סוויטות יוקרתיות בצפון שחייבים להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-12-2016
סוויטות יוקרתיות בצפון שחייבים להכיר

האמת היא שלא רק בצפון אפשר למצוא מתחמי יוקרה מהשורה הראשונה. אפשר לאתר אותם בקלות רבה גם במרכז ובדרום, בהרי ירושלים ובאילת כמובן. אבל את הקסם של הצפון הירוק והפסטורלי קשה מאוד להחליף באחר, על אחת כמה וכמה כשהוא מלווה במקום נוצץ וחלומי שמיועד לחוויה של פעם בחיים – מוקף בנוף מרשים למדי ובאפס שכנים. בזכות יתרונות אלו קיים כאן ריכוז עצום של צימרים יוקרתיים בצפון, לכולם עיצוב מרשים ואלגנטי, ריהוט משובח וכמובן מתקנים אקסקלוסיביים כמו בריכת שחייה פרטית, ג'קוזי ספא, סאונה יבשה ומבחר עצום של ארוחות אפשריות לבחירה. בתוך כל ההיצע המדהים, קיימים כמה מתחמי יוקרה שיכולים להציע לכם אפילו יותר מאלו. האמנתם שזה בכלל אפשרי? אנחנו לא. עד שראינו אותם באמת וזכינו להביא מהם הצצה נדירה. אלו הדברים שהופכים את שני מתחמי הנופש שמיד נכיר לכם למיוחדים יותר, חווייתיים יותר ויוקרתיים – הרבה, הרבה יותר...


חשבנו שיעניין אותכם גם צימרים לאלפיון העליון.


נופש מושלם בחלומות נפתלי – סוויטות יוקרתיות בצפון שלא תשכחו


אז אם אתם "פריקים" של דברים איכותיים ולא פחות ממושלמים, המקום הזה הוא במיוחד בשבילכם. חלומות נפתליהוא מתחם נופש ענק שמתהדר בשטחים נרחבים של מדשאות וחורשים שהם נחלתו הבלעדית הניצבת מול נוף מרשים להרי הגליל והגולן המפוארים. החוויה כאן היא הרבה מעבר לממוצע וזה ניכר בעיקר בגודל, באיכות המתקנים והאבזור ובירידה לפרטים הקטנים. המתחם כולל לא פחות מ-10 סוויטות יוקרתיות בצפון כשבשתיים מהן אף בריכת שחייה פרטית. בנוסף תזכו כאן לסביבת בריכה מרכזית יוקרתית במיוחד ולצידה ג'קוזי ספא מקורה מרשים, מרכז טיפולי ספא מפנק במיוחד המציע חדרי עיסוי וסאונות, חדר אוכל ענק בו תוגש לכם ארוחת הבוקר או ארוחת הערב אם תהיו מעוניינים להוסיף אותה לחוויה, משחקיה לילדים, אופניים בכניסה לסוויטות המשמשות לטיולים בסביבה החיצונית ועוד. העיצוב הפנימי הוא אקלקטי, נע בין מודרניזציה לקלאסיקה חמימה ולא פוסח גם על מחשבה מדוקדקת לפרטי פרטים על חדרי הילדים הנפרדים, גופי התאורה ופינות הישיבה הדקורטיביות.


סוויטות יוקרתיות בצפון הארץ-נסיה


נסיה – המקום שנמצא גבוה מעל כולם


כמה גבוה? נתחיל במובן הפיסי. סוויטת הבוטיק נסיהממוקמת במעלה מושב נטועה מול נוף פנורמי מרהיב שמקיף את האורחים מכל כיוון. הנוף הנהדר מלווה במתחם חוץ יוצא מן הכלל שכולל בריכת שחייה פרטית אך ורק לבני הזוג השוהים כאן ולצידה ג'קוזי ספא רומנטי. באשר לחוויית הפנים, נפתח ונאמר שהמון צימרים יוקרתיים בצפוןכוללים עיצוב קונספט מיוחד, אך הפעם מדובר בלקיחת החוויה כמה צעדים קדימה. סוויטת הבוטיק המושקעת הזו עוצבה ותוכננה כבית אצילים בריטי מן התקופה הויקטוריאנית. כך למעשה הריהוט המלכותי, חיפויי הזהב והשנדלירים המיוחדים מעניקים לסוויטה את המראה המתבקש. לכל אלו מתלווים, איך לא, כל האמצעים הטכנולוגיים שאפילו לא חשבתם: טלוויזיות חכמות, חימום רצפתי, קירוי זכוכית מלא למתחם החוץ בלחיצת כפתור, מטבח עם מדיח כלים וקולט אדים ועוד ועוד. מבחינת האירוח כאן תוכלו ליהנות באמת מהפסגה – במלוא מובן המילה: קינוחי שף אישי של הסוויטה, בר אלכוהול חופשי, מארח צמוד 24/7 לכל שתצטרכו, עיתון יומי, פרחים טריים שיקשטו בהגעתכם... זוהי הרמה הגבוהה ביותר שאליה הגיעו סוויטות יוקרתיות בצפון ובכלל בישראל. אין לנו ספק שמבט אחד בתמונות מתחמי היוקרה הללו ישכנע אתכם למהר ולהזמין את הנופש הייחודי והמפואר ביותר שקיים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים