מעושרים: הישובים הכי יוקרתיים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-05-2018
מעושרים: הישובים הכי יוקרתיים בצפון

לגור בהרמוניה קסומה עם הטבע הירוק ופכפוך הנחלים


כן, מסתבר שלא רק בחו"ל אפשר לטייל ופתאום לפגוש נהר עם בית מעליו, או טירת נופש באמצע היער, או בכלל איזה נחל שמפכפך את דרכו בחצר הפרטית. מפתיע לגלות שגם אצלנו קיימים דברים כאלה – תושבים שחיים חיים של פאר ומלכות בתוך ליבו הירוק של הצפון. ההבדל הגדול ביניהם לבין התושבים במקומות אחרים בעולם הוא, שאצלם אתם גם מוזמנים להתארח. ובזכות מגזין קרם, תוכלו גם להכיר את המקומות השווים באמת.


עושר אמיתי בלב הכפר


קיימים מספר מקומות הנחשבים הישובים הכי יוקרתיים בצפון, בעיקר בשל הנוף או הטבע השולט בהם, אך גם בזכות אורח חיים מסוים שמקנה לתושבים הרבה נחת רוח, שלווה ובריאות. אמנם כנראה שלבנות כאן בית יהיה פחות יקר מאשר רכישת דירה על רוטשילד, אבל הפינוק המוחלט וחוויית הנופש העשירה הם שעושים את כל ההבדל ומעניקים לישוב שבו הם נמצאים עוד נופך מיוחד ואטרקטיבי. בעוד שמרבית מושבי הצפון עדיין מתאפיינים בסביבה כפרית נוסטלגית, הישובים הכי יוקרתיים בצפון נחשבים למצרך נדיר אך קיים ואפילו מבוקש, עבור נופשים שמעוניינים להרוויח חוויית נופש לא פחות ממושלמת.


מצעד הישובים הכי יוקרתיים בצפון


המושבה כנרת – אם גם אתם התבלבלתם בין הקיבוץ למושבה בעלי אותו השם, נסביר: הקיבוץ – נראה ומתנהג כמו קיבוץ: טרקטורים, קלנועיות, רפת. אך המושבה הסמוכה – אוהו. כאן נכנסים אל מעוז היוקרה האזורי, אחד הישובים הכי יוקרתיים בצפון המציע בתים רחבי ידיים, הכוללים חצרות ובריכות פאר ומשקיפים באין מפריע אל כל הכנרת. אם תגיעו לכאן לנופש, סביר להניח שיהיה מדובר בנופש יוקרתי ברמת חמישה כוכבים בלבד, ללא פשרות ועם המון איכויות כמו שרק כאן תזכו לקבל.


חד נס – מממשיכים לרמת הגולן. וגם כאן יש תצפית חלומית לכנרת, אך גם סביבה טבעית פראית ירוקה ובתולית שמהווה אפקט משלים לכל הפסטורליות המקומית. לכל אדם יש שטח ולכל שטח בית יפהפה ולכל בית יפהפה (כמעט), גם צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון הכנרת המציעים נחלה פרטית מוקפת טבע, עם בריכה ענקית ופרטית, רומנטיקה אידיאלית והמון, המון פרטיות.


%@%@%p-11291x


שבי ציון – רושם ראשוני הוא הרושם היחידי, או לפחות כך מאמינים התושבים כאן. כנראה. מדובר באחד הישובים הכי יוקרתיים בצפון כולו, הבנוי על קו החוף ומכיל בתים גדולים ומרהיבים במיוחד. במושב זה אמנם לא תמצאו צימרים לאירוח, אך אם אתם כבר נמצאים בגליל המערבי ומסתקרנים מסגנון החיים השקט והכפרי אך הו-כה כריזמטי שכזה, כדאי לכם לבוא ולהציץ. אה כן, וגם לעשות הפסקונת על החוף המקסים והמבוקש.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים