לכשכש בצימר: צימרים יוקרתיים שמקבלים כלבים באהבה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-11-2017
לכשכש בצימר: צימרים יוקרתיים שמקבלים כלבים באהבה

עם כל המודעות ההולכת וגוברת לנטישת בעלי חיים, למסירתם לפנסיון מפוקפק או לאנשים אחרים בזמן שאתם בחופש, אין שום סיבה שכיום לא תצליחו לקחת איתכם את חיית המחמד לבילוי בצימר. גם להם מגיע! וחוץ מזה, מה כיף יותר מלפתוח בוקר עם קפה טוב במרפסת, כשהכלב שלכם כבר מתרוצץ בחצר הפרטית?  אנו ממליצים בכל מקרה לעדכן את המארחים בנוגע לחיית המחמד שתגיע איתכם ולברר היטב בנוגע למפגש אפשרי עם חיות המקום או עם אורחים נוספים, היכנסו לאתר ובצעו סינון לצימרים שמקבלים בע"ח ותוכלו למצוא צימרים יוקרתיים נוספים לכם ולחיות מחמד שלכם. במיוחד בשבילכם, האמהות והאבות של כלל ההולכים על ארבע – הנה מספר צימרים יוקרתיים שמקבלים בעלי חיים:


ראש פינת נוי – מתחם סוויטות יוקרתי ונחשק בתוך ראש פינה, המציע למבלים המאושרים ליהנות ממרחב פרטי מושלם שכולל עיצוב פנים מהפנט בייבוא אישי הישר מדרום אפריקה או איטליה (תלוי באיזה מהסוויטות תרצו להתארח), בריכה פרטית וחצר גדולה שמתאימה בול לחבר הכי טוב על ארבע. על הדרך תזכו לתפנוקים רבים וטעימים, שירות אישי משובח, נוף מרהיב מבעד לחלון ומתחם הבריכה והמון אפשרויות לבילוי בסביבה התיירותית.


אחוזת טגנגה – כשהמארח שלכם מקים לכם אי אקזוטי בהשראת כפר הדייגים הקולומביאני טגנגה, מכניס אליו בריכת זרמים פרטית עם ספא מובנה לכל אחת מארבע הסוויטות ולא שוכח גם בריכה אחת ענקית ומרכזית שמוקפת בנוף גלילי הררי, אתם יכולים להיות בטוחים שלא שכחו פה סידורי לינה לכלבים. לרשותכם סוויטת לוקסוס רחבת ידיים, מרפסת-בריכה פרטית וכמובן מתחם חיצוני ענק לשיטוטים ופריקת אנרגיות.


סיאלו – הסוויטה המפוארת שמתנוססת מקצה ההר של עין יעקב תקבל באהבה את בעלי החיים שלכם ככל מתחם צימרים יוקרתיים בסביבה. הרי כמעט ואין מי שמתגורר במושב הפסטורלי הזה ללא בעל חיים אהוב. לרשותכם רחבת פנטהאוז עצומה ופרטית שמורכבת מחלל פנימי בעיצוב משובח ומתחם גן עצום מימדים (100 מ"ר!). אפשר לבלות את היום בבריכה הפרטית או הג'קוזי ספא ולתת לכלב להתרוצץ בחדווה או לרבוץ תחת השמש הנעימה.


%@%@%p-15303x


סוויטה W – אולי המקום המבוקש ביותר בקרב זוגות המחפשים את ה"היי סוסייטי" האמיתי. מתחם מפואר שלוקח את חוויית החיים הטובים עד הקצה ומזמין אתכם להתפנק כמו מלכים אמיתיים בתוך מרחב פרטי, שקט ומושלם. אפשר לעשות זאת ללא כל הפרעה עם החברים ההולכים על ארבע ולשטוח בפניהם מתחם עוצמתי, כריזמטי ומסוגנן שכולל מתחם פנים עצום עם חדר שינה מלכותי, מתחם גן הכולל בריכת שחייה מרשימה, ג'קוזי ספא וסאונה.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים