אטרקציות חורף באזור הכנרת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-01-2018
אטרקציות חורף באזור הכנרת

ברוכים הבאים למקום הכי נכון לעונה הגשומה – הכנרת. אמנם עד כה לא זכינו לראות אותה עולה על גדותיה בשל מחסור חמור בגשמים, אבל במקום שבו כל טיפת גשם נחשבת לברכה, תהיו בטוחים שגם האווירה מברכת ומחבקת את המצויים בה. אז מה אפשר בכלל לעשות כאן אתם שואלים? כמעט הכל! כי חוץ מלהיכנס למים עצמם, מחכים לכם אינספור סדנאות מיוחדות, מפגש תרבויות, פאבים, מסעדות, שופינג, מסלולי טבע יבשים, גני חי ומה לא. אז תזמינו לכם צימרים יוקרתיים בכנרת ובואו ליהנות כבר עכשיו!


ההצעה הראשונה – בילוי של לילה


המון מזמיני צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה בכנרת, נוטים להעביר את היום בבריכה עצמה כאשר בלילה, פתאום מתעורר החשק לצאת ולבלות... דווקא כאן על פני רדיוס קטן יחסית אפשר ליהנות מהמון פאבים טובים, עם מחירים אטרקטיביים וגם לא מעט הופעות בין לבין. הפופולאריים בסביבה הם האלווה בר והדוריס בר בעמק הירדן, אבל כמעט בכל אחד ממושבי הצימרים תמצאו פאב קיבוצי קטן ומפנק עם בירה קרה ואוכל מהביל. 


ההצעה השנייה – טיול של יום


כל עוד לא נפלתם על מזג אוויר סוער במיוחד, כל יום הוא יום נפלא לטיולים! אנו ממליצים על טיול מישורי מקסים לאורך שביל סובב כנרת, או מסלול מטעים יפהפה שחוצה את קווי הקיבוצים של עמק הירדן. ואם תרצו עוד, נמליץ על שיטוט נוף רגלי במושבה מגדל או לאורך הטיילת הטבריינית. אחר כך אפשר לשוב ולהתפנק בצימר היוקרתי עם הבריכה המחוממת והמקורה.


ההצעה השלישית – צלחות של אוכל טוב


אין תענוג גדול יותר מאוכל טוב בזמן שבחוץ קודר ואולי קצת גשום. אזור הכנרת שופע מסעדות ובהחלט לא תזדקקו לנסיעה ארוכה כדי ליהנות מארוחה באחד המקומות המומלצים: צל תמר הוותיקה והמשובחת, רוטנברג הייחודית והמצטיינת, פגודה האהובה או מרינדו הבשרית המפורסמת. גם קפה מאפה או ארוחת בוקר טובה אפשר לתפוס במרכז המסחרי בצמח או בחכמת הבייגלה בבית גבריאל דקותיים נסיעה משם. 


הפסקת קפה רומנטית בבית קפה


ההצעה הרביעית – מפגשים מהסוג האישי


צימרים יוקרתיים בכנרת וסדנת שוקולד מדהימה נשמעים לכם מעולה ביחד? בטח שכן. הכנרת מאפשרת המון גיוון גם מבחינת הפעילויות הפשוטות, הזוגיות והנעימות שאפשר לעשות יחד. החל מבית השוקולד המשובח גליתא, דרך פינות החי המדליקות בסביבה, סדנאות יוגה ואפילו צפייה  מעניינת ומרתקת בטובלים הקתוליים שמגיעים לאתר הטבילה המיוחד שעל גדת הירדן. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים