נוף לכנרת, אוצרות מהגולן ואווירה שקשה להתחרות בה... צימרים מומלצים ברמות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-04-2017
נוף לכנרת, אוצרות מהגולן ואווירה שקשה להתחרות בה... צימרים מומלצים ברמות

מושב רמות נחשב לאחד המקומות המפורסמים והאטרקטיביים ביותר לחופשה ישראלית. לכאן מגיעים כבר משנות השמונים מאות מבקרים מידי חודש שמצפים לקבל אירוח מפואר ובתנאים בלתי מתפשרים, כמו שאף אחד אחר באותם ימים (למעט מקומות מסויימים מאוד כמו ראש פינה וחד נס) פשוט לא הצליח לספק. סיפור ההצלחה של צימרים מומלצים ברמות נרקם כאשר הוקם כאן כפר הנופש המפורסם שמכיל סוויטות פרטיות וחדרי מלון שכולם צופים לנוף הנהדר. אולם תושבי המושב שזיהו את הפוטנציאל, החליטו להרחיב את ההיצע ולפתח כאן את התיירות והקימו שורת מתחמי נופש מפוארים למדי, המציעים אירוח נחשק ולבבי, עתיר פינוקים ויחס אישי מן המשובחים בצפון. גם המיקום האידיאלי מוסיף לחוויה ועל מנת לשלב אירוח צימרים יוקרתיים ברמות עם טיול באזור תידרשו לנסוע מרחק קצר של עשרים דקות לכל היותר ולכל כיוון. מסביבכם נמצאים כמובן חופי הכנרת הנפלאים, מתחם הבילוי בצמח, גישה נוחה אל תצפית מבוא חמה וחמת גדר וכן נחלי האזור האהובים: זאכי, מג'רסה, יהודייה, זוויתן והירדן.


צימרים מומלצים ברמות – ההצעות שלנו:


מתחמי הנופש של רמות מתאפיינים בראש ובראשונה בהמון רומנטיקה. גם אם לא מדובר בהכרח על חופשה זוגית בלבד, המראה והאווירה הפסטורליים של האזור מספקים הרבה רוגע ויכולת בידוד שבאמצעותה ניתן להתגבש, לחדש את הקשר הזוגי ולהעניק טעם ומשמעות מחודשים לבילוי יחדיו, גם עם הילדים. על כן אפשר לומר שמתחם קסם השני הוא אחד הרומנטיים בסביבה, מכיל נוף מקסים אל הכנרת ומציע 3 בקתות עץ גדולות ומרווחות במיוחד. האסתטיקה הנפלאה שבולטת כאן מאוד מורכבת מהמון משחקי תאורה ונוף שנכנסים פנימה אל הבקתה דרך החלונות וכן מתחושת איכות מצוינת הודות לריהוט המובחר שהציבו כאן בעלי המקום. קסם השני כולל אפשרות לעיסוי זוגי או יחיד לבחירתכם מאת המארחת והמעסה המקצועית בהכשרתה, ארוחות בוקר מושקעות ומגוונות מכל טוב וכמובן – שירות בלתי מתפשר, כמו שרק צימרים מומלצים ברמותיודעים ויכולים להעניק.


ואם חשבתם שלסוויטות של צוק גמלא ממעלה גמלא שאנחנו כל כך אוהבים יש בלעדיות על הנוף הפראי והפרטי אל הכנרת – תחשבו שנית. עוד מתחם צימרים מומלצים ברמות הוא בקתה בלבן – מתחם נופש חדש ומרהיב שממוקם בשורה האחרונה אל המים ומספק נוף פתוח בלי שום הפרעה אל כל הכנרת, הסביבה, הרכס שממול ושיפולי הגולן. המקום כולל 4 סוויטות בוטיק חלומיות עם בריכת שחייה פרטית לכל אחת וג'קוזי ספא מפנק וחלומי במיוחד.


צימרים מומלצים ברמות


אפשרויות הבילוי בסביבה


צימרים מומלצים ברמות בעצם ממוקמים באזור הנכון ביותר לחובבי הטיולים והאטרקציות. כבר מתוך המושב עצמו אפשר לבלות באטרקציות שטח מטעם החברות המקצועיות והטובות בתחום בכל הצפון: טיולי סוסים מתוך חוות המושב וטיולי ג'יפים מרהיבים כולל ספארי לילה מרתק העוברים בתוך הנופים ובאזורי תצפית פראיים. למושב שתי מסעדות מפורסמות בהן תוכלו ליהנות מארוחת צהריים או ערב משובחת וטעימות במיוחד וכן הגישה אל חופי הכנרת ומתחם צמח הסמוכים על שלל מסעדותיהם קרובות מכם כ-10 דקות נסיעה בלבד. המעוניינים יוכלו לבדוק על ארוחות ערב בתשלום בתוך כפר הנופש או להתייעץ עם המארחים על המקומות הטובים ביותר לחגיגה קולינרית מלאה טעם. צימרים מומלצים ברמות הם חוויה בלתי מתפשרת שבמסגרתה תזכו לאירוח מהטובים והמעולים שידע הצפון מעולם.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים