צימרים בצפון – הפינוק הזוגי המושלם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-06-2017
צימרים בצפון – הפינוק הזוגי המושלם

כמה כיף לדעת שמחר על הבוקר תיכנסו לאוטו ותיסעו מכאן לכמה ימים של שקט. בלי דאגות, צרות ובוסים על הראש, החיים שלכם בהחלט יכולים להיות הרבה יותר יפים. עבדתם קשה ואין שום סיבה שלא תפנקו את עצמכם ואת הזוגיות שלכם במשהו איכותי וטוב כמו נופש צימרים בצפון. אבל לא סתם נופש, אלא כזה שיגרום לכם להתהפנט, לשקוע בו ולהתפנק בו כיד המלך. אנחנו מדברים כמובן על דגם החופשות המשובח והמפואר ביותר – הצימרים הכי יוקרתיים באזורי הצפון.


צימרים בצפון, הדגם היוקרתי – מה זה באמת כולל?


עבור הזוגות המבקשים להתפנק ובאמת מכל טוב, מוצעת החופשה האולטימטיבית: צימרים עם בריכה אישית אך ורק לזוג, יפה ומרהיבה השוכנת במיקום פרטי לצד סוויטה מפוארת בעלת עיצוב חלומי, איכות וגודל בלתי מתפשרים. היות והחוויה היא אישית ביותר, כך גם השירות הוא צמוד וברמת 5 כוכבים. הארוחות גדולות ואיכותיות, כאשר בידכם האפשרות ליהנות לא רק מארוחות הבוקר אלא גם מארוחות ע"י שף פרטי שיבשל לפי מה שאתם בוחרים. בחלק מהמקומות תצורף לבריכת השחייה גם סאונה יבשה פרטית או ג'קוזי ספא זרמים שישלימו את חוויית המים. גם נוף צפוני יצטרף ברוב המקרים לחגיגה ויזכיר לכם מה באמת חשוב לאהבה ולנפש שלכם. גם בגזרת התכולה לא יחסר מכם דבר, כאשר כבר במטבחון תמצאו מכונת אספרסו יוקרתית ובסלון את מערכת הסראונד או תפריט הסרטים העשיר. לגבי הריהוט, אתם יכולים להיות בטוחים שמתחמי צימרים בצפון בגרסה היוקרתית לא עומדים לאכזב את הנוחות שלכם לגב וחוויית השינה האולטימטיבית.


הבריכה המפנקת באחוזת זאבי באמנון מול הנוף עוצר הנשימה


איך מזמינים מקום יוקרתי אבל בהנחה?


לא כל זוג יוכל לשלם מחיר מלא עבור כל חופשת צימרים בצפון הנחשבת יוקרתית ביותר. אך לפני שנספר לכם איך ניתן להשיג אותה בהנחה, נגלה לכם שלמרות הבדלים משמעותיים ביותר בחוויית הנופש, ההבדלים במחיר קטנים ונמדדים לכל היותר במאות. על כן שווה לפעמים להשקיע ולהוסיף קצת יותר לסכום ההתחלתי על מנת לזכות בפינוק. אם אתם מעדיפים צימרים בצפון ובהנחה, תוכלו לעשות זאת על ידי הזמנה מעכשיו לעכשיו. כלומר – הספונטניות משתלמת. איך זה בעצם עובד? היות ומבחר מתחמי הנופש הוא עצום ביותר, לא כל מתחמי הצימרים בהכרח יעבדו בתפוסה מלאה לאורך כל תאריכי השנה. ולכן מקום שנותרה בו סוויטה פנויה או יותר, יוכל לצאת בסייל או הנחה יפה למזמינים את אותו התאריך. הנחות לסופ"ש מתפרסמות כבר ביום רביעי כך שניתן לחפש צימרים פנויים בסופש הקרוב ביום זה ולזכות להנחות הגדולות ביותר: 20 אחוזי הנחה, 50 אחוזי הנחה על מחיר הלילה השני בהזמנת שני לילות ואפילו שילוב של החופשה עם אטרקציה טובה בסביבה, מסעדה או עיסוי זוגי. הרומנטיקנים שביניכם יוכלו להשתמש בנופש היוקרתי כמקום נפלא לחגיגה פרטית כמו ציון תאריכים בקשר הזוגי, יום הולדת ואף הצעת נישואין. צימרים בצפון שהינם יוקרתיים, יוכלו להעניק לשתף עמכם פעולה לאורך כל ההפתעה, לקשט עבורכם את המקום, להוסיף עוגה ובלונים, תאורה מיוחדת, מוזיקה מתאימה ולשמש כיד ימינכם למהלך ההפקה.


כשכל התענוגות האפשריים מתרכזים במקום אחד, אפשר להיות בטוחים שהמקום בו אתם נמצאים הוא הטוב ביותר. היוקרה והרומנטיקה השוכנים בצפון מחכים לכם שתקטפו אותם ותבלו איתם את החופשה הטובה ביותר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים