הגשם בא אז תגיד תודה: טיולי חורף הכי יפים בארץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-01-2018
הגשם בא אז תגיד תודה: טיולי חורף הכי יפים בארץ

חופשת סקי כמו באירופה


החורף לא יכול לעבור מבלי שניזכר בפעם ההיא שבילינו והצטלמנו על יד האיש המפורסם עם האף מהגזר אי שם בחרמון הלבן.  

החרמון- אחת מאטרקציות החורף המבוקשות ביותר! כמה ימים לאחר שהשלג נערם ומפוזר ביסודיות על פני ההר המושלג מבקרים רבים מגיעים ליהנות מהדבר הכי קרוב לאירופה שיש לנו- שלג! סוף סוף יש סיבה אמיתית לשים מעיל וכפפות ולצאת לחופשת סקי מהנה ואקסטרימית. עקב הריחוק והפקקים המשוגעים בכל הכביש שמוביל לאתר, מומלץ לקחת צימר יוקרתי בקרבת מקום שיעניק חוויה חורפית מחממת וגם יהיה במיקום מצויין ועם נוף הישר לחרמון.


בטח יעניין אתכם

צימרים יוקרתיים ברמת הגולן

צימרים יוקרתיים בגליל העליון


הגשם שוטף הכל ולא תאמינו מה זה עושה לנחלים


אנחנו יודעים שגשם זה ברכה ושמחה, אבל לא ידענו עד כמה עד שלא נסענו בעצמנו לראות את העוצמות של מפל הבניאס המפורסם והעוצמתי! מפל הבניאס ידוע בעוצמתו הרבה עד כדי פחד מסוים, כמויות מים אדירות זורמות במהירות, נופלות חזק אל התחתית ומתיזות לכל עבר- כך נוצרת תמונה יפהפה שצבועה בלבן ושטופה במים. 

עקב עוצמתו וחוזקו של המפל, ההגעה אליו פשוטה וניתנת גישה עד לגשר העץ המוביל את המסע בתוך השמורה ומעניק נקודת מבט מצוינת ממרפסת העץ שלו.


סוויטת ההורים בוילה הקלאסית בעיצוב יוקרתי וחמים- אלה סאן אילת


 הים פתוח גם בחורף


הים האדום של אילת מזמין מבקרים בכל ימות השנה וזאת מסיבה פשוטה- האטרקציות והחיים הימיים החבויים בתוכו. אין זה משנה אם 40 מעלות בחוץ או 10, תמיד תוכלו לצלול בשונית האלמוגים היפהפייה והצבעונית של העיר וליהנות מחוויית צלילה מתחת למים. 

בנוסף, בריכת כרישים הגיעה לאילת! המצפה התת ימי השקיעו סכום כסף לא מבוטל והקימו כאן בריכת כרישים בהם תוכלו לצפות מאחורי קיר זכוכית ענקי הנותן לכם תחושה שאתם שוחים יחד בהרמוניה מושלמת! 

אחרי כל האטרקציות הימיות בטוח תרצו לשים את הראש וליהנות מפינוקים חורפיים, ג'קוזי ספא לוהט ובריכה מחוממת מול הנופים של המדבר... תמיד חשבתם שוילות יוקרתיות יש רק בצפון? בדיוק בשביל זה תצטרכו "לגגל" וילות יוקרתיות באילת ותיווכחו כמה הן יוקרתיות!


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים