איכות ונוחות דווקא הולכים ביחד: הנה 3 צימרים יוקרתיים בדקה ה-90 שפנויים להזמנות.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-11-2017
איכות ונוחות דווקא הולכים ביחד: הנה 3 צימרים יוקרתיים בדקה ה-90 שפנויים להזמנות.

צמאים לחופשה ועכשיו? אל דאגה, קרם עושים עבורכם את כל העבודה! גם בדקה ה-90 אפשר למצוא אצלנו צימרים יוקרתיים ומדהימים, משובחים ומפוארים במיוחד, שיעניקו לכם חלום במחיר נמוך מהמחירון וכל זאת רק מפני שהגעתם אליהם ממש ברגע האחרון. צימרים בדקה ה-90 זו דרך מתוחכמת לצאת לחופשה בסטנדרטים גבוהים, מבלי להתפשר על שום פרט. המארחים מאפשרים הנחות במצב שבו אין הזמנות ללילה הקרוב ועל כן יש לכם הזדמנות מעולה פשוט לעזוב הכל ולהגיע, להתפנק בבריכה הפרטית החלומית, להמיס את הלבבות מרצון מול הנוף ולצלם המון, כדי שכולם יקנאו בממלכה הגדולה והמעוצבת שאתם נמצאים בה כרגע. הנה 3 צימרים יוקרתיים בדקה ה-90 שממש תשמחו להכיר:


סוויטת פאלאס, נוף כנרת – כשמה כן היא: ארמון מודרני נוצץ שהשהות בו תשאיר אתכם מהופנטים לנצח. המיקום בהחלט אסטרטגי – על קו הרי התפר שבין ראש פינה לצפת ומול נוף פנורמי מקומי עוצר נשימה שפרוש לפניכם כמו כף היד, שאפשר ואף מומלץ להתעורר איתו בבוקר ממיטת הקינז סייז בחדר השינה על ידי הסטת הוילונות המלכותיים. מכאן אפשר לעבור לטרקלין הכריזמטי שמציע סלון אצילים מפואר ומטבח רחב ידיים, שמלווה בחלון הזזה עצום שיוביל אתכם הישר לבריכה הפרטית. כן – גם היא מלאה באופן מוחלט בנוף. לצידה שוכנים ג'קוזי ספא מקצועי, מיטות שיזוף ואפילו משחקים לילדודס, אם הם מצטרפים אליכם. כל מתחם החוץ הופך בחורף לסגור היטב, מקורה ומחומם.


%@%@%p-12145x


סוויטות מצפה האגם, מושבה כנרת – אנחנו פשוט מכורים למקום הזה! לשמוליק, המארח, יש נפש של אמן אמיתי. בשתי ידיו הוא הקים שלוש סוויטות פאר בקו ראשון לכנרת, מעוטרות בעץ פראי ותחושה של בית ציידים זנזיברי עם מוטיבים חצי קולוניאליים – חצי אקזוטיים ובהחלט חלומיים. הסוויטות מתפצלות זו מזו עוד בחנייה ומכאן והלאה אלה רק אתם, הפנטהאוז המהפנט ומרפסת הנוף העצומה, שמכילה ג'קוזי ספא ענק בתוך פרגולת קש בנויה היטב וסובבת נוף כנרת והרי גולן מ-3 כיווני אוויר. חדר השינה מרווח במיוחד ולעומתו מרגיש הסלון כמו לובי של מלון בוטיק ולא פחות. מתאים לזוגות בלבד ובהחלט מומלץ לחוויה רומנטית שמתובלת גם בדייטים חיצוניים בסביבה התיירותית.


אורורה, עין יעקב – קחו סוויטת תענוגות פרטית ומושלמת, ערבבו בה עיצוב כפרי מחבק "כמו של פעם" אבל עם המון תוספות סופר אקסטרה מודרניות, הוסיפו הנחה לזוג המטייל של הרגע האחרון ותקבלו צימר יוקרתי בדקה ה-90 שאי אפשר לסרב לו! אורורה היא דגם יוקרתי חדש בנוף הצימרים הארצישראלי, שמדגימה איך אפשר לקחת את הטוב מכל העולמות ולעשות את זה הכי נכון. חדר שינה שמעוצב בסגנון "ניו יורקי" להשראה, סלון אקלקטי נוח לאספרסו או הספר, מטבחון פתוח לנשנושים וחצר פרטית עצומה שבזכות התמונות אתם ממש לא צריכים שנשכנע אתכם להימצא בה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים