מי אתם בכלל, הצימרים הכי יוקרתיים בישראל?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-01-2017
מי אתם בכלל, הצימרים הכי יוקרתיים בישראל?

בכנות עכשיו. יש לכם ג'ינס. עם ריצ'רץ', כפתור וכיסים. למה שתשלמו עליו יותר או פחות במקומות מסויימים? הרי לא מדובר באותו המוצר בסופו של דבר? ייתכן שבשורה התחתונה, כולנו שוחרי איכות אמיתיים שרוצים לבחור לעצמם אך ורק את הבסט אוף דה בסט. מצד שני, אולי אנחנו בכלל מודעים ל"תרגיל" ומודעים לכך שאת אותו הדבר נוכל לקבל גם במקום אחר, שלא מוגדר כטוב ביותר. במקרה של הצימרים הכי יוקרתיים בישראל, אתם ממש לא עומדים לקבל את אותו הדבר. והאמת היא שאפילו קצת קשה להסביר במילים למה. ההבדל הוא בעיקר ויזואלי, ביופי, בגימור, ב"וואו!".



רשימת החובה שכל מתחם יוקרה חייב לספק לכם:


כל צימר יוקרתי בצפון חייב להכיל מספר דברים זהים: שירות חסר פשרות, רמת גימור ועיצוב גבוהים ואקסקלוסיביים מאוד וכמובן מתחם גן (פרטי בחלק מהמקומות) עם בריכה ענקית מפוארת וג'קוזי ספא. אלו המתעלים מעבר לכך הם קבוצת צימרים יוקרתיים לאלפיון העליון שמגדירה את עצמה ככזו ומשתדלת לפנות אך ורק לקהל איכותי שמבין איכות אמיתית. כאן הרבה מעבר לכל פריטי "רשימת החובה" שהזכרנו, תקבלו החל מקינוחי קונדיטורים וארוחות שף פרטיות ועד שירות חדרים צמוד שיספק לכם עיתון יומי, ערוצי צפייה נוספים (כן, אלו שגם הממיר שלכם בבית דורש עבורם תשלום נוסף) ותחושה מסחררת של נופש בארמון מלוכה מודרני. את הצימרים הכי יוקרתיים שיש לא תמצאו בכל פינה ברשת. הם ייחודיים ואפילו ניתן לומר, טיפה סודיים. בעליהם כמעט ולא מתמקדים בשיווק ומסתמכים בעיקר על הזמנות "פה לאוזן" – אורחים ממליצים שיזרימו אליהם עוד ועוד אנשים ובכך נוצר מעגל שלם של אנשים שהם אורחים פוטנציאליים, מאותם החוגים. מסיבה זו, קשה לנו להאמין שמי שיוקרתי ברמה אחת מעל כולם ישקיע בשיווק אגרסיבי ולכן ייתכן שהמקום מפואר ומתאים לכם מאוד, אך הוא בהחלט לא אחד הצימרים הכי יוקרתייםבישראל.


הצימרים הכי יוקרתיים בארץ


הצימרים הכי יוקרתיים שיש – ועכשיו במספרים:


סטטיסטית, רוב מתחמי היוקרה הנחשקים ביותר מרוכזים באזור הגליל המערבי. צימרים יוקרתיים בגליל המערבי אוחזים בסטנדרטים גבוהים מלכתחילה ומקפידים לשלב בתוכם גם תפנוקים ייחודיים והרבה סטייל. קומץ מתוכם נחשבים לצימרים הכי יוקרתיים במדינה המציעים את כל מה שהוזכר ובתוספות כלולות שלא חלמתם עליהם קודם: טרקליני קולנוע עצומי מימדים, סידורי פרחים, אמבטיות איטלקיות, ברזים מוזהבים וכל מה שאדם ששפר עליו מזלו יכול לבקש. על ליל תענוגות שכזה תשלמו בדרך כלל בין 2,500 ל-4,000 ₪ לזוג בסופ"ש, תלוי כמובן בהיקף היוקרה והאופציות המוגשות לכם. מדובר במחיר גבוה הרבה יותר מכל צימר יוקרתי בצפון המכיל את "רשימת החובה", בו תשלמו בממוצע כ-1,500 ₪ ללילה בסופ"ש. מחוץ לעונה ובימי אמצע השבוע תזכו להנחות ולמחירים נמוכים יותר באופן כללי ולכן אם אתם מעוניינים להגיע בקרוב, מדובר באופציה הנוחה יותר לכיס. בכל מקרה, מדובר בהשקעה שברוב המקרים היא חד פעמית אך אם באמת חשקתם בשהות חלומית באחד הצימרים הכי יוקרתיים בארץ ובעולם, אנחנו מבטיחים לכם שההשקעה תשתלם לכם הרבה מעבר לכל חופשה וחלום אפשריים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים