בשנה האחרונה נפתחו שלל צימרים יוקרתיים בגליל המערבי - מהו סוד הקסם של הגליל המערבי?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-03-2023
בשנה האחרונה נפתחו שלל צימרים יוקרתיים בגליל המערבי - מהו סוד הקסם של הגליל המערבי?

את השנה האחרונה בילו לא מעט מתושבי הגליל המערבי בהקמת מתחמי נופש של צימרים יוקרתיים לנופשים הישראליים שאוהבים אותם ונוהרים אליהם בהמוניהם.

אזור הגליל המערבי של ישראל ידוע ביופיו הטבעי, עם הגבעות המתגלגלות, הירוק השופע והנופים המדהימים של הים התיכון. זהו יעד פופולרי לתיירים המעוניינים להימלט מההמולה של חיי העיר ולשקוע בטבע. אחת הדרכים היוקרתיות לחוות את הגליל המערבי היא לינה באחד מהצימרים היוקרתיים הרבים הפזורים ברחבי אזור הגליל המערבי



צימרים בעין יעקב המובילים באזור הגליל המערבי

 

ישוב בולט במיוחד הוא עין יעקב - מושב המציע צימרים יוקרתיים רבים לחווית נופש מדהימה. המארחים של צימרים אלו ידועים בשירות איכותי ומקסים ואז זאת ניתן לגלות ולראות בעקבות חוות הדעת הרבות אותן משאירים אורחי בעלי הצימרים.

 

צימרים יוקרתיים אלו מציעים את השילוב המושלם בין שירותים מודרניים וקסם כפרי. הם בנויים לעתים קרובות מחומרים מקומיים כגון עץ ואבן, והם נועדו להשתלב עם הסביבה הטבעית שלהם. חללי הפנים מרווחים ומעוצבים בטוב טעם, עם ריהוט יוקרתי ומכשירי חשמל חדישים.

 

אבל מה שבאמת מייחד את הצימרים היוקרתיים בגליל המערבי הוא המיקום שלהם. רבים מהם יושבים על צלע גבעה, משקיפים על עמק או נחל. אחרים שוכנים בלב יער, מוקפים בעצים נישאים ובקולות הטבע. ללא קשר למיקומם, כולם מציעים נופים מדהימים ותחושת שלווה שקשה למצוא בעיר. הקרבה של הגליל המערבי לים הוא יתרון משמעותי, כמעט בכל יישוב באזור הגליל המערבי, הנסיעה לים לוקחת לא יותר מחצי שעה, וישנם ישובים הנמצאים במרחק של 10 דקות נסיעה מהים.

מבחר צימרים יוקרתיים בגליל המערבי: 

מילה בוטיק
מילא בוטיק- יוקרה ופרטיות בעין יעקב שבגליל המערבי. סוויטת אירוח מרהיבה בעלת 2 חדרי שינה אינטימיים, מטבח מאובזר, סלון מעוצב ולאונג חיצוני בו גקוזי ספא, בריכה פרטית מחוממת ומקורה בחודשי החורף ועוד.
טלפון: 052-9708294 לעמוד המידע של מילה בוטיק
מילה בוטיק
מילגרוס בוטיק
אחוזה פרטית לחלוטין, מרהיבה ומפנקת, למשפחות וזוגות מול נופי הגליל והים התיכון. עם בריכה מחוממת פרטית, ספא זרמים ועוד.
טלפון: 052-9127742 לעמוד המידע של מילגרוס בוטיק
מילגרוס בוטיק
ולדמנס
בין הנוף הגלילי להרים העוטפים, בין מציאות לדמיון, בין שלווה לריגוש, בין האושר לרוגע, משתרעות שתי סוויטות יוקרתיות המציעות לכם אירוח אישי, חם ומפנק, טיפולי ספא, ארוחת בוקר גלילית וחוויה ברמה אחרת.rnrnסוויטות ולדמנ'ס ממוקמות בקצה כפר ורדים טובלות בחורש טבעי השומר היטב על מיקומן הדיסקרטי. הסוויטות ממוקמות בנפרד זו מזו ומציעות לאורחיהן עיצוב יוקרתי מרהיב, בר פינוקים עשיר מכל טוב, שימוש בריהוט איכותי ומתחם גן פרטי לכל סוויטה הכולל בריכה מפנקת ומחוממת, ופינות אירוח מעוצבות. 
טלפון: 052-9097755 לעמוד המידע של ולדמנס
ולדמנס

בנוסף לשירותים היוקרתיים והמיקומים הציוריים שלהם, צימרים אלו מציעים גם מגוון פעילויות להנאת האורחים. לרבים מהם יש בריכות שחייה פרטיות משלהם, ג'קוזי וסאונות, כמו גם בורות אש חיצוניים ואזורי ברביקיו. חלקם אפילו מציעים סיורים מודרכים באזור המקומי, עם מדריכים מומחים שיכולים להראות לאורחים את מסלולי ההליכה, המפלים וחיות הבר הטובות ביותר.

 

כמובן שלכל היוקרה הזו יש מחיר. צימרים יוקרתיים בגליל המערבי הללו אינם זולים ויכולים לעלות כמה מאות עד אלפי שקלים ללילה או שתיים, למי שיכול להרשות לעצמו, הם מציעים חוויה של פעם בחיים ששווה כל שקל. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית, חופשה משפחתית או סתם הפסקה מלחצי היום יום, צימרים יוקרתיים בגליל המערבי היא הבחירה המושלמת.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים