חופשה, גרסת השלמות: מלון יוקרתי בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-06-2017
חופשה, גרסת השלמות: מלון יוקרתי בצפון

עד לפני מספר שנים, רק על יערות הכרמל לספר ידענו. כי בכל זאת, כמה מלונות בוטיק כבר יכולים לצוץ ולהתקיים במדינה כל כך קטנה כמו שלנו? אבל האמת היא שלא מדובר בעוד צורת נופש נדירה וחד פעמית כמו שנהגנו לחשוב וכיום ניתן למצוא כמעט בכל אזור במדינה מלון יוקרתי לחופשה המושלמת. הדרישה לנופש בוטיק בגרסה המפוארת ביותר החלה לצוץ בשנים האחרונות, ככל שדרישות הנופש בארץ ובעולם התרחבו והפכו לאיכותיות ותובעניות יותר. מתוך הבנה כי מלונות משפחתיים סטנדרטיים ומתחמי צימרים למשפחות בגרסתם האותנטית כבר פשוט אינם מספיקים, הוקם מספר רב של מלונות בוטיקהמאפשרים לכל זוג ומשפחה לנפוש כאוות נפשם במקום מרהיב, ראוותי ומעוצב עד הקצה, שלא לומר אפילו "יהיר" בנוגע לאיכויות הטמונות בו.


אז מה בכלל ההבדל בין מלון יוקרתי לצימר מפואר?


בריכת הזרמים בקפלנד במתת המתחם שטובל בירוק-חופשת בוטיק


נתחיל במה שבכל זאת היה ונשאר דומה: ראשית – הקרבה אל הטבע. שני מתחמי הנופש הללו יימצאו לרוב בסביבה ירוקה ומטופחת, הרחק מערים ומקומות סואנים כדי להעניק לנופשים את היכולת למצוא מרחב אישי בו ניתן ליהנות משלווה מקסימלית ונופים שיתרמו לאווירה הטובה. שנית – מתחם הגן שאמור להמשיך את קו הצמחייה והירוק שמסביב, לרוב יהיה מטופח להפליא, עתיר שטחי גינון ופרחים וכמובן בריכת שחייה גדולה ומרהיבה, מדגם הבנייה האיכותי והיוקרתי ביותר בארץ ובעולם. בנושא הבריכה לא תמצאו פשרות באחד מן הצדדים וסביבה לרוב יהיו מתחמי שיזוף גדולים ופינות ישיבה לקפה או היין של אחרי הצהריים. שלישית – בשניהם כמובן חדרי שינה נוחים ומעוצבים, לעתים קרובות אף באותו הגודל. לכל אחד מהם חדר רחצה, טכנולוגיה נדרשת (מסך שטוח ומספר ערוצים או תפריט סרטים) ועיצוב במראה אלגנטי מקסים. בכל מלון יוקרתי כבכל צימר, יונחו עבורכם ערכת קפה, מים מינרליים ואולי גם כמה שוקולדים או פירות.


והשונה? כל השאר!


למתחמי נופש המציעים שהות חלומית בתוך מלון יוקרתי ישנה הנטייה לעצב את חלל הפנים של המקום כחלל אירוח אריסטוקרטי ומרשים למדי, הכולל ציורים ממוסגרים גדולים, ריהוט תקופתי וכן שטיחים או אביזרים התורמים למראה. כמעט ולא תמצאו צימרים מומלצים ויוקרתיים המסוגלים להגיע לקו עיצוב זה בשלמות, שכן לא תמיד קיימים מסדרונות, חללי אירוח משותפים או לובי בהם ניתן למקם את ה"שואו" העיצובי הזה. כמו כן, במלונות היוקרה כמובן, ככל המלונות תמצאו חדר אוכל (וכאן הוא משובח במיוחד) וייתכן שאף חדר כושר וחדר שירות. גם ברמת השירות הניתן מזכירים המלונות היוקרתיים יותר את המלונות עצמם ופחות את מתחמי הצימרים השונים, כאשר ניתן שירות חדרים מלא לאורך כל שעות היום.


מלונות היוקרה משמשים גם כמרכזי בריאות מפוארים


אין ספק שאם אתם מעוניינים בבילוי האיכותי המושלם ביותר, מלון יוקרתי באזורי הארץ השונים זו התשובה עבורכם. אמנם לא תגיעו הנה כמשפחה אחת גדולה החולשת על כל חדרי המתחם והופכת אותו לפרטי, אך מידת השקט והפינוק הטמונות כאן הן בהחלט רצויות עבורכם יותר. האסוציאציה העיקרית שעולה מחוויית האירוח שבמלונות היוקרה היא הבריאות ועל כן הוכנסו כאן גם מוטיבים רבים ההופכים את מלונות היוקרה של ישראל לבתי הבראה מגוונים ומפוארים במיוחד, המסוגלים להטיב עם כל אדם השוהה בהם ולהתאים לכל פיתרון, צורך וסיבת הגעה.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים