חולמים על הצימרים הכי יוקרתיים בצפון? קבלו שני מקומות שווים ומהפנטים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-02-2017
חולמים על הצימרים הכי יוקרתיים בצפון? קבלו שני מקומות שווים ומהפנטים

תרבות האירוח היוקרתית רק ממשיכה להתפתח ולהתרחב. אם בשנה החולפת זכינו להכיר כמה מקומות בלתי שגרתיים שבהם כיכבו עיצובי הקונספט המיוחדים והרבה צימרים יוקרתיים עם נוף פנורמי , השנה חוזרים לאופנה המקומות המשפחתיים רחבי הידיים, שמקפידים בעיקר על עיצובי בוטיק חלומיים וכבר באופן אוטומטי זוכים למקום של כבוד ברשימת הצימרים הכי יוקרתיים בצפון. סקרנים לפגוש אותם? קבלו הצצה לשניים מהמקומות הכי שווים לשנת 2017, שהולכת להיות שנה מבטיחה ומבורכת בכל הקשור לשיפור בשירות, באיכות ובתחזוקה השוטפת של מתקני המים. מוכנים?


בריכת זרמים מפנקת בצימר יוקרתי בצפון


שילוב בין ספא מודרני, כפר עתיק, מרכז אירועים ובילויים


כשנפגשנו לראשונה עם צוות האירוח המקסים של אחוזת סנדרין, עדיין לא הצלחנו לחבר היטב את כל מה שהולך כאן. האחוזה שוכנת בקיבוץ רגבה – מקום שאין בו צימרים כלל, שמצידו האחד ניצבת עכו שמציעה הרבה פנינות תיירות מיוחדות ומצידו האחר נהריה שבה שפע מסעדות, פאבים ומקומות טובים לבלות בהם את החופשה. שתי הערים ממוקמות כחמש דקות נסיעה מהאחוזה וכוללות גם חופי ים מרהיבים, למקרה שחלילה ולא תסתפקו בכל מה שמיד תקראו. אחוזת סנדרין נחלקת לשני אזורי נופש סמוכים כאשר בעתיד צפוי להצטרף אליה אזור נופש שלישי. היא שוכנת מול אמת המים המפורסמת ובמיקום פרטי לגמרי, הרחק מבתי הקיבוץ. כאן נמצאים: מלון ספא בוטיק מפנק ועשיר ביותר, שבו מעבר לסוויטות יפהפיות ועצומות תמצאו את כל מה שאורח המעוניין בספא אמור למצוא ולקבל: חדרי עיסויים מקצועיים ושורת מעסים מעולים, בריכת שכשוך חיצונית, האט טאב, ג'קוזי ספא, סאונה יבשה, סאונה רטובה, חמאם טורקי מן היפים שראינו, מקלחוני שיזוף, חדר פדיקור-מניקור, אולם כנסים, אולם אירועים ובקרוב גם חדר כושר יוקרתי. המתחם השני בהחלט ראוי לתואר הצימרים הכי יוקרתיים בצפון, כאשר הוא כולל סוויטות מרהיבות ביופיין סביב אמת המים והחצר הכפרית הירוקה. חלק מהסוויטות שבו כוללות ג'קוזי חיצוני רומנטי וחלקן מציעות בריכת גלים חמה ויוקרתית ביותר.




הצימרים הכי יוקרתיים בצפון גרסת ה"על המים"


נעבר מכאן ישירות אל אחוזת מיא, אולי אחד ממתחמי הצימרים הכי יוקרתייםבצפון מאז ומעולם. האחוזה תתפוס בקלות את עיניכם וקשה לנו להאמין שאחרי הצצונת בתמונותיה לא תרצו להיות כאן גם. שלוש הסוויטות של המתחם ניצבות על המים - לאורך בריכת שחייה צרה וארוכה מאוד (40 מטרים!) שמשמשת כ"נחל" שעליו ממוקמות הסוויטות. העיצוב הפנימי משרה אווירת בוטיק חמימה ואיכותית מאוד, כאשר גם הפינוקים המוגשים לכם בתוכה אינם פחות ממדהימים ביותר. מבעד לחלונות הזכוכית של הסוויטה תזכו לראות את מראה הבריכה היפה כל העת, כאשר לרשותכם גשרון מדליק העובר מעל הבריכה אל הגדה השנייה בה נמצאות מיטות השיזוף. כדי שחלילה לא תאלצו להסתפק בנהר ציבורי למען כל אורחי המתחם, יש לרשותכם גם בריכה פרטית מחוממת ומקורה שמוסתרת לצד הסוויטה ובה תוכלו לשכשך בחופשיות בכל זמן ובכל רגע נתון. המיקום במושב הגלילי המפורסם גורן, אחד מבכירי התיירות הכפרית בצפון שסביבו הוקמו אינספור אטרקציות ומסלולי הטיול שלצידו נחשבים למוצלחים במיוחד.

שני מתחמי בוטיק מרהיבים אלו מספקים ספתח נהדר לשנה יוקרתית נהדרת והם רק שניים מבין הצימרים הכי יוקרתיים בצפון שתזכו לפגוש בהם השנה. אתם מוזמנים להתרשם מהם וכמובן לתאם את חופשתכם הקרובה באחת הסוויטות שבהם.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים