סיורי טעימות יין וגבינה ביקבים המובילים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-01-2018
סיורי טעימות יין וגבינה ביקבים המובילים בצפון

אזור הצפון הוא מקום נפלא לספוג בו אווירה כפרית, טיולים, אטרקציות וגם.. יין משובח! כאן מתרכזים מיטב יצרני היין הישראליים, שמציבים את ישראל כתרבות יין מוצלחת במיוחד עם המפה העולמית. ואם אתם עומדים להיות אורחי מלונות בוטיק או צימרים יוקרתיים לזוגות בקרוב, כדאי לדעת שכמעט כל היקבים פתוחים לקהל הרחב באופן קבוע, כך שאפשר להגיע, לטעום וליהנות מהטעמים החגיגיים כמעט בכל זמן ויום. בחרנו מספר יקבים גדולים ומומלצים לשילוב עם החופשה המפוארת שלכם.


יקב עמרם


עמרם אזולאי הגיע ארצה בשנות ה-60 עם משפחתו ולמד להכיר מקרוב את החקלאות והאדמה. הוא תפס מומחיות בגידול וטיפוח זני גפנים עד שבסופו של דבר, הפך ממגדל ענבים ליצרן יין עצמאי. היקב שבנה הפך ליקב בוטיק משפחתי ובנו של עמרם, אוהד, החל ללמוד את סודות היין כדי להשתלב בעסק. המשפחה מזמינה את כל אורחי הצימרים והמבלים לחווה המשפחתית והכרמים המקיפים אותה, לפגוש את תהליך הכנת היין מרגע הבציר ועד המזיגה לכוסות, לסייר במרתף היינות ולטעום, לשמוע את סיפורי האב והבן ולשלב טעם גבינות גליליות על רקע הנוף החלומי.  


יקב אדיר


למי מכם שמתארח במתחם צימרים יוקרתיים לזוגות באזור הגליל העליון ומעוניין להפגיש את החיך עם גבינות מעולות וטריות ויין אדום שכל כך משתלב איתן – מוזמן ליקב אדיר עתיר הסדנאות, הסיורים והטעמים המשובחים. היקב מציע סיורים תיירותיים וחווייתיים מכל הבא ליד: 

סדנת גבינות ויין בה תצפו בתהליך ייצור גבינת העיזים, תשמעו על עולם הגבינות והסוגים השונים, כיצד ניתן לטפל בגבינות ומה הם חיידקים טובים ורעים. כעת יקבל כל משתתף גזיה אישית וחלב עיזים ויתנסה בעצמו בהכנה ומובן שבסוף מחכות גם טעימות...

סדנה נוספת מציעה סיור בין כרמי היין, הדרכה על סוגי הגפנים והסברים מקצועיים על עולם היין וסדרת טעימות מקיפה מטעמי היקב. 


סדנת גבינות ביקב אדיר


יקב גמלא


רמת הגולן היא חבל ארץ אידיאלי בכל הקשור לתהליכי הפקת היין. אקלים קריר בשילוב תנאים כמו אדמת בזלת געשית וגובה פני הקרקע, העניקו לאזור בעבר כבר את שמו כ"ארץ היין". יקב גמלא נחשב לאחד הגדולים באזור, כאשר היינות המפורסמים שלו "ירדן", "גמלא", "גולן" ו"הר חרמון" נמכרים בכל פינה בישראל ומובילים באיכות, החדשנות והפיתוח. היקב מציע סדנת היכרות עם עולם היין הכוללת סיור מקצועי בין זני הענבים, שיטות הייצור וסוגי היינות, כיצד לרכוש ולשמר את היינות וכמובן – לגלות את טעם המקום הייחודי, ללגום מהטעמים הנפלאים הנמזגים לכוס ולנשנש גבינות צאן מיוחדות. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים