צימרים כל כך יוקרתיים שלא תרצו לצאת מהם החוצה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-11-2017
צימרים כל כך יוקרתיים שלא תרצו לצאת מהם החוצה

דמיינתם את החופשה הבאה שלכם בתוך אחוזת עשירים מטורפת? הנה הכתבה שחיכיתם לה. הליטושים, השדרוגים והתוספות שהתבצעו בשנים האחרונות בעולם הנופש חלים ללא יוצא מן הכלל גם על צמרת היוקרה של הצימרים הישראליים וכיום הם כל כך מפנקים שבאמת קשה לעזוב אותם. ובכלל, איזו סיבה יש לכם לעזוב אם יש כאן באמת את הכל? הנה הצצה נדירה למקומות שלא תעיזו להוציא מהם את האף. אף פעם. 


נסיה – כנראה סוויטת הבוטיק היוקרתית ביותר בישראל, שמציעה רף גבוה במיוחד לחוויית הנופש הגלילית. הסוויטה נבנתה כבית אצולה אנגלי מהתקופה הויקטוריאנית והיא נראית ללא ספק כמו המקום בו כל ליידי וכל אדון שותים תה עם בסקוויט אחרי הצהריים ומבלים את זמנם בתוך חלל עם ידיות וברזים מוזהבים, בדים רכים מתנפנפים ומטעמים מושקעים. ואם בריכה פרטית מרוצפת וספא נוצץ בקירוי זכוכית מושלם לא יספיקו לכם, כדאי שתדעו שיש לכם גם באטלר (משרת) אישי צמוד לכל אורך השהות, תפנוקים מיוחדים כמו זר פרחים טרי ועיתון מידי יום, ארוחות שף פרטיות, סיגרים ואלכוהול חופשיים ונוף מרשים ממתחם הבריכה. תזכירו לנו למה רצינו לצאת מפה?


סוויטת בוטיק עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה וגקוזי ספא פרטי


עלמה – סוויטת תענוגות עם פאסון אמיתי. ברור! ככה זה כשמפגישים כישרון אדריכלי מובהק עם אירוח מלכותי יוצא דופן. לסוויטה הבלעדית הזו יש לא רק חדר שינה שאי אפשר להפסיק להתלהב ממנו אלא גם מתחם בריכה עצום וכריזמטי, סלון קולנועי מטריף, מטבח עתיר מטעמים וכלל החללים מחוברים ביניהם על ידי קירות זכוכית עבים כך שהעיצוב מקבל גוון מרתק וייחודי שהעין לא שבעה ממנו. לכל ההרפתקה הסולידית הזו מצטרף גם מתחם גן בלתי רגיל, הכולל בין פינות הישיבה הרבות גם מגרש מיני גולף פרטי ואטרקטיבי לזוג המאושר.




פיאצה דל סול – אחד הדברים החשובים והנחוצים לחופשה שלא יוצאים בה מהצימר הוא אוכל. במקום לבדוק עשרות מסעדות ולחשוב מה יתחשק לכם לאכול, פיאצה דל סול מציעים סטודיו לאומנויות האוכל בתוך מתחם הנופש עצמו, כאשר השפים בו הם גם... המארחים! אפשר ליהנות כאן ממגוון מנות שף בהרכבה אישית שלכם או לתת לשפים להגיש לכם "מנה בהפתעה". חוץ מזה הסוויטה שלכם מעוצבת מהמון מרכיבים בטוב טעם וכוללת ריהוט רחב, הום סטיילינג משובח, פטיו שמוקדש אישית לג'קוזי שלכם ומתחם בריכה מרכזי בסגנון רומי מלכותי.


פטיו-גקוזי יוקרתי הנותן אווירה רומנטית ומיוחדת


אחוזת דוריתא – דברים יפים שמושכים את העין, יגרמו למתבונן להמשיך ולבהות בהם לזמן ממושך. כנראה שזה מה שהנחה את האחוזה המדהימה הזו ביצירת ארץ פלאות חדשה שהכל בה ירוק, פורח, ססגוני ומעוצב. לדוריתא 5 סוויטות פאר כשלחלקן בריכה פרטית מרהיבה, נוסף על בריכה מרכזית עצומה וספא רותח. טיפולי גוף, ארוחות, פינוקים קולינריים, עיתון יומי וזוג אופניים לשיטוט במתחם ישאירו אתכם כאן לעוד זמן רב... 


אמבט מלכים בסוויטות המזרחיות

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים