מסורתי אך הכי איכותי – צימרים יוקרתיים לציבור הדתי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-10-2017
מסורתי אך הכי איכותי – צימרים יוקרתיים לציבור הדתי

כל חופשה אמורה מצד אחד להיות שונה ומיוחדת יותר מהסביבה הביתית, אך בו זמנית גם לאפשר לכם לשמר את אותם ההרגלים שמלווים אתכם ביומיום. זה יכול להיות קשור לטעמכם הייחודי בארוחת הבוקר, להרגלים הספורטיביים, אך גם לכל מה שנוגע לדת ושמירת המצוות. ומקום שאיננו מסוגל לספק לכם את כל מה שדרוש מהבחינה הזו – כנראה לא ייחשב למקום נופש מוצלח.


מה כל צימר יוקרתי חייב לספק לאורחיו הדתיים?


צימרים יוקרתיים שמתאימים לציבור הדתי למעשה מאפשרים מרחב תמרון די גדול עבור הציבור הדתי והחילוני כאחד, כך שלא משנה מי הם הזוג או המשפחה הנופשת, מובטחת להם חופשה בהתאם להרגלים האישיים. צימר המתאים לציבור הדתי מחויב למספר דברים עיקריים שבלעדיהם לא ניתן לכנות את המקום כמתאים באמת: ראשית, עליו לוודא ששמירת השבת במתחם אכן מתקיימת כסדרה, לא קיימת אפשרות להבערת מנגל במתחם, השמעת מוזיקה או נסיעה בתוך המתחם עצמו עם רכב – הנושא תקף גם למתחמי נופש בעלי מספר סוויטות. שנית, כל מתחם צימרים יוקרתי המכבד את עצמו, יגיש לאורחיו ארוחות וכיבוד כשר וידע לבשר מטעם מי הכשרות עצמה. מקום כזה אף ידאג לספק מיחם, פלטת שבת ושעון שבת. נושא נוסף המאפיין באופן כללי את הצימרים לציבור הדתי הוא צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית. כך יכולים גם הזוג או המשפחה שומרי המסורת לשמור על רחצה צנועה, במקום פרטי ומוסתר הרחק מעיני זרים. אין צורך להגביל את עצמכם מבחינת הרחצה בבריכה כלל – הבריכה הפרטית שלכם סגורה לכניסת מבקרים נוספים ותוכלו לבלות בה בכל שעות היום והלילה לבחירתכם ומתי שרק מתחשק.


בריכת פסיפס יוקרתית מחוממת ומקורה פרטית לסוויטה


מתארחים בשבת? כל הפרטים שחשוב לברר לפני שמזמינים:


על מנת לבחור צימרים יוקרתיים לציבור הדתי שיתאימו לכל הצרכים האפשריים שלכם במהלך הנופש, חשוב לשקול מקומות שהגישה מהם ואליהם נוחה רגלית. ודאו מול המארחים שיש על ידכם בית כנסת קרוב ושאלו מהו מרחק ההליכה ממנו ברגל. במושב עין יעקב למשל, מרבית הצימרים ממוקמים במרחק של מספר דקות הליכה לכל היותר מבית הכנסת הקרוב. בררו גם האם ישנו מקום נעים לטיול רגלי קליל בסביבה כך שלא תאלצו לבלות את שארית היום בין ארבע קירות. במושב רמות למשל, יגלו לכם התושבים המקומיים על מספר שבילי הליכה וסמטאות חקלאיות שאפשר לטייל בהם באין מפריע גם עם הילדים. בכל מקרה, חשוב לזכור שבחירת המקום היא המפתח לנופש מוצלח באמת. בלעדיה, החופשה יכולה להפוך להרבה פחות נוחה וגמישה וכן לא בטוח שהיא תספק לכם בדיוק את כל מה שהבטיחה. בחירה במקום יוקרתי ואיכותי היא האופציה שבה ניתן להיות בטוחים בחוויה מהנה וחלומית. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים