צימרים ברמת הגולן ואפשרויות הבילוי באזור הכי יפה במדינה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-07-2017
צימרים ברמת הגולן ואפשרויות הבילוי באזור הכי יפה במדינה

אם אתם מעוניינים בחוויה מעניינת, ייחודית ומלאה הנאה בביקורכם הבא בצפון, מזלכם שהגעתם. הפעם נפגיש אתכם עם הפרא החלומי והמרהיב של אזור רמת הגולן. על פני חבל ארץ גדול במיוחד שוכנים מבנים עתיקים, היסטוריה מפוארת מכל התקופות, צמחייה מרשימה, תופעות טבע, חיות בר ובעיקר המון, המון מים. אם אתם מתארחים בקרוב במתחם צימרים ברמת

הגולן, כדאי לכם לסקור את ההצעות המיוחדות שלנו לטיולים:


מבצר נמרוד (קלעת נמרוד) – אולי אחד המקומות המרהיבים ביותר ברמת הגולן שיכול להיות מושלם למתארחי צימרים עם נוף שמעוניינים להמשיך את החוויה גם לאורך הטיול. המבצר השוכן למרגלות החרמון הוא הגדול ביותר שנותר בישראל מתקופת ימי הביניים. המקום משמש כגן לאומי פופולרי לכל הגילאים ואפשרי לשלב עם הביקור בו גם הדרכה מקצועית מרתקת. המבצר כולל ארבעה מגדלים, שני מאגרי מים גדולים, חפיר מיוחד להגנה, שער מרכזי ומעבר סתרים שדרכו היה ניתן לצאת החוצה מהמבצר מבלי להתגלות לעיני האויב. אם אתם מתארחים במתחם צימרים ברמת הגולן עם הילדים – מדובר בפעילות מסקרנת ומהנה מאוד. אך אם תגיעו כזוג –מומלץ שתגיעו הנה בשקיעה ותיהנו מאחד ממראות הטבע המדהימים שיכול לספק לכם הגולן.


לוקחים צימרים ברמת הגולן ומעוניינים בהרפתקה ייחודית? קבלו שתי הצעות לטיולים מדהימים:


שמורת גמלא – אם אתם מחפשים לכם צימרים יוקרתיים בחד נס המבוקשת, בוודאי יעניין אתכם טיול שיתכתב עם החוויה המשובחת. שמורת גמלא המפורסמת, מתנוססת מעל מושב גמלא ומכילה על פני מסלול טבע יפה, נוח וקצר יחסית המון מוקדי עניין. בשמורה מספר מסלולי הליכה קצרים עם נוף מדהים לכנרת ותצפית אל ישוב יהודי קדום (ניתן להגיע עד לישוב עצמו, תוספת רגלית של ק"מ וחצי), מפל השמורה, בית קברות קדום וכמובן - מעוף העופות הדורסים הייחודי בישראל בו תוכלו לפגוש

מקרוב את הנשרים, הבזים, חוויאים ועוד. פחות מומלץ בשיא הקיץ.


הנוף עוצר הנשימה של הכנרת שנשקף מנופי גמלא אשר במעלה גמלא


הג'ובה הגדולה, יער אודם – טיול מושלם לזוגות מפונקים או למשפחות עם פעוטות שמעוניינים לחוות עניין ייחודי מבלי להתאמץ. בהרבה צימרים ברמת הגולן תשמעו על הג'ובה הגדולה כהמלצה חמה לטיולים ובהחלט יש לכך סיבה טובה. בתוך יער אלונים מרהיב ביופיו, האחרון שנותר בארץ, פזורים 23 מכתשים וולקניים. אל הגדול והמרשים שבהם תפגשו שביל הליכה מוסדר ומעגלי בין האלונים. זוהי הג'ובה הגדולה (מהמילה העברית גוב) – בעלת קוטר של כ-250 מטרים ועומק 60 מטרים. תענוג אמיתי למתארחים בתוך מתחמי יוקרה למשפחות באזור אודם. במקום ניתן לבצע גם טיול עששיות מיוחד ומרתק לקבוצות לאחר החשיכה.


אל מקורות המים הזכים והקרירים ביותר באזור הגולן


נחל אל על – אם אתם מתארחים במתחם צימרים ברמת הגולן אבל ממש לא מתכננים להישאר בין ארבע קירות – הנה המקום בשבילכם. מסלול טיול מפתיע עם טוויסטים לאורכו (פעם יתדות שצריך להיעזר בהן כדי לעבור קטע צר, פעם חלק בוצי ועוד) המורכב משני מפלים מדהימים – המפל השחור והמפל הלבן. המסלול אינו מעגלי וניתן לטייל אותו ממושב אבני איתן אל המפל השחור (מסלול קצר מאוד) ומשם אל הלבן (שימו לב – המסלול השלם עד המפל הלבן הינו כחמש שעות! למקצרים, ניתן להגיע אל המפל השחור כ-20 דקות הליכה ולחזור בחזרה), או ממושב אליעד אל המפל הלבן ומשם אל השחור. בריכות המפלים קרירות ומפנקות מאוד. מומלץ להצטייד בהמון מים.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים