ספונטניות היא שם המשחק: צימרים יוקרתיים לסופ"ש הקרוב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-03-2018
ספונטניות היא שם המשחק: צימרים יוקרתיים לסופ"ש הקרוב

סוף השבוע הגיע ובא לכם להיות ספונטניים, בלי בישולים בלי ניקיונות ובלי יותר מידי דאגות על הראש. אז איפה אפשר לסגור צימרים יוקרתיים לסופ"ש הקרוב?


עבר עליכם שבוע קשה בעבודה , בבית וגם עם הילדים. וכל מה שאתם רוצים עכשיו זה להתנתק מכל העולם, להניע את האוטו, לצאת צפונה ולהשאיר את כל הדאגות מאחור. אל דאגה הם יחכו לכם גם עד שתחזרו. בעולם החופשות הבינו כבר ממזמן שספונטניות היא לא מילה גסה , ויותר מזה היא הכי כיפית שיש. והתחילו לתמוך בנושא ולעודד נופש בדקה ה- 90 . גם בעולם הצימרים היוקרתיים תוכלו למצוא מתחמים מפנקים שלא מתפשרים על איכות גם אם זה ברגע האחרון של הסופ"ש הקרוב.

ספונטניות פוגשת יוקרה ואיכות


אז החלטתם שאתם יוצאים לנופש בצורה ספונטנית לחלוטין משאירים הכל מאחור ובורחים אל החופש הרגעי והמשחרר שלכם. אך אל תטעו, זה לא אומר שאתם צריכים להתפשר על המקומות שמוצעים לכם. בעלי צימרים יוקרתיים הבינו את הצורך הלגיטימי בספונטניות וההזמנות ברגע האחרון לסופ"ש הקרוב, וגם הם היום פתוחים לדבר ומקבלים אותו באהבה והבנה. קיימות פלטפורמות איכותיות אשר מספקות מידע על צימרים יוקרתיים לסופ"ש הקרוב, שאפשר לתפוס אותם ולהרגיש על גג העולם. שלל אטרקציות ופינוקים מחכים רק לכם, שעד לפני רגע הייתם אמורים להיות עוד בבית, וסתם עוד סוף שבוע שגרתי ומשעמם היה לפניכם. תוכלו לשחות בבריכה הפרטית, ליהנות מערב משובח של יין בג'קוזי ואפילו להתפנק לכם במסאג' שיהפוך לכם את סוף השבוע למושלם יותר. למחרת לצאת לטייל באזור המציע מגוון רחב של אטרקציות וסיורים ייחודיים לצפון ולגלות את רזיי הארץ המופלאה שלנו, שלא חסרים בה ולו במעט מקומות יפים ומדהימים עם נוף מרהיב ומיוחד.

הינה לכם דוגמא לצימר יוקרתי לסופ"ש הקרוב שלא יחסוך מכם דבר ורגעי הנאה צרופים שממתינים רק לכם


אחוזת לאטה המפוארת, אשר שוכנת בגורן, מתהדרת ומציעה מפרט עשיר ומגוון שיעמוד לרשותכם ויפנק אתכם בצורה מושלמת גם אם הזמנתם ברגע האחרון. ארוחת הבוקר מוגשת במקום, ניתנת גם האופציה להוספת חבילת ספא מפנקת במיוחד שתשאיר אתכם פעורי פה. קיימים בנוסף עוד אטרקציות שמספק המקום כמו טעימת גבינות המיוצרות באזור ורכיבה על סוסים הסוויטה מכילה בריכה פרטית מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא מפנק ומזמין, סאונה ונוף מרהיב עוצר נשימה.

%@%@%p-17861x

קיים גם מטבח העומד לרשותכם במידת הצורך עם מכונת קפה, שלל מערכות מדיה, אינטרנט אלחוטי כמובן וערוצי YES לרשותכם. מתאים לאירוח כפרי, אירוח יוקרתי, זוג עם ילדים, הציבור הדתי וימי כיף שניתן לערוך במקום. מהסוויטה נשקף נוף פנורמי מרהיב ועוצר נשימה.

ומה בנוגע לאיכות והשירות שלא מתפשרים על דבר?


במידה והזמנתם צימר יוקרתי ברגע האחרון אין זה אומר שעליכם להתפשר על האיכות והשירות שמוצעים במתחמים. ראשית מרבית בעלי המתחמים היוקרתיים מודעים לנושא השירות גם אם הזמנתם צימר יוקרתי לסופ"ש הקרוב ברגע האחרון, הם תמיד ערוכים ומוכנים לקבל אתכם בזרועות פתוחות ומפנקות לא פחות מהרגיל. מעמידים לרשותכם שירות יוצא מן הכלל שלא מתפשר על דבר.


אז אם עוד לא הבנתם ספונטניות היא שם המשחק


תהיו פתוחים בדעתכם ותנו למחשבה שלכם ולמתחמי הצימרים היוקרתיים לסופ"ש הקרוב לסחוף אתכם אחריהם כי מובטחת לכם הנאה מושלמת שתשאיר לכם בוודאות עוד טעם של עוד. נופש הוא לא רק פיזי הוא גם לנפש, תורם ומחזק את הקשר עם בן או בת הזוג ואפילו גם עם המשפחה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים