המסעדות הטבעוניות הטובות בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-03-2018
המסעדות הטבעוניות הטובות בצפון

להיות טבעוני וליהנות מאוכל טוב


בואו נתחיל מהסבר קצר מה זו טבעונות ולמה המסעדות האלו לא פונות אך ורק לאנשים שאוכלים אוכל טבעוני אלא יכולות גם לעניין ולסקרן קהל שפתוח לנסות טעמים חדשים... טבעונות הינה דרך חיים הדוגלת בהימנעות מאכילת חיות, תפוקתן ושימוש במוצרים העשויים מבעלי חיים, לדוגמא בשר, עופות, חלב, ביצים, דבש ושימוש במוצרים שנוסו על בעלי חיים וכד'. לבחירת דרך חיים טבעונית יש מס' סיבות, הראשונה והחזקה שבהן הינה אידיאולוגיה, אמנם תוכלו לשמוע על טבעונים שבחרו כך עקב המשקל הבריאותי, האקולוגי או אפילו הדתי-רוחני. אז אם באתם להתארח בצימרים יוקרתיים בצפון ואתם טבעוניים אל יאוש גם בצפון הארץ יש כבר שפע מסעדות טבעוניות מעולות שתוכלו להגיע וליהנות מארוחה טעימה ואוירה טובה. ועכשיו לרשימה:


מסעדת אום כולתום- חיפה:


המסעדה מכילה מטבח ים תיכוני 100% טבעוני המציע מגוון מנות ישראליות קלאסיות עם שינויים מעניינים לקהל הטבעוני דוגמת שווארמה פורטובלו, חומוס "בשר" משבבי סויה, פיצה על לחם פראנה לחמעג'ון, שיפודי פטריות, סביח, קובה בורגול, סינייה ועוד מגוון רחב. מסעדה ים תיכונית מעולה עם אוכל משובח , היינו ממליצים לכם אחרי איזה בר טוב בחיפה ואז ללכת ולהתפנק בצימר יוקרתי שתבחרו לחופשה מושלמת של אוכל טוב ופינוקים.


בודהה בורגר- יקנעם:


ואיך אפשר בלי המבורגר? בודהה בורגר פתחו רשת המבורגרים לטבעונים וצמחונים שם תוכלו ליהנות מהמבורגר צמחוני מבלבל במיוחד העשוי מעדשים, פטריות וירקות שורש, בנוסף קיים מגוון מנות רחב כגון סלטי טופו, קינואה, פטריות וכו', פלאפל, לזנייה, ממולאים, כדורי עדשים, מוסקה, קציצות עדשים ועוד ועוד.


הג'אם- חיפה:


בר מסעדה מיוחד ומעניין הנותן מענה גם לקהל הצמחוני וגם לטבעוני. המקום מציע שלל מנות ראשונות, מגוון פסטות, פירה, בטטות, ברוקולי ושאר ירקות. בנוסף, בשעות הערב המקום הופך לבר הופעות שוקק ומבוקש שם תוכלו בין בירה לבירה ליהנות ממנות טעימות ועשירות.


גקוזי ספא מפנק מול הנוף של נוף 10


המקום של דובי- חיפה


בר מסעדה טבעוני שם תוכלו ליהנות מהופעות איכותיות וממנות עשירות ומגוונות מהמטבח הטבעוני. כמעט ואין הרגשה של "טבעונות" במקום, דובי התאמץ עד כדי כך והפך את כל התפריט לטבעוני אך "בשרי" בכל זאת, מבולבלים? הסבר קצר: במקום של דובי תוכלו ליהנות ממנות מבלבלות דוגמת נקניקיות בפיתה(אפונה), שניצל או שווארמה סייטן, משוואשה, חומוס בולונז, כריכי חביתה טבעוניים, סלופי ג'ו, סלט עדשים עשיר, סלט טאבולה, לביבות עדשים, שניצלונים, המבורגר טבעוני עם צ'יפס ועוד מנות טעימות להפליא.


המקום של יש"י- אמירים:


מושב אמירים ידוע באידיאולגיה הנחרצת שלו בנוגע לאורח חיים, המושב דוגל בטבעונות-צמחונות, באורח חיים בריא, ללא עישון ועם הרבה חשיבות לאוכל ולספורט. כאן תיהנו מאידיאולוגיה שמועברת דרך הקיבה, בית אוכל טעים מול נוף יפהפה וקסום של הגליל, פלאפל חם מוגש בפיתה רכה, ג'יפס, סלטים, חומוס תוצרת המקום, שקשוקות ועוד. אז אם בא לכם להתפנק במקום שכולו טבע וטבעונות תוכלו לעשות את זה במתחם המפנק של אמירים קלאב


אולי יעניין אותכם גם נופש בצימרים היוקרתיים באזורים הבאים: 


צימרים יוקרתיים בגליל העליון


צמירים יוקרתיים בגליל המערבי


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים