שלוש סיבות עיקריות לנופש סוויטות יוקרה בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-01-2017
שלוש סיבות עיקריות לנופש סוויטות יוקרה בצפון

אם אתם משוטטים באינטרנט ומוצאים פתאום פרסומת שמזמינה אתכם לגלות עוד על סוויטות יוקרה בצפון, קשה לנו להאמין שלא תסתקרנו. מדובר בחגיגה אמיתית ומפוארת לכל אחד, שמתאימה למגוון גילאים, זוגות, משפחות וחברים טובים. כנראה שתעקבו אחרי המודעה ואז תגלו עולם שלם שמאחוריו מסתתרים עשרותצימרים יוקרתיים עם בריכה אישית, עם חצר אחוזה מפוארת ועיצוב מפונפן. מכאן, אנחנו לא באמת מבטיחים שתצליחו לחזור לעולם האמיתי...


הסיבה הראשונה - יש בהן כל מה שתרצו. אבל באמת הכל.


סוויטות יוקרה בצפון מצטיינות בראש ובראשונה ב... יוקרה! כל מה ש"עשיר", "אין", נחשב ונחשק קורה כאן בין ארבע קירות פלוס גן מרשים שיכול לזכות את מטפחיו בפרס החצר המצטיינת. על כן הסוויטות המדהימות מעצימות כל דבר אפשרי והופכות אותו לגרנדיוזי, מה שמבדיל אותן רבות מחברותיהן בקתות העץ וממתחמי הצימרים הכפריים. כל משפחה תיהנה כאן ממרחב מושלם הכולל חדרי שינה נפרדים לילדים ועיצוב מרהיב לחדר השינה, את מיטב הטכנולוגיה (כן, לפעמים זה גם כולל קונסולות פלייסטיישן וערכות קריוקי) וכמובן בריכה חיצונית מפוארת והמון מקומות ישיבה, עמדת ברביקיו מקצועית ומתחמי אכילה. הזוגות שביניכם ייהנו ממבחר צימרים יוקרתיים עם בריכה אישית בהם כל המרחב שייך בלעדית לזוג המאושר וניתן לקיים בו ללא שום הפרעה את האירוע הזוגי שלכם, יום הולדת בהפתעה או סתם נופש תענוגות פרטי ומופלא.


סוויטות יוקרה בצפון הארץ


הסיבה השנייה – סוויטות יוקרה בצפוןכוללות שירות מעולה


כמה פעמים חששתם "ליפול" על מקום בעל אירוח מפוקפק שיסרב לבקשותיכם או שלא יספק לכם את כל מה שצריך במהלך הנופש? סוויטות יוקרה בצפון נולדו על מנת לתקן את הרושם המוטעה שנוצר בעולם האירוח הכפרי כתוצאה מקומץ מקומות שאיננו משרת היטב את אורחיו. כאן האורחים יבצעו כל שביכולתם על מנת להנעים לכם את השירות וזה כולל כמובן המון נשנושים ומשקאות טעימים וזמינות גבוהה לכל מה שתזדקקו לו. מתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות יוכלו לסייע לכם בהרכבת חופשה כוללת שבמסגרתה יקשטו או יכינו עבורכם את הסוויטה מבעוד מועד, ימליצו לכם על מקומות אטרקטיביים לטיולים ופעילויות באזור ויגישו לכם, אם תרצו, גם ארוחות נפלאות ומגוונות. בהתכתבות עם השירות המצוין, מציעים הצימרים הנחשקים גם מבצעים והנחות שיוכלו להתאים לכל מסגרת זמנים ותקציב.


הסיבה השלישית – כי זה חדש, מרענן ומיוחד


די. כמה עוד נוכל לנפוש במלונות הומי אדם עם פקידות קבלה שרק אליהן ניתן לפנות, מעליות איטיות וניקיון חדרים בשעות בלתי צפויות? מארחי סוויטות יוקרה בצפון הם הפנים האמיתיות מאחורי חווית האירוח שלכם, מה שאומר שאליהם תפנו בכל מקרה – גם לתוספת מגבות וגם לשאלה הכי קטנה לגבי תחנת הדלק הקרובה. כן המראה שונה לחלוטין ממה שאתם מכירים והוא למעשה שילוב בין האווירה הכפרית המשלהבת שאתם עטופים בה לבין סוג של חוויה תוססת ופרטית עם מיטב היכולות המודרניות שניתן לספק לכם. בין אם לצימר שלכם קוראים סוויטת עלמה או סוויטת דור'נס, הוא יוכל להרעיף עליכם אהבה ואת כל הטוב שיש לו לתת לכם במסגרת האירוח. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים