מהבקתה אל הפנטהאוז: צימרים בצפון כפי שמעולם לא חוויתם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-06-2017
מהבקתה אל הפנטהאוז: צימרים בצפון כפי שמעולם לא חוויתם

יש אנשים שנופש צימר יוקרתי בצפון עושה להם את זה. ולפני שתרימו גבה ותשאלו: "למה לא להשקיע את הסכום על סוויטת תענוגות באיזה אי מבודד?" נגיד לכם שההסבר להתמכרות הוא מאוד פשוט – מי שחווה כאן אירוח איכותי ומוצלח באמת, לא יוכל לשכוח את החוויה וכמובן ימהר לחזור. זאת עובדה מדעית, התנייה קלאסית במיטבה אם תרצו, שדוגלת בכך שחוויית הנופש הכי טובה שלכם, בין אם הייתה במלון מפואר, צימרים בצפון או בונגלו מקש בחוף דור – בהכרח תגרום לכם לחזור אליה שוב ושוב. לאו דווקא לאותו המקום (למרות שבעולם הצימרים מדובר בעניין נפוץ), אלא באופן כללי אל אותה האווירה וסוג החוויה. אז אם אתם מהסוג השני, זה שחווה צימרים בצפון בצורה שונה ואולי קצת פחות איכותית, תרשו לנו להיות אלו שמביאים אתכם בחזרה לסיבוב נוסף עתיר כריזמה ופאר, שיצור לכם כמעט ללא שום מאמץ את "אפקט הוואו" המתבקש.


הבריכה המפנקת ופינת הישיבה בסוויטת נסיה בישוב נטועה


לטוס 18 שעות כדי לנפוש באיזו סוויטה בינונית על החוף? הצחקתם


אם פעם בעבר ביליתם עם המשפחה או בני הזוג במתחם צימרים בצפון, בטח זכורים לכם נוף יפה ותנאי אירוח... די פשוטים ומינימליים בסך הכל. אז זהו. שמאז שביקרתם כאן בפעם האחרונה, גם התיירות בארץ הצפון השתדרגה וכעת כמעט כל מתחם שני או שלישי הינו יוקרתי למופת. אז מה זה בעצם אומר? שהצורה החיצונית השתנתה וכעת במקום לצפות בנוף פנורמי נהדר מבעד לחלונות קטנים בבקתה הכפרית, מצפה לכם לכל הפחות קיר חלונות בלגיים או זכוכית בלבד המפרידה ביניכם לעוצמה הפראית של הטבע בשיא הדרו, שכל רמת האבזור הפנימית השתכללה והמיטות הפכו מקיבוציות לקינג סייז, מתכווננות וגבוהות, המטבחון גדל למטבח מאובזר והסלון כבר לא כולל פינה קטנטונת עם שני ערוצים בממיר, אלא סטרימרים או ממירים מקליטים וכל ערוצי ה-VOD שכבר למען האמת אי אפשר בלעדיהם. אפשר לומר בזהירות שכל מתחם צימרים יוקרתיים בצפון לזוגות הוא חוויה בפני עצמו, כאשר העיצוב מבפנים ומבחוץ הפך מודרני ומיוחד, עם אמירה וסגנון אישיים, קונספט מסוים ואדריכל שעיצב את הכל תחת השראה מיוחדת. והכל, הכל – במרחק של שעתיים עד שלוש נסיעה מהבית. עדיין בא לכם לטוס 18 שעות רק כדי ליהנות מסוויטת חמישה כוכבים?


ארוחות, מתקני ספא ותפנוקים: כך נראים צימרים בצפון כיום:


עוד חידוש מרענן בעולמם של צימרים בצפון הוא כמובן הנגשת החופשה באופן אישי לאורחים. כבר לא צריך לפגוש את שלל מבקרי המקום סביב הבריכה, כי כעת היא בנויה עבורכם בנפרד במקומות היוקרתיים. ריהוט גן עצום ומרווח כמו גם מרחב נשימה אסתטי וייחודי, משמשים כמעין מוצר משלים לכל הפנטזיה המושלמת מבפנים ומוליכים אתכם בין שני מרחבי הנופש מבלי לאבד מהרמה הגבוהה שלהם יחד. אמצעים כמו מכונת אספרסו ותאורה חכמה הפכו למאסט ואין בכלל על מה לדבר אם אין כאן ג'קוזי ספא ענק וסאונה יבשה. כל צימר יוקרתי בצפון המכבד את עצמו, יציע לכם את האפשרות ליהנות בנוסף לארוחת הבוקר, גם מארוחת שף גדולה ומפנקת שתבושל לכם אישית לפי מה שתבחרו וגם הפינוקים השתדרגו: לא עוד קערת פירות במקומות היוקרתיים במיוחד, אלא מגש פירות חתוכים, בירות, וויסקי משובח וקינוחי קונדיטוריה הם רק ההתחלה.

לצד האטרקציות, מסלולי הטיולים והנופים הישנים והאהובים, אפשר לחוש בשינוי חיובי שצובר תאוצה בעולם הצימריסטי. וכאשר שני אלה סופסוף נפגשים – אפשר בהחלט לומר שיש לכם ולכל הנופשים בישראל - חופשה מנצחת. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים