אילת לא רק בקיץ- חופשה חורפית באילת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-02-2018
אילת לא רק בקיץ- חופשה חורפית באילת

העיר הדרומית ביותר במפה, הלא היא אילת, ידועה בשל עומס תיירים אדיר בחודשי הקיץ יולי-אוגוסט ובחגים מסוימים בהם השמש קורנת היטב על העיר השוקקת. הרחובות מוצפים במבקרים מכל הארץ ואפילו מכל העולם, החנויות עמוסות ובחוף הים תגידו תודה אם תמצאו מיטה פנויה, אבל אילת של היום היא לא אילת של פעם- העיר מציעה נופש חלומי גם בימי החורף!


חופשה חורפית בעיר הכי חמה בארץ: אלה סאן אילת


בתי המלון כבר מזמן הפכו לנחלת הכלל, עכשיו הגיע הזמן למשהו חדש ומרענן, אחד כזה שלא מגביל אותך בעונה מסוימת ועומד לרשותך בכל עונות השנה, עם הפינוקים השווים ביותר, יחס חם ואישי ופרטיות מלאה.


באלה סאן אילת חשבו על כל הפרטים הקטנים ביותר עבור החופשה המושלמת שלכם ובעיקר על מנת להבדיל את עצמם מבתי המלון המרובים שבעיר. 

המתחם מונה וילות מפוארות ופרטיות, כולן משקיפות לנוף המדברי היפהפה של הרי אילת ונמצאים סמוך לים האדום והמפורסם של העיר. כל מתחם זוכה לפרטיות מושלמת, מיקום הווילות בקצה נוף מבודד לא במקרה, בעלי הבית רצו להעניק לנופשים את תחושת החופש המקסימלית והפרטית ביותר. 


פינות ישיבה יוקרתיות ונוחות במיוחד בעיצוב משגע


בריכת שחייה מפוארת ומחוממת פרטית, ג'קוזי ספא לוהט ומבעבע מחכים לכם במתחם החוץ הפרטי של הוילה, שם תיהנו מעיצוב גן מטופח ויפהפה, פינות ישיבה יוקרתיות, צמחייה עשירה ונוף מרהיב.

בחלל הפנים לא חסכו ולו במעט- חדרי שינה מפוארים ומעוצבים ביוקרתיות, חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר עבור חופשה משפחתית או קבוצתית, מטבח מרווח ומאובזר קומפלט, סלון אירוח רחב, חדרי רחצה מהודרים פזורים ברחבי הוילה וחדר ילדים נפרד.


קדימה לוילה


החופשה המשפחתית או הקבוצתית שלכם לא תהיה מושלמת ללא אחת מהוילות היוקרתיות באילת, שם תקבלו את מלוא הפינוקים עבור הנופש, שירות חדרים מקצועי, צוות אדיב ופרטיות שלא תזכו בשום מקום אחר באילת. 

חוויית הנופש החדשה בעיר- וילות יוקרתיות באילת.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים