צימרים למשפחות בצפון - 6 הגדולים לקיץ הקרוב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-06-2017
צימרים למשפחות בצפון - 6 הגדולים לקיץ הקרוב

איפה שלא תטיילו באזור הצפון, תגלו שהוא מרוצף באלפי צימרים יוקרתיים למשפחותשיספקו לכם חוויית נופש מצוינת ומשובחת לקיץ. אך בכל זאת, גם לרמה הגבוהה יש רמה גבוהה. מקומות שהם הפסגה העליונה בחוויית האירוח, שבהם המשפחה יכולה ליהנות מכל העולמות וללא תנאים. סקרנים לדעת מהם המקומות הללו? אספנו שישה צימרים למשפחות בצפון שיותירו אתכם בפה פעור:


טופ 6 – צימרים למשפחות בצפון


חלומות נפתלי – אם הפנטזיה שלכם כוללת ריזורט בסגנון חו"ל עם שטחי גן עצומים, בריכת שחייה מפוארת ביותר ושפע של מתחמי פנאי, זה כנראה בשבילכם. כאן תמצאו 10 צימרים יוקרתיים למשפחות, חלקם בעלי בריכה אישית בנוסף. כמובן שיש גם ג'קוזי ספא, חדר אוכל ענק, מתחם עיסויים ואופניים לטיולים בסביבה.


המתחם היפיפה עם הבריכה והג'קוזי בחלומות נפתלי בשדה אליעזר


לויט האוס – זהו, נגמרו הימים שבהם צימרים למשפחות בצפון נראו כמו בקתות חוטבי עצים כפריות בטעם של פעם. העולם היוקרתי כבר התקדם למשחק חדש וסוחף הרבה יותר ואין דוגמה טובה יותר מלויט האוס כדי להמחיש את השינוי הזה שבא עלינו לטובה. מתחם נופש סופר מפואר ואיכותי, בעל 5 סוויטות הבנויות כמיני מלון בוטיק מפואר המשקיף אל הכנרת. עם בריכה הכוללת ג'קוזי ספא מובנה בתוכה ועוד שלל איכויות שקשה להוריד מהן את העיניים.


אחוזת סנדרין – תעשו מקום למתחם החדיש והיפהפה הכולל צימרים בגליל המערבי והרבה ומעבר להם. מדובר באחוזה בעלת שטח בלתי נתפס, הכוללת שני מתחמי נופש צמודים ושונים: האחד – מלון ספא קונספט יוקרתי ומרשים בעל 12 חדרים והשני – בעל 14 סוויטות בוטיק עצומות, חלקן בעלות בריכת זרמים פרטית. כל האורחים יכולים ליהנות בנוסף משלל מתקני הספא במקום – החל מבריכה, דרך מתקני האט טאב עצומים ועד חמאם טורקי מפואר ביותר. תודו שלא חשבתם על צימרים למשפחות בצפון בדרך המושלמת הזו!


לוקחים את החוויה מספר צעדים קדימה


סיאלו – הנה מקום שבאמת קשה לעזוב אחרי שנכנסים. אם אתם מעוניינים במתחם צימרים בגליל המערבישמתאים אך ורק לזוג הורים עם ילדים, סיאלו היא הפיתרון היוקרתי המושלם לכך. סוויטה השוכנת במרומי הגליל ומשקיפה לקו הרקיע, בעלת שני חדרי שינה, מתחם חוץ הכולל בריכת שחייה מפוארת וג'קוזי ספא, אירוח איכותי מעל ומעבר וריהוט משובח בלבד.


קפלנד – אם חיפשתם צימרים עם נוף, הרשו לנו להציע לכם את המקום הכי מעניין לעיניים ברחבי הצפון. קפלנד הוא מתחם יחסית חדש, המורכב משלושה מתחמי נופש. באחד מתחם בריכת זרמים מרהיב, בשני אזור ספא מפנק ובשלישי ים של רומנטיקה ונופים כמובן. אם תשכירו את המתחם כולו, תוכלו כמובן ליהנות מכל המתקנים גם יחד.


אלומות יוסף – כל מתחם צימרים למשפחות בצפון שואף לשלמות ולרמה הגבוהה ביותר. אך גם רבים שמנסים לבצע זאת, לא תמיד מצליחים. באלומות יוסף מדובר בסיפור הצלחה כבר מבראשית. רביירה גלילית שקטה וזוהרת בלב הגליל המערבי, המציעה ארבע סוויטות (שתיים מהן משפחתיות) בקו עיצוב מודרני מהפנט, עם בריכת שחייה פרטית לכל אחת. אבל לא באמת חשבתם שזהו, נכון? תוסיפו לבריכה הפרטית שלכם גם בריכת שחייה מרכזית חצי אולימפית, בריכת זרמים עצומה ובריכה רדודה וגדולה לא פחות שתהיה מושלמת לכל הילדים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים