5 סיבות לבחירת צימרים בגליל העליון כחופשה הבאה שלכם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-06-2017
5 סיבות לבחירת צימרים בגליל העליון כחופשה הבאה שלכם

בערך שלוש- שלוש וחצי שעות עוברות מהרגע שאתם עוזבים את אזור המרכז ועד הרגע שבו אתם מתחילים להדביק את העיניים לשמשת הרכב. את הנוף שרואים כאן אתם בטוח לא חווים כל יום והוא יכול לרגש ולהפנט תוך שניות. ברוכים הבאים לגליל העליון – אולי חבל הארץ התיירותי הנחשק ביותר בישראל, שיש בו הכל מהכל: הרים, יערות, נחלים, אגמים, בעלי חיים ואפילו קצת נוף מושלג בחורף...


חמש סיבות שבגללן אתם חייבים להתארח במתחם צימרים בגליל העליון


1. התאמה מושלמת לכל צורך - בתוך כל הטבע היפהפה ושוקק החיים הזה, מסתתרים אינספור צימרים בגליל העליון שנועדו לספק לזוגות, קבוצות ומשפחות עם ילדים חופשה מפנקת ומהנה לכל זמן וסיבת הגעה. בעוד שחלק מהמקומות הינם עדיין צימרים רומנטיים בעלי ניחוח כפרי מעודן הכולל בקתות עץ חמודות וג'קוזי מפנק, חלקם מספקים חופשה מודרנית ברמה גבוהה במגוון מתחמים מפוארים ויוקרתיים כאשר רבים מהם נמצאים בקטגוריה הגבוהה ביותר של מלון בוטיק אירופאי.


2. יש מגוון אטרקציות נפלאות בסביבה! על יד כל מתחם צימרים בגליל העליון שוכנת לפחות אטרקציית שטח אחת (סוסים, ג'יפים, טרקטורונים) במרחק נסיעה של עד כרבע שעה. זה גם בערך טווח הנסיעה הרחוק ביותר מכם ועד אתר התיירות, הפארק, היער או הנחל הקרובים שבהם תוכלו לסייר ללא גבול, לטייל, לערוך פיקניק ולשכשך רגליים במים קרירים. חוץ מזה, גם אטרקציות שיט, מרכזי מבקרים, יקבים ומוזיאונים רבים מסתתרים בין שורות הצמחייה הגלילית כך שאין סיכוי שיחסר לכם משהו לעשות כאן בסביבה.


3. המקומות שעושים את ההבדל – לכל חבל ארץ יש מקום אחד ומיוחד שיכול לבדו להצדיק את כל מהות ההגעה שלכם. גם לגליל העליון יש אחד כזה שאף פעם לא נמאס לחזור ולבקר בו. הכירו את המושבה ראש פינה שחלקה העתיק שוחזר ממש כפי שהיה בימי ההתיישבות הראשונים בה ומרוצף גלריות, מסעדות ואפילו צימרים יוקרתיים בראש פינה ליהנות מהם באווירה ובסגנון מיוחדים.


ז'קוזי ספא זרמים בצימר פינה בלב בראש פינה באוירה קסומה


4. אפס אחוזי צפיפות – גם אם תתעקשו לנפוש כאן עם כל המשפחה המורחבת ולקחת את כולם על הבוקר לטיול טרקטורונים חלומי, לא תצליחו לחוש שאתם לכודים בין עשרות אנשים. המרחב הרב שמספק כל צימר יוקרתי, הנופים הנשקפים ממנו ומרחבי הטבע בהם ניתן לטייל בלי סוף יכולים לבודד אתכם מהציוויליזציה בקלות ולהעניק לכם מרגוע, שקט ושלווה בדיוק כפי שדרוש לכם.


והסיבה החשובה מכולן:


5. איכות בלבד! צימרים בגליל העליון נחשבים לאיכותיים וברמה גבוהה, בעיקר בזכות ותק רב שנים בתחום האירוח ובשדרוגים שחלו כאן במהלך השנים על מנת לייעל ולשפר את חוויית האירוח. על כן כל צימר שתפגשו, בין אם רומנטי במיוחד או משפחתי המתאים ונגיש במיוחד לילדים, אוחז ברמת אירוח גבוהה ,אבזור מלא וכמובן מתחם גן חיצוני הכולל לא פחות מבריכת שחייה מפוארת וגדולה במיוחד, ג'קוזי ספא זרמים ומגוון מתחמי ישיבה מפנקים.

אתם כבר מוכנים לחופשה הקרובה שלכם? מגוון צימרים בגליל העליון מחכים לכם לחופשה בלתי נשכחת בצד הירוק והשופע של המדינה, עם חדוות אירוח מלאה בכל טוב, סל שלם של פינוקים ואווירה מרגיעה ושוברת שגרה – בדיוק כפי שאתם צריכים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים