מי אתם? הצימרים הכי טובים והמפוארים בישראל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-03-2018
מי אתם? הצימרים הכי טובים והמפוארים בישראל

מי לא רוצה לחוות חווית נופש מהסרטים? שלא תשאיר לכם שום צל של ספק בכך שבקרתם באחד מן הצימרים הכי טוב והמפוארים בישראל.


צימרים יוקרתיים ומפנקים מזמן הפכו לנחלת הכלל ולחלק מההנאות והחוויות אותם אנו רוצים לחוות בכל חופשה אותה אנו מתכננים. אז תארזו מזוודות, תניעו את האוטו וצאו לדרך, הצימרים הכי טובים והמפוארים בישראל מחכים רק לכם.

בשנים האחרונות ענף מתחמי היוקרה המפוארים מתפתח ומגלה פנים אחרות אשר מזמינות אותך לחוות חוויות נופש מסוג אחר, סוג שטרם יצא לך להכיר, שיגרום לכם לחשוק בעוד חופשות שנתיות. לא רק אירועים מיוחדים הם סיבה לנופש, אפשר גם להחליט שאתם רוצים להתנתק מהשגרה היום יומית המתישה ולפעמים היא לא קלה, העמקת הקשר הזוגי וכמובן גם חיבור ופינוק לתא המשפחתי הקרוב, שגם הוא לפעמים ראוי לחיזוק הקשר וגם לשבירת השגרה היום יומית.


רמות העיצוב, הארכיטקטורה, והגימורים מהגבוהים ביותר שניתן לראות כיום בתחום.


בריכות פרטיות וג'קוזי ספא מפנק הם רק חלק קטן מן ההצעות אותם מציעים המתחמים היוקרתיים. שלל פינוקים והטבות שלא ניתן לחוות במלוא עוצמתם בכל מקום. הצימרים הכי טובים והמפוארים בישראל מצוידים איך לא, במסכיי טלוויזיה ענקיים, מערכות מולטימדיה שלא ישאירו אתכם משועממים, קירוי לבריכות ומתחמי גן פרטיים לתפיסת מקסימום שמש. 

באזור הצימרים הכי טובים בישראל, תמיד תמצאו אטרקציות זוגיות וגם משפחתיות שיעבירו לכם את החופשה בצורה הכיפית והמעניינת ביותר. סיורי בשטחים ירוקים מדהימים, רכיבות סוסים, נסיעה ברייזרים, ג'יפים וטרקטורונים. האזורים נמצאים תמיד בקרבת אזורים אטרקטיביים שופעים במסעדות, יקביי יין איכותיים וגם אטרקציות לילדים שחלילה לא ישתעממו.


פאר והדר שמחכים רק לכם


הצימרים הכי טובים והמפוארים בישראל מראים לכם מה הם יוקרה ופאר אמתיים, מעניקים תחושה של חו"ל ולא מתפשרים על שום דבר קטן. אמנם הם לא רבים אך מנוסים ויודעים לתת לכם את הטוב ביותר, ממזמן כבר ידוע שזו לא הכמות אלה האיכות. מגוון של צימרים מפוארים בצורה שלא ניתנת לתיאור במילים קיימים, מזמינים ומפנקים שיעניקו לכם תחושה של פאר והדר. במתחמים אלו הושקעה השקעה רבה במחשבה ובתכנון לפרטי פרטים הכל על מנת להפוך את החופשה שלכם לחופשה מהסרטים. 


הפאר מתבטא מהפרטים הקטנים לגדולים מדגיש ומראה את הנוכחות שלו בכל פינה במתחם היוקרה המפואר. ארכיטקטורה מהודרת הושקעה במתחם וניתן להרגיש זאת בעיניים, איכות החומרים והבניה הטובות ביותר מהקיימים בתחום בארץ. ניתן לחוש זאת במתחמי הגנים המוצעים, בריכות מעוצבות מקורות, ג'קוזי ספא מפנק ורחב. 

הנופים המרהיבים ביותר, בצימרים המפוארים ביותר בצפון. נופים ירוקים, שטחים פתוחים מדהימים, נופים פנורמיים הנשקפים מן המתחמים המפוארים


%@%@%p-275x


אז היכן תוכלו למצוא אותם?


באתר שלנו קיים מגוון רחב של הצימרים הכי טובים והמפוארים בישראל, אשר מספקים שירות V.I.P שיוצא מגדר הרגיל ומעניק לכם חווית שהייה שלא הכרתם. הצימרים נבחרו בקפידה ועומדים בסטנדרטים גבוהים שהצבנו להם ללא שום צל של ספק. במידה ואתם מחפשים צימרים שלא מתפשרים באיכות, בשירות, בפאר וביוקרה הגעתם למקום הכי נכון שקיים. תוכלו ליהנות מחוויית נופש המפנקת והמושלמת ביותר שתוכלו למצוא און-ליין, ותחסכו גם זמן וגם כסף.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים