צימר יוקרתי למשפחות? הכי כדאי בשבועות!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-05-2017
צימר יוקרתי למשפחות? הכי כדאי בשבועות!

יכול להיות ששבועות הוא לא בדיוק החג המועדף עליכם. יש בו מיעוט יחסי של ימי חופש, הוא לרוב מלווה בשרב והוא נוחת סתם כך בחודש שאחרי המון חופשות ורגע לפני הגדולה והארוכה מכולן. אבל בשבועות יש קסם שמלווה אותו ושאין באף חג אחר. מדובר בחגיגת הודיה לטבע, לביכורים, לקציר ולתבואה שמסתכמת איך לא, בארוחה סופר חגיגית סביב השולחן וגם בגדים לבנים קיציים וכפכפים שסופסוף אפשר לשלוף מהארון. אז בעצם אין כאן התלבטות! צימר יוקרתי למשפחות בחג שבועות הוא הפיתרון המושלם לחגיגה יפה ונעימה, המשלבת בין המיוחדות של החג לבין אווירת קיץ מענגת ומפנקת.


צימר יוקרתי למשפחות – היתרונות שבחופשה בשבועות


כמה טוב להתחבר למוטיבים הנפלאים של הכפר והטבע דווקא בשבועות. כל צימר יוקרתי בצפון כמעט, יספק לכם נוף חגיגי ונפלא. תוכלו להראות לקטנטנים את הסביבה הקרובה, לבצע סיור בתוך המושב בטרקטור ולבקר במטעים או מרכזי המבקרים המציגים תוצרת חקלאית מגוונת. עשרות צימרים למשפחות יציעו לכם חוויה ממכרת מול הנוף המיוחד, עם בריכת שחייה גדולה ואווירה ייחודית, אירוח טוב וחדרים נעימים להתרווח בהם בכל שעות היום. על כל צימר יוקרתי למשפחות בצפון המתאים לחגיגות להכיל שולחן סועדים גדול מספיק לכולם וכן את כל אמצעי הבישול האפשריים – הכל מכירת גז ועד כל כלי המטבח הנחוצים. אולם בנושא הבישולים, בכל זאת נמליץ לשוחח מבעוד מועד עם המארחים ולוודא מהי התכולה המדויקת בתוך המתחם (או בכל אחד מהצימרים), על מנת לדעת מה בכל זאת איננו ויש להביא איתכם.


הבריכה בסוויטת פלז'ר בעין יעקב


צימרים יוקרתיים למשפחות מיועדים לנופש של החל ממספר נופשים ועד עשרים או שלושים גם יחד. על כן בחג שבועות תוכלו להזמין צימר יוקרתי למשפחותהכולל מתחם גדול ועטוף בירוק, עם פינות ישיבה נעימות והמון צל. חלק מהמקומות אף מגישים תפנוקים טעימים במסגרת השהות כמו פירות ופלטת גבינות שאין טובים מהם כדי להוסיף לאווירת החג המוצלחת. ייתכן ובאזור שבו אתם נמצאים מתקיים פסטיבל, יריד או פעילות מיוחדת לילדים לרגל החג ומומלץ שלא לפספס. ניתן להיעזר במארחים והתושבים במושב שבו אתם נמצאים כדי לברר מהן הפעילויות המתקיימות. מעבר לכך, אם כבר הזמנתם צימר יוקרתי למשפחות לכבוד החג, למה שלא תהפכו את החוויה כולה לבילוי של ממש? מעבר ליתרונות המנוחה שצימר איכותי יוכל לספק, השרב מציע גם אינספור מסלולים רטובים בנחלים והמעיינות השונים בכל הצפון, אתרי המורשת יספקו מור"קים מעניינים החושפים עוד פרטים על הימים שלאחר מלחמת העצמאות ואתרי החי והצומח ישמחו לעניין אתכם בסיור טבע הכולל מפגש עם החיות והצמחים ומנהגם לאורך הקיץ.


שאלות חשובות למארחים


כדי להיות בטוחים שאתם מזמינים צימר יוקרתי למשפחות ומקבלים באמת את הטוב ביותר, מומלץ לאתר מספר המלצות קודמות על המקום ולהתרשם באופן אישי מהתמונות. האסתטיקה, העיצוב והאיכות חייבים לקפוץ מעל הדף ולהוכיח לכם שהם מעולים במלוא מובן המילה. אל תהססו לשאול על זמינות המארחים או הפינוקים המוגשים גם במהלך החג וכן על נושאים חשובים כמו הבערת מנגל ביום החג או השמעת מוזיקה חזקה. בכל מקרה מובטחת לכם חופשה ייחודית ומהנה, כזו שלא מחכה עד לאוגוסט כדי למצות את הכיף ומאפשרת לכם להתגבש ולחגוג יחד כבר עכשיו.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים