7 אלמנטים שהופכים כל צימר יוקרתי בצפון למושלם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-05-2017
7 אלמנטים שהופכים כל צימר יוקרתי בצפון למושלם

כל צימר יוקרתי בצפון הוא פנטזיה נהדרת. אפשר להגשים אותה ואפשר גם שלא. אך במקרה ובחרתם לממש אותה כבר בקרוב, כדאי מאוד שתדעו מהי התכולה הנדרשת על מנת לשדרג את החוויה שלכם מ"עוד צימר סטנדרטי" ל"פסגת היוקרה בישראל". הצרה היא שמקומות רבים מוגדרים כיוקרתיים בעוד שהם אינם כאלה כלל. אורחים תמימים בולעים את הפיתיון, מתאכזבים ושורדים כדי לספר כיצד אותו מתחם צימרים יוקרתיים פשוט אכזב אותם בלי בושה. אז הפעם – כדי שתוכלו לבחור מקום נכון וראוי לכם, אספנו 10 מרכיבים חשובים שכל צימר יוקרתי בצפון פשוט חייב לכלול. ואם לא, סימן שהוא פשוט לא בליגה שלכם.


מתקני המים שעושים את ההבדל


1. צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה – לאו דווקא רק בגלל שהם מתאימים מאוד לחופשת חורף אלגנטית. חימום המים וקירוי כולל לבריכה מתבצעים בתקציבים גבוהים ויקרים. על כן, מקום המכיל את תוספות אלו בעונת החורף ללא ספק יזכה את אורחיו באירוח שאיננו פחות ממושלם.

2. ג'קוזי ספא זרמים – ומי שעדיין לא השכיל לשלב אותו בחצר הפרטית לצד הבריכה או אפילו בתוך הסוויטה, ככל הנראה עומד להישאר הרבה מאחור. צימרים עם ספא זרמים מעניקים לאורחים אפשרות בילוי אלגנטית, סולידית ורומנטית במיוחד. תענוג לשילוב עם מי בריכה צוננים וטבילה לוהטת בג'קוזי מיד לאחר מכן.

3. בריכה מרוצפת – כדי לזהות בקלות תוך מספר שניות האם זה צימר יוקרתי בצפון, כדי להביט על תמונת הבריכה. אם היא מסגירה ריצוף פסיפס או אפילו ציפוי חדיש של דפנות הבריכה, אין ספק שמדובר במקום יוקרתי במיוחד, שחושב בראש ובראשונה על התרשמות האורחים לגמרי לטובה.


צימר יוקרתי עם בריכה גדולה ומרוצפת


התפנוקים והשדרוגים שכל צימר יוקרתי בצפון חייב לספק:


4. יין ופינוקים – לא, לא רק שוקולדים קטנים על הכרית אלא פינוק מושחת של ממש: אלכוהול איכותי, משקאות חמים ואספרסו, קינוחים מושקעים ונשנושים שהוכנו עבורכם במיוחד. כל אלה נועדו להסגיר את ההבדל בין צימרים יוקרתיים לאלו שאינם כאלה ולהוכיח שרמת השירות בהם גבוהה ובלתי מתפשרת. נכנסתם לצימר ואין לכם בקבוק יין? צר לנו, אך אתם לא במקום הנכון.

5. עיצוב היסטרי – לא, לא היסטרי כזה שמכניס לסטרס, אלא משהו חווייתי, חד פעמי, נדיר, פאר היצירה! עיצוב הוא החותם והרושם כבר מרגע הכניסה והוא חייב לבלוט, להיות שונה מכל השאר ולהעניק לכם חופשה שבהחלט תיזכר כאירוע מדהים וחד פעמי, גם אם תחזרו להתארח בו בשנה הבאה. את העיצוב לרוב מבצע אדריכל מקצועי או הבעלים של המקום, בהנחה והוא/ היא בעלי טעם אנין ומדוייק שימשוך את תשומת לבכם כבר מרגע התמונות.

6. פרטיות – כי מי רוצה לשלם ממיטב כספו ולקבל את משפחת-קדחת הרועשת איתו בבריכה? צימר בצפון שהינו יוקרתי , אבל באמת יוקרתי, אמור לשמש כמפלט נופש פרטי וסולידי שבו לא תחוו שום הפרעות. ניתן לבחור בין צימר הממוקם לצד סוויטות נוספות באותו המתחם וכולל בריכה מרכזית, לבין מתחם נופש פרטי לגמרי שבו החוויה היא כולה שלכם ובפרטיות מלאה.

7. אווירה טובה – כי מה שווה החופשה שלכם בלעדיה? הגיעו וצאו עם חיוך, השקיעו בחוויה הזוגית ובעיקר אל תיתנו לעצמכם להתפשר על מה שמגיע לכם ביושר! חופשה נעימה...

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים