להשתזף בשיא הסטייל: 5 טיפים לבחירת בגד ים יוקרתי לקיץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-05-2018
להשתזף בשיא הסטייל: 5 טיפים לבחירת בגד ים יוקרתי לקיץ

איך להיראות מיליון דולר גם בבריכה או בים


כשאת נראית טוב, את מרגישה הכי טוב שיש. ואין כמו ההרגשה המושלמת שתלווה אותך כל הדרך לים או הבריכה, עם המשפחה, החברות או הבויפרנד. 


בגד ים הוא לא סתם עוד פריט שזרוק לך בארון, אלא הצהרה דומיננטית וחשובה שתלווה אותך לאורך עונה שלמה ותהווה חלק משלים וחשוב מחוויית המים שלך. לכן, בין אם את מחפשת כרגע בגד ים כי בדיוק סגרתם נופש צימרים יוקרתיים עם בריכה ובין אם סתם בא לך להתחדש – הנה מספר דברים חשובים שכדאי לדעת, רגע לפני שאת רוכשת בגד ים יוקרתי מפציץ.


הטיפים של קרם לבחירת בגד ים יוקרתי


-בגד ים יוקרתי לא חייב להיות באמת יקר. הוא צריך לשדר מספיק נוכחות, חכמה ויופי, כדי להשתכנע במראה הנוצץ שלו.

-אם את טיפוס של מים ושמש, לא כדאי שתשקיעי אך ורק בבגד ים אחד. ישנם המון צורות, גזרות וצבעים שיכולים לגוון את הלוק מידי יום. על אחת כמה וכמה אם יצאת לנופש צימרים יוקרתיים ומתחשק לך להיראות שונה ומושכת מידי יום.

-נוחות, נוחות, נוחות. הקאפ, המותן וגם הסגירה בכל בגד ים יוקרתי חייבים להרגיש כמו הטי שירט של הספונג'ה – בלתי מורגשים. בגד ים איכותי לא משאיר סימנים אדומים ולא יגרום לך לסדר אותו בכל פעם שתעמדי, תשכבי או תקפצי. 

-הצבע הנכון של העונה הקרובה הוא לבן. זכרי שקנייה במקום שלא מתמחה בייצור בגדי ים עלולה לגרום לכך שתרגישי עם אך יראו אותך בלי... לכי אך ורק למקומות האיכותיים אם את מעוניינת להישמע לצו האופנה ובדקי בהקדם האפשרי את עמידות המים (השתמשי במים נקיים בבית), כדי שתוכלי להחזיר במידת הצורך.  

-כל מתחם צימרים יוקרתיים עם בריכה ישמח לשמש לך כתפאורה המתאימה לתמונות שאת רוצה להיראות בהן מיליון דולר. נצלי זאת וצאי כבר עכשיו לנופש לסיפתח של הקיץ!


בריכת שחייה מקורה בסוויטות הנוגד ובבוקר


להתראות מלאכותיות, שלום טבעיות


אם תציצי בקטלוגים של בגדי הים לשנת 2018, בטח תשימי לב בקלות לשאיפה הנשית לטבעיות, עוצמה ויוקרה ובהשראה זו מיוצרים בגדי הים עצמם לאחר המון שנים ששאפו להציג דימוי מלאכותי, בלתי פרופורציונלי ושגוי. ולכן - אם בגד הים שלך נראה מעולה עליך, אנחנו מניחים שהלוק היוקרתי שלך יהיה יפה וטבעי ללא מאמץ, יגרוף מחמאות ויעביר איתך את הקיץ בהנאה מרבית.  


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים