יוקרה על הכנרת - מה עושים בצימרים יוקרתיים בכנרת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-03-2023
יוקרה על הכנרת - מה עושים בצימרים יוקרתיים בכנרת

ימת הכנרת, המכונה גם ימת הגליל, היא יעד פופולרי לתיירים המבקרים בישראל וכמוסן גם לישראליים הנופשים בה בהמוניהם ומגיעים מכל אזורי הארץ, אפילו המרוחקים מאוד. בשנים האחרונות, צימרים יוקרתיים בכנרת הפכו לנפוצים יותר ויותר באזור, ומספקים למבקרים חוויה יוקרתית במהלך שהותם.

 

לרשות השוהים בצימרים יוקרתיים בכנרת ישנן פעילויות ושירותים רבים. רבות מהבקתות הללו מציעות בריכות פרטיות, אמבטי עיסוי וסאונות, המאפשרות לאורחים להירגע ולהירגע באווירה שלווה. עבור אלה המחפשים הרפתקאות, פעילויות כגון טיולי הליכה, רכיבה על אופניים וספורט מים זמינות גם כן.

 

בנוסף לשפע הפעילויות, הכנרת ידועה גם בסצנה הקולינרית המצוינת שלה. צימרים רבים מציעים שפים פרטיים או ארוחות בוקע טעימות ועשירות, המאפשרות לאורחים להתפנק עם המטבח המקומי הטעים מבלי לעזוב את מקום הלינה שלהם.



הטבע סביב צימרים בכנרת:

מעבר לשירותים ולפעילויות, היופי הטבעי של הכנרת הוא אחד ההיבטים המושכים ביותר שלה. מהנופים המדהימים של הים וההרים שמסביב ניתן ליהנות מרבות מבקתות היוקרה, ויש שפע של הזדמנויות לחקור את הנוף הטבעי באמצעות שבילי הליכה וסיורים מודרכים.

 

בסך הכל, השהות בבקתת יוקרה בכנרת מספקת חוויה שאין שניה לה למי שמחפש להירגע, להתפנק ולטייל. בין אם מחפשים הרפתקאות או פשוט מפלט שליו, לכנרת יש מה להציע לכולם.

סוויטות שלווה בכנרת
מתחם חדש ומפנק ביישוב כנרת שבעמק המעיינות, שתי סוויטות משפחתיות מפנקות ובריכה פרטית לכל אחת שהופכת את החופשה לחלומית.
טלפון: 052-9787547 לעמוד המידע של סוויטות שלווה בכנרת
סוויטות שלווה בכנרת
גן כנרת
***ישנו מקלט בצמוד לצימרים***rnצימרים מפנקים עם בריכה ענקית ומרחב פסטורלי במיוחד. 5 דקות מהכנרת!
טלפון: 052-9097787 לעמוד המידע של גן כנרת
גן כנרת
גבוה מול הנוף
*ישנו ממ"ד במתחם*מתחם יפהפה וקסום מול נוף פתוח, ירוק ומהפנט, הכולל 2 סוויטות יוקרתיות ורומנטיות עם ג'קוזי ענק, מיטה זוגית גדולה ומרפסת נוף אינטימית ופרטית לכל סוויטה, במתחם הגן בריכה מחוממת משותפת.
טלפון: 052-9098185 לעמוד המידע של גבוה מול הנוף
גבוה מול הנוף
סוויטת לילות לבנים
חולמים על חופשה פרטית ובמחיר אטרקטיבי? סוויטה רומנטית מושקעת ויפהפייה, עם בריכה, מיקום מושלם לטיולים.
טלפון: 052-9708213 לעמוד המידע של סוויטת לילות לבנים
סוויטת לילות לבנים
בקתות גן עדן
חופשה ססגונית ותוססת קרוב לכנרת! מתחם נופש מרהיב הכולל בקתות לזוגות ומשפחות, עם בריכה ענקית מחוממת ומקורה בחורף.
טלפון: 052-9788657 לעמוד המידע של בקתות גן עדן
בקתות גן עדן

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים