התאהבתם בחי וספיר טורטל? קבלו המלצות לנופש מפואר בצפון שיגרום לכולם לקנא

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-08-2018
התאהבתם בחי וספיר טורטל? קבלו המלצות לנופש מפואר בצפון שיגרום לכולם לקנא

יש כאלה שאצלם לא בא בחשבון וכאלה שלא דופקים חשבון. בינינו, שני הסוגים היו מאחלים לעצמם עונג שבת במתחם פרטי ממוזג עם "ריהוט לעצלנים" שאין סיבה לקום ממנו, אלא אם כן זה עבור קצת בריכה ותמונות עם הקוקטייל. לפניכם מתחמי חופשה בסגנון החדש של צימרים יוקרה שאין לה גבולות.


אחוזת דוריתא – מתחם בוטיק בעיצוב מרשים הכולל אירוח ברמה הגבוהה בישראל ותודעת שירות יוצאת דופן. האחוזה יוצאת הדופן, שמה לה למטרה לאפשר לאורחים שלה ליהנות כמו שצריך מחופשה מפונפנת ובלי לדפוק חשבון: כל סוויטה מכילה עיצוב פנים שתרצו לקחת הביתה, חצר עצומה, פורחת ומטופחת שקשה להפסיק להתפעל ממנה, בריכות פרטיות לחלק מהסוויטות ובריכה מרכזית מדהימה, ג'קוזי ספא, חדר כושר, מדשאות נרחבות, לאונג' אירוח מפואר ושפע של פינוקים.


סוויטת W – עשירי העולם נהנים מיתרונותיה של האדריכלות המודרנית ומעדיפים את הבריכה שלהם מבעד לחלונות שקופים, עם ריהוט מעצבים ואווירה אלגנטית שאין להתחרות בה. סוויטת W (דאבליו) נחשבת צימר יוקרה בצפון שמהווה את מושא הפנטזיה של זוגות רבים. המתחם הפרטי מציע חדר שינה בעיצוב מהפנט, היכל זכוכית נפרד לג'קוזי הרומנטי, לובי עשיר ורחב ידיים וכמובן – בריכה מלאת כריזמה וסגנון.


סלב בw -אליאב הבריכה מחוממת ומקורה


אחוזת פרונסין – לאלו מכם שלא מבינים עדיין מה ההבדל בין מתחם נופש גלילי "שגרתי" לבין המקום הזה, נסביר כי הסוד טמון בפרטים הקטנים: עיטוף אבן גלילית מיוחד, עששיות דלוקות בערב, צמחייה אסתטית, טקסטיל רך. לא מדובר במקום המכיל עוד צימר יוקרה בצפון, אלא שלוש סוויטות באווירה אירופאית אליטיסטית ומוטיבים של אירוח יוקרה מהמלדיביים. לכל סוויטה מתחם פרטי הכולל בריכה או ג'קוזי ספא משלה, סאונות פרטיות, שירות חדרים יוצא דופן והררים של פינוקים ללא הפסקה.


לנסלוט היה גאה בכם


אז איך בוחרים את המקום המתאים לכם באופן אישי? ראשית, חשוב למצוא מתחם נופש המכיל תנאי פרטיות מושלמים וקיים בו כל מה שדרוש כדי שלא תצטרכו לצאת החוצה: בריכת שחייה, ספא, מרחב נעים לאכול, להתפנק ולישון. החוץ במתחמי היוקרה יכלול אך ורק גינון אסתטי מתוחזק ופינות ישיבה שנראות כאילו הרגע הגיחו מקטלוג מעצבים חדש. היות והשירות כאן הוא הטוב ביותר, תרגישו חופשי לשאול כל שאלה שמטרידה אתכם לפני הסגירה, לברר מה קיים ומה תקבלו במסגרת התשלום, מה נמצא בסביבה וכמה זמן תוכלו להישאר, עד שכל הטוב הזה יאלץ להיגמר.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים