ברוכים הבאים לגן עדן: צימרים ברמות לאנשים שאוהבים איכות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-07-2017
ברוכים הבאים לגן עדן: צימרים ברמות לאנשים שאוהבים איכות

הכביש הסובב את הכנרת מכיל נוף נפלא אל האגם כשלכל אורכו אפשר להבחין גם בהרים ועצים שרק מעוררים את השלווה והרוגע בקרב כל מבקר. אך אם תציצו למעלה אל הצד המערבי, תוכלו להבחין במושב רמות מציץ מלמעלה כמעט בפרטיות מוחלטת. שורה של בתים גדולים ולבנים צופים בקו ראשון אל המים וביניהם מבחר עצום של צימרים ברמות הכוללים אירוח מופתי, יוקרתי ויוצא דופן. האוויר הנקי, האטרקציות המעולות לכל שכבות הגיל והאווירה הכפרית עושים חלק גדול מאוד מהחוויה. האזור פסטורלי וגם התושבים שקטים ולבביים. אין ספק שאם חשקתם במתחם צימרים יוקרתיים ברמת הגולן, כאן זה המקום ליהנות מהם.


העיסוק העיקרי של תושבי מושב רמות הוא בחקלאות ובתיירות, שמהווים חלק גדול מהות החיים כאן. רבים מהתושבים מפעילים צימרים ברמות לזוגות ולמשפחות וחלקם אף צברו פרסום רב במהלך השנים והפכו לשמות נרדפים לאיכות, יוקרה ורומנטיקה. גם קבוצות גדולות של נופשים יוכלו להגיע הנה בכיף, למתחמים הגדולים הכוללים מספר יחידות נופש. אם אתם זוג, תוכלו להזמין צימרים עם בריכה פרטית לסוויטה ולצפות לחופשה סולידית ופרטית, עם נוף מדהים לכנרת והמון פינוקים. אזור הגולן על שלל הצימרים שבו נמצא בתנופה והמוני מטיילים בוחרים להגיע לאזור המרענן בעל הנוף המדהים בכל אחת מארבעת העונות. מכאן אפשר להרוויח בחזרה את האנרגיות ולבלות בעשרות אטרקציות, פעילויות, מרכזי מבקרים, מסעדות וגם אופציות בילוי הפועלות מתוך המושב עצמו – מבלי שתאלצו לנסוע למרחקים ארוכים.


הז'קוזי ספא של סוויטות מצפה האגם בכנרת-מושבה מול נוף הכנרת


צימרים ברמות – איך זה בכלל התחיל?


המושב הפסטורלי רמות הממוקם בדרום רמת הגולן, קיבל את שמו הודות לשתי רמות ירוקות בגובה של כ-200 מטרים מעל פני הכנרת. אמנם ניתן ללכת את המרחק שבין המושב לחופי הכנרת, אך העלייה חזרה בהחלט אינה מומלצת. המושב שוכן על צלע הר מרהיב שממנו אפשר להשקיף אל כלל הכנרת והסביבה, עד הרי הרכס שמעל העיר טבריה, בצד המערבי. אם תעדיפו לבקר בחופים, כדאי שתיקחו את האוטו לסיבוב קצר של 5 דקות נסיעה... המתיישבים הראשונים שהגיעו הנה, מצאו בסוף שנות השישים כפר נטוש ועל מנת להפוך אותו לחדש ומתאים להתיישבות, עברו להתגורר בבתים זמניים הממוקמים בסמוך – בתי עץ משולשים. בתים אלה מהווים כיום חלק גדול מתוך כפר הנופש רמות הנמצא במפתן המושב, בעצם כפר הנופש שפתח פתח אל עולם התיירות ובעקבותיו צצו גם מבחר צימרים ברמות עצמה. כיום ניתן ליהנות מחוויית אירוח איכותית בלבד בצימרים עם בריכה פרטית לסוויטה, צימרים מול הנוף לכנרת והמון אווירה טובה. כאן אין ספק שמובטח לכם אירוח מנוסה, מקצועי ואפילו כזה שנחשב למסורת שעוברת מדור לדור.


אפשרויות האירוח שמציע המושב


כמו במקומות אחרים רבים וטובים, נחלקים צימרים ברמות להבדלים בכמויות האירוח – תוכלו לבחור בין סוויטה אחת או שתיים באותו המתחם ובין מספר יחידות נופש במתחם הכוללות מתחם גן משותף עם בריכת שחייה מפוארת, לרוב בין 5-6 יחידות נופש. המושב מתאפיין באמירה של יוקרה ואיכות כך שלא סביר שתמצאו כאן מקומות עם ליקויי תחזוקה וניקיון ברמה נמוכה. גם האוכל טרי ומגוון, כאשר ארוחת הבוקר לרוב עשויה מאת תוצרת המושב וגידולי החקלאות הענפים בו. ניתן אף להזמין צימרים ללילה אחד וגם בדקה ה-90 וכך לצפות להנחות משמעותיות. באתר תוכלו לערוך בקלות השוואה בין המקומות השונים ולהחליט.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים