השיטה המושלמת למצוא צימרים טובים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2017
השיטה המושלמת למצוא צימרים טובים בצפון

לפעמים, הדרך אל היעד רצופה חיפושים. זה קורה כמעט בכל דבר שאנחנו רוצים, בעיקר כשמדובר ברצונות שאנחנו מצפים מהם להיות יותר זמינים ממה שהם באמת. הנה למשל – סושי. כל כך זמין וזריז, שאין סיבה שלהזמין אותו במשלוח הביתה ייקח לנו יותר מכמה דקות. אבל נניח שאין לנו מושג מהיכן להזמין, מה המחירים, זמני ההגעה ומי בכלל עושה אינסייד אאוט מושלם? אכן, דילמה. אז אנחנו מתיישבים חזק על הסמארטפון ומחפשים מסעדות אסיאתיות מכל הבא ליד, שוקלים, מתייעצים, מבררים מחירים וזמני הגעה של השליח, מתלבטים לגבי הטעמים ובסוף בוחרים באחד המתאים... כמה זמן לקח לכם הפעם?

ואם חשבתם שלהזמין אוכל זאת משימה שמצריכה לפחות כמה דקות טובות, מה תגידו על הזמנת צימרים טובים בצפון? בכל זאת, החופשה שלכם עולה מעט יותר ולכן חייבת להכיל בתוכה את כל הפרמטרים שעושים אותה למושלמת. חוץ מזה, היא בדרך כלל הרבה פחות ספונטנית מסושי...

 

למצוא צימרים טובים בצפון זאת עבודה. אמנם לא כל כך קשה כפי שמיד תראו, אך בכל זאת מצריכה מכם פינוי של קצת זמן לטובת השקעה עתידית ומשתלמת. צימרים אמנם הם לא דבר שכל כך קשה למצוא, אך מיהם באמת הטובים ביותר? האם רק הצימרים הכי יוקרתיים נחשבים לאלה שהכי שווה בסופו של דבר לנפוש בהם? ממש לא בהכרח. כדי להצליח במשימה, כל מה שאתם בעצם צריכים זה אינטרנט וכמה דקות שצריך לנצל היטב.


מגוון צימרים טובים בצפון

 

רוצים למצוא צימרים טובים בצפון? תקשיבו למה שאחרים אומרים

 

האם תעדיפו להזמין את החופשה שלכם במקום שראיתם באינטרנט, או במקום שגם ראיתם באינטרנט וגם מישהו כבר סיפר על האירוח בו? התשובה ברורה מאליה. אנחנו תמיד מעדיפים להישען על מישהו שכבר התנסה, שביקר ושיודע ויש לו מה להוסיף לנו בנוגע למקום. לאשר לנו אותו אם תרצו. לכן, צימרים טובים בצפון הם אלו שבדרך כלל מחזיקים במספר רב של ביקורות רשת, שמרביתן מפרגנות. הרי לא הייתם רוצים את הנופש שלכם, כמו גם את הסושי, מוגש באופן בלתי צפוי לרעה והייתם מעדיפים "ללכת על בטוח" בסיוע חכמת ההמונים. סוויטת W למשל, היא דוגמה טובה. מדובר בסוויטה יוקרתית מאוד הנחשבת לאחד המקומות שהכי שווה להתארח בהם באזור הצפון. מדובר בחגיגה פרטית לזוגות שכוללת מערך נשיאותי שלם – מריהוט בוטיק ועד בריכה עצומת מימדים בתוך קירות זכוכית. מקום שכזה, יכול להיות אחד משניים: או כולל המלצה אחת או שתיים שעדיין יותירו אתכם בספק לגבי מה שבאמת מצפה כאן, או רשימה ארוכה של ממליצים ואורחים קודמים שיש להם הרבה מחמאות לשפוך על מקום שכזה. במקרה שלנו, הסוויטה הזו, שבאמת נכנסת לקטגוריית הצימרים הכי יוקרתיים היא כמובן זו שיש לה הרבה המלצות . בכל זאת, לא היינו משלבים אותה עם כותרת מחייבת כמו צימרים טובים בצפון.

 

"אפקט העדר" – לא הפעם.

 

עוד דבר שניתן לקבל דרך אחרים הוא ההמלצה וההכוונה לאן כדאי להגיע מבחינת אזור הנופש. הרבה גולשים ברחבי הרשת ימליצו על צימרים יוקרתיים בכנרת כמקום טוב מאוד לנופש רומנטי, שבניגוד לאחרים איננו מתומחר במחירים גבוהים. יתכן שדעת הקהל היא זו שבסופו של דבר מתבררת כנכונה ביותר ולפחות יכולה לתת לכם כיוון בנוגע למקומות הטובים יותר והטובים פחות. למרות אהבתנו למקוריות, לשונות ולדברים שהם "לא כמו כולם", ללכת על פי הרוב היא בדרך כלל השיטה הבדוקה, הנכונה והטובה ביותר להרוויח את הנופש המושלם.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים