כיצד לזהות צימרים יוקרתיים במיוחד?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-01-2017
כיצד לזהות צימרים יוקרתיים במיוחד?

אם אתם חושבים לקחת את החופשה הבאה שלכם במקום שהוא לא סתם מפנק, אלא הכי חלומי שאפשר, כנראה שמה שאתם צריכים זה צימרים יוקרתיים במיוחד. מתחמי נופש אלו יוכלו לספק לכם שהות מדהימה שכמובן נמצאת בטופ חוויית האירוח בישראל כאשר הכל בסטנדרטיים העולמיים ללא טיפת "חיפוף". אך למרות התואר המפוצץ וההבטחות הנוצצות, האם כל מתחם שמגדיר את עצמו כיוקרתי במיוחד הוא באמת כזה? כך תדעו למה לשים לב כדי לדעת והאם בסופו של דבר המקום באמת שווה את ההזמנה שלכם:


צימרים יוקרתיים במיוחד יתנו לכם את הכל מהכל!


המקום מעיד על עצמו כמתחם צימרים יוקרתיים במיוחד אך נראה לא מספיק מרשים? כנראה שהוא לא באמת כזה... למתחמי היוקרה יש כישרון נדיר לספק לכם את הטובה שבחוויה ללא יוצא מן הכלל. לתת לכם את כל מה שלא חשבתם לשאול אם קיים ולפנק אתכם בכל דרך. צימרים יוקרתיים למשפחות למשל יציעו לכם מתחם בו חברות מספר סוויטות מפוארות למדי, שלצידן נמצאים עשרות פתרונות תעסוקה ופעילויות לילדים ולמבוגרים, כאשר כל שכבת גיל תמצא בהם את הדרוש לה.

דוגמאות טובות למתחמי צימרים יוקרתיים במיוחד הם למשל אחוזת סנדרין – מתחם תענוגות חדיש שהוקם כאופציה מבריקה לנופש עדכני בצפון. כאן אפשר לבחור בין מלון ספא שמרבית החדרים בו הם לזוגות ובין מתחם סוויטות מרהיב שמתאים בין היתר גם למשפחות. בין שני המתחמים קשר עיצובי מובהק וריהוט ברמה הגבוהה ביותר כאשר שני המתחמים נפגשים כמובן באזור ספא חלומי שבו תוכלו ליהנות ללא הגבלה מכל מתקן אפשרי: החל מבריכה חיצונית ועד חמאם תורכי מרשים.

מקום יוקרתי ומיוחד לא פחות אך סולידי בהרבה ממתחם אחוזת סנדרין העוצמתי, שוכן בהרי הגליל – במושב כפר ורדים המפורסם באיכותו ובאופציות התיירותיות סביבו. כאן החליטה המארחת המופלאה של סוויטות הבוטיק אורבןלהקים את בית האירוח המעוצב בידי אדריכלית מובילה ולהרעיף שפע של פינוקים והדר על הזוגות המתפנקים שמגיעים. גם כאן ניתן לראות אמירה עיצובית מיוחדת הממשיכה גם אל תוך הגן הפרטי שמוקף נוף פנורמי מכל צדדיו.


צימרים יוקרתיים במיוחד בצפון

 

3 טיפים שיעזרו לכם לדעת אם בחרתם במקום הנכון.

 

1. הסתכלו על תמונות המקום – האם אתם מרגישים שיש הרבה מקומות שדומים לו? צימרים יוקרתיים במיוחדלעולם יהיו שונים זה מזה על מנת להישאר מיוחדים, מפתיעים ומרשימים. אם תשובתכם היא כן, כנראה שאין כאן אף השראה או עיצוב יחודיים ונדירים.


2. בדקו את תכולת הצימר – האם יש בסוויטה שלכם קמין? מיטה ענקית? ג'קוזי ספא פרטי? מכונת אספרסו? בריכת שחייה מפוארת ומוארת? ציוד חשמלי מתכוונן? (מסך נשלף, תריסים חשמליים, קירוי אוטומטי וכו'). אם לא קיימים אפילו חלק מהדברים הללו, אתם מוזמנים לדלג אל המקום הבא.


3. ואחרון – אומרים שאלוהים תמיד נמצא בפרטים הקטנים. ובמקרה הזה לא מדובר הפעם בעוד קלישאה סתמית. אם קיימים כאן חלונות ענק לנוף, גופי תאורה יחודיים, פריטי דקורציה מקוריים, תמונות אוכל מושקעות ומשכנעות ובכלל דברים רבים שמשכו את תשומת לבכם ומצאתם את עצמכם בוהים בהם למשך יותר מכמה שניות – אין לנו ספק שמצאתם ואתם בוחרים במקום שיספק לכם את הנופש היוקרתי, הזוהר והמושלם ביותר שאפשר למצוא.


בטח תתעניינו גם בצימרים לאלפיון העליון >>


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים