נשים יקרות – זה בשבילכן: המדריך השלם לסטיילינג בעת נופש צימרים בצפון לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-06-2017
נשים יקרות – זה בשבילכן: המדריך השלם לסטיילינג בעת נופש צימרים בצפון לזוגות

אז סגרתם נופש צימרים בצפון לזוגות, או שבכלל עשית לו הפתעה... בכל מקרה הדבר שהכי דרוש לך כרגע הוא מראה נפלא ומעודן לאורך החופשה כולה! לא, אין לנו ציפייה שתעלי על שמלת מלמלה אופנתית עם עקבים גבוהים ואיפור ערב רק לרגל מאורע ארוחת הערב באיזו מסעדה מקומית, אבל יש לנו בהחלט סטנדרטים שצריכים להישמר על יד הגברבר, בעיקר אם מדובר בתחילת הקשר ועל אחת כמה וכמה אם אתם מעוניינים להצטלם ולהשוויץ במה שאמא צימר נתנה לכם.


אישה נגד מזוודה – כללים טובים לאריזה (ויעילים לכל טיול בארץ ובעולם)


הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא לא להעמיס יותר מידי! נוסעת ל-3 ימים? הכיני 4 סטים של ביגוד. תמיד יום אחד נוסף בשביל הספייר והמשחקים הספונטניים עם הבגדים. ובכל מקרה, גם אם את מפתיעה אותו באיזו חופשת צימרים לאלפיון העליון, קחי לך את הבגדים שיכולים להשתלב עם פריטים נוספים כמו ג'ינס הקרעים שאת אוהבת והטי שירט שמחמיאה לך בכל מצב. אם אתם יוצאים לנופש צימרים בצפון לזוגות ולא בטוחים כל כך בפעילויות שמעבר לבריכה וארבע קירות, כדאי שאחד מהסטים יהיה טייץ/ שורט וטי שירט קלילים לכל אטרקציה שלא תבוא ואם הזמנת מקומות במסעדה וחשוב לך להיראות בשיאך – אנחנו מרשות לך להוסיף גם את השמלה השחורה הקטנה שתמיד נראית עליך מושלם ללא מאמץ.


מרבית הצימרים בצפון, הינם צימרים יוקרתיים עם בריכה ועל כן – הלוק הכובש שלך צריך להישמר גם על יד הבריכה. ההמלצה שלנו היא לארוז שני בגדי ים, כי כך בזמן שהראשון עוד נח לייבוש, אפשר לגוון עם השני היבש והריחני מהמזוודה. לבגד הים צרפי פריאו או חלוק סאטן פתוח שיהיה לך נוח להסתובב איתם כל עוד את סביב המים ולרגעים שפחות מתחשק לך להשתזף. טיפ חשוב ונוסף מאין כמוהו לכל חופשת צימרים יוקרתיים עם בריכה – אם את שוחה תמיד בשיער אסוף, הביאי גומייה נוספת לזמנים שאחרי חפיפה וייבוש.


מבט לחלון דרך הג'קוזי נוף חלומי לכנרת ולגולן


צימרים בצפון לזוגות – אז כמה זוגות נעליים זה יוצא?


והגענו לסוגיה המטרידה מכולן - הנעליים. ואנחנו הנשים, ללא שום קשר לנופש צימרים בצפון לזוגותאו טיול ג'יפים מדברי במונגוליה, תמיד מסתבכות כשזה מגיע לכפות הרגליים שלנו. העצה שלנו היא התמקדות בחוק השלושה, כלומר שלושה זוגות נעליים בלבד: נעליים נוחות ויפות שאת אוהבת ומתאימות לך לכל בגד כמו סנדל פתוח בקיץ או מגפון חמוד בחורף, נעלי ספורט לטיול או האטרקציה שלכם בחוץ וכמובן כפכפים (או נעלי בית אם מדובר בחורף). כל נעל אחרת יכולה כמובן להיכנס למזוודה, אבל מניסיון היא פשוט עומדת להישאר שם וחבל לסחוב. כל חופשת צימרים מומלצים באשר היא תעניק לכם את מבחר הטיפים האפשריים בנוגע לפעילויות שמסביב, אפשרויות הטיולים וגם לגבי מזג האוויר. יכול להיות שאם מדובר בקיץ ומזג האוויר בלילה לדברי המארח קריר יותר, כדאי להצטייד גם בנעלי בובה וגרבי בובה (וג'קט דק). אם אתם מעוניינים לטייל בבוץ החורפי הצטיידי בנוסף במגפיים גבוהות שאפשר ללכלך (המלצת המערכת – בלאנסטון או קרוקס).


זהו, עכשיו את מוכנה לחופשה המפנקת של צימרים בצפון לזוגות עם אהובך, כשאת בטוחה בעצמך ובכל תכולת המזוודה. חופשה נעימה! 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים