יוקרה בצפון אמנם יש רבים, אך רק מלון זרקא נכון לעכשיו ממוקם בנקודה שבה הנוף הוא הים בקו ראשון מהחלון וגבול המלון הוא האטרקציה המרכזית בסביבה – העיר העתיקה. לובי המלון המיוחד הוא גולת הכותרת. בעוד שכל המלון מתאפיין בעיצוב עותמאני עתיק ומסתורי, הלובי מפגיש את השוהים בו עם מראות העיר העתיקה האותנטיים ביותר – תוך ישיבה נעימה בלובי ממוזג ומבודד שמרגיש קצת כמו מחלקת עסקים הצופה אל הנוסעים ה"רגילים" מגבוה. כאן החימום הוא התחושה הביתית והשירות האישי חסר הפשרות וכן בר אלכוהול יוקרתי במיוחד המוצע לאורחים חופשי: וויסקי, קוינאק, יינות ספרדיים שיובאו במיוחד, משקאות חמים ללא הגבלה ובר קינוחים מתוק ומפנק מאת קונדיטורית המלון האישית.

 

כדי שתוכלו לבחור מלונות יוקרה בצפון שיעניקו לכם את החוויה החורפית המושלמת, עליכם לבדוק את ההיצע הקיים ולהשוות אותו מבחינת המתקנים והמפרט הטכני. צפייה בתמונות יפות של המקום לצערכם לא תספיק הפעם, מכיוון שיש לבחון גם את הפתרונות שמציע המקום במיוחד כשקר וגשום בחוץ. אין לנו ספק שהבחירה שלכם תוביל אתכם לחופשת חורף קסומה ויחודית, שתחמם לכם את הלב למשך כל העונה!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים