ועפים על החיים: הצימרים הכי יוקרתיים בארץ במחיר הטוב ביותר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-04-2017
ועפים על החיים: הצימרים הכי יוקרתיים בארץ במחיר הטוב ביותר

יש דברים שנועדו לעלות הרבה. מותגים, וילה על הים, טיסה פרטית.... השווי האמיתי של מוצרים ואמצעי לייף סטייל מסוימים מורכב לא תמיד אך ורק מהוצאות המוצרים הללו, אלא מנחשקות, ממעמד גבוה ומרצון "לנפנף" את מרבית האנשים ולהשאיר את החוויה רק לאלו המסוגלים להוכיח שהם רוצים אותה יותר מכולם. זה קצת כמו לטפס על הר גבוה ולהגיע לפסגה – לשדר הצלחה במקום שרבים כשלו ולהוכיח שאם יש לך מטרה, הכל בחיים אפשרי. זה בדיוק היה המצב עם הצימרים הכי יוקרתיים בארץ, ששידרו מעמד, מכובדות והרבה הרבה יוקרה. עד שגם הם הבינו, שהרבה לפני שמנסים להעפיל אל הפסגה, צריך להשתמש באמצעים המתאימים לאורך הדרך. בשורה התחתונה, הרבה ממתחמי הצימרים הכי יוקרתיים בצפון, היכן שנמצאים מרבית הצימרים המפוארים בישראל, לא מצליחים להוביל אנשים רבים אל הפסגה – מה שמחייב אותם להוזיל את המחיר ולהנגיש מעט יותר את החוויה לצרכני הנופש המקומיים.


דוגמאות למתחמי הצימרים הכי יוקרתיים בארץשפצחו בהוזלה משמעותית


הראשונה שלנו היא פיאצה דל סול – מקום יוקרתי ומפואר לכל הדעות שמתפאר בחוויית אירוח מרהיבה על פני 3 סוויטות קונספט משובחות (באחת מהם בריכה פרטית), בריכת שחייה מרכזית מיוחדת ובית אוכל בו יוגשו לכם מגוון ארוחות גורמה מאת שני השפים שהם גם המארחים הלבביים. בעבר היה נהוג לגבות עבור חופשה שכזו במתחם ברשימת הצימרים הכי יוקרתיים בארץ כ-1,500 ₪ ללילה ואילו כיום מחירו של ללילה באחת הסוויטות של פיאצה דל סולעומד בתקופת החורף על 960 ₪ בלבד, פלוס הנחות אטרקטיביות בדקה ה90. ההנחה היא שבקיץ המחיר יעלה אך עדיין ניתן לנפוש מחוץ לחגים ולחופשות במחיר הוגן וראוי.


הצימרים הכי יוקרתיים בארץ


מקום נוסף המשמש כדוגמה להנגשת המחירים לקהל הרחב המעוניין ביוקרה הוא אחוזת לב החורש. מתחם פסטורלי ומבודד הניצב בקרחת יער ומכיל 5 בקתות ספא מרהיבות עם ג'קוזי ספא משותף ענק ובריכה המשקיפה לנוף גלילי מרהיב. בעבר תומחרה החופשה במחיר דומה לזה שהצגנו קודם וכעת ניתן למצוא אותה במחיר סביבות 1,000-1,000 ש"ח ללילה, לפני המבצעים וההנחות הרבים שמאפיינים את המקום והופכים אותו למבוקש ביותר בענף הצימרים הכי יוקרתיים בארץ.


אז איך בעצם אפשר להשיג חופשה יוקרתית בהנחה?


עם כל הכבוד לנחשקות והיוקרה, אנשים רבים עדיין לא מודעים לסוד ההנחה הטמון במתחמי נופש הרבים. כדי להשיג את המחיר הטוב ביותר, גם עבור הצימרים הכי יוקרתיים בצפון, עליכם להישמע לתכתיבי ההיצע והביקוש הקיימים. על כן שווה הרבה יותר לקיים את החופשה שלכם מחוץ לחגים ולחופשים, יותר באמצע השבוע ובעיקר בחורף. כל מקום יוקרתי שכזה כבר דאג להציב כאן לפני מספר שנים בריכה מחוממת ומקורה – טרנד שהפך לנפוץ רק בשנים האחרונות והתעצם ככל שגבר הביקוש. בריכה מחוממת ומקורה בעצם מבטלת את ההישענות על הקיץ כעונת החופשות של ישראל ומנגישה את שלל מתקני המקום גם למתארחים בו בחורף. הצימרים הכי יוקרתיים בארץ הם אלו הכוללים בנוסף גם קירוי מלא לפינות הישיבה והג'קוזי ספא וכן חלקים חשובים במתחם הגן כמו פינות ישיבה ועמדות מנגל. במתחמי הנופש המפוארים ביותר אמנם עדיין יש להתאמץ כספית קצת יותר, אך למרות שהמחיר יורד ואולי ימשיך במגמת הירידה, הרמה איננה נפגמת ועדיין ניתן ליהנות מחוויה מלהיבה, אטרקטיבית ונחשקת בכל זמן נתון. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים