הכי מבוקש בסביבה: צימר יוקרתי לזוגות ומשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-06-2017
הכי מבוקש בסביבה: צימר יוקרתי לזוגות ומשפחות

אם אתם חולמים על נופש באיכות הגבוהה והכי טובה שניתן להשיג בישראל, תוכלו לעשות זאת יחד עם בני הזוג או המשפחה במתחם צימר יוקרתי בו מה שתקבלו הוא בראש ובראשונה – אקסקלוסיביות ונחשקות הרבה יותר גבוהות מהממוצע. להבדיל ממתחמי נופש אחרים בהם חדרי השנה מעוצבים בנוחות אך באופן סטנדרטי ובקו אחיד יחסית, צימרים לאלפיון העליון נוטים "להתפרע" עם קו המחשבה, לאתגר את יד הדמיון הטובה מבחינת הרמה העיצובית ולספק מראה אקסטרווגנטי לכל המתבונן (והשוהה המתהפנט). במקרה הזה, הסוויטה המפוארת שלכם הופכת לבילוי עצמו, בו ממש ניתן ליהנות ממראה זוהר וחגיגי

מבפנים וגם כלפי חוץ – אל אזורי הגן או הנוף המרהיב.


כך תבחרו נכון את החופשה היוקרתית המרהיבה שלכם


הביקוש לחופשה בתוך צימר יוקרתי הכולל מידה דרושה של פרטיות ויופי לזוגות ומשפחות, תפס תאוצה רבה כל כך, עד שגם מקומות ובהם יש מספר צימרים עברו התאמה כללית מבחינת הנראות והתכולה גם עבור הקהל המעוניין ביוקרתי והנוצץ. במקומות בהם צימרים עם בריכה פרטית הממוקמים בתוך מתחם נופש גדול ובו מספר יחידות, אף החלו המארחים לשווק את אותה סוויטה בעלת הבריכה הפרטית כסוויטת הדגל. כך יכולים המארחים להתאים את עצמם למספר סוגי נופשים ולהתאים גם לכל מי שמעוניין בנוף ובאווירה טובה, גם חוויה פרטית מפוארת וטובה הרבה יותר. על מנת למצוא צימר יוקרתי הכולל בריכה פרטית רק לכם, מומלץ להתמקד באזורי רמת הגולן או הגליל המערבי. כאן תמצאו שלל צימרים עם נוף ובריכות פרטיות, מתקני ג'קוזי ספא וארוחות שף – גורמה, עיצובי קונספט מיוחדים ועוד. באופן סטטיסטי, מקומות אלה נוטים לספק את החוויה היוקרתית ביותר בצפון ולהזמין אליהם אורחים רבים המעוניינים להזמין מקום שווה במיוחד לחופשה מרגיעה וטובה.


קפלנד הבית במתת צימר לזוגות ומשפחות עם בריכת זרמים מחוממת


מי נחשב צימר יוקרתי ומי בעצם לא?


לפני שאתם בוחרים את המקום המפואר הבא שלכם, כדאי מאוד לדעת שמתחמי נופש רבים אכן מציעים חוויה של מתקנים מפנקים כמו בריכה פרטית וארוחת, אך הם לא בהכרח יוקרתיים. אז איפה בעצם ההבדל? קודם כל בתודעת השירות העמוקה של המארחים והתפנוקים ללא עלות נוספת המוצעים לכם במהלך החופשה. בנוסף אליהם אתם אמורים לצפות לרמת אדריכלות גבוהה וריהוט משובח ונוח, גן חיצוני מטופח ומעוצב שתוכלו לנוח בו בשלווה. אם מצאתם צימר יוקרתי לטעמכם, מומלץ לברר האם במקום ישנו עיצוב קונספט מיוחד ומהו דגם הבריכה שאתם מצפים לקבל או צופים בו דרך תמונות המקום. צימרים לאלפיון העליון אמורים להכיל את רמת הגימור הנחשקת ביותר וזה אמור לקרוץ לכם היטב החוצה מבעד לתמונות: נוף מרשים נטול בתי מגורים סמוכים, בריכת פסיפס מעוצבת, חפצי אמנות מיוחדים ופריטי דקורציה מקושטים, אבזור עשיר במיוחד באזור המטבח, תצלומי ארוחות ונשנושים שיוגשו לכם במסגרת האירוח, גינון מושקע ועוד. צימרים אלו משתדלים להתאים את עצמם לכל אחד מהנופשים כבר מהשיחה הראשונה, כך שיהיה לכם פשוט וקל להתרשם מהאכפתיות והשירותיות של המארחים עוד מההתחלה. זכרו שכל צימר אמירה חשובה משלו: חופשה אישית בעלת אישיות המעצימה את הגיבוש המשפחתי או הזוגיות ככל שניתן ועל הצד הטוב ביותר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים